Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dramatycznie zawyżona kwota na ostatnim rachunku

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Dramatycznie zawyżona kwota na ostatnim rachunku

    Witam,

    Do jakiej instytucji, poza samym ncplus, można złożyć skargę na praktyki, które w moich oczach wyglądają na próby wyłudzenia pieniędzy na zapas i oddawania z opóźnieniem po rozpatrzeniu reklamacji?

    Opis sytuacji:

    1. Po wakacjach rozmowa z konsultantem i zawarcie nowej umowy: pierwsze 3 miesiące 59,90, potem 89,90

    2. Pierwsze dwa rachunki przyszły na kwotę, a jakże, 89,90!
    3. Złożyłem reklamację, była rozpatrywana ponad 40 dni (!!!!!!), ale udało się
    4. Trzecia faktura zawierała o dziwo prawidłową korektę
    5. Kiedy myślałem, że to koniec kłopotów dziś przychodzi kolejna faktura, miała być na kwotę 89,90 a jest na ponad 200PLN!
    6. Dodam, że nie domówiłem nic, nie zamawiałem VODów itp

    Jak to nazwać? Nie mam zamiaru płacić, reklamować i liczyć, że rozpatrzą pozytywnie, Co oczywiście będzie skutkowało długiem itp konsekwencjami.

    Ale nie zamierzam pożyczać swojej kasy jakiejś organizacji mafijnej!

    Pozdrawiam,
    Gitarzysta

  • #2
    @gitarzysta,
    możliwe, że jest to po prostu błąd systemu bilingowego. Napisz proszę do nas przez skrzynkę doradca, zgodnie z info z mojej sygnatury. Postaramy się wyjaśnić ten problem.

    Komentarz


    • #3
      To nie przypadek!

      NC+ wyłudza notorycznie!
      Przed laty zawarłem pochopnie umowę z Canal +, który czas jakiś temu przemianował się na NC+. Nie sprawdzam regularnie swoich rachunków, więc dopiero po dobrych kilku miesiącach zorientowałem się, że NC+ ściąga ode mnie dwa razy większą kwotę niż widniejąca na umowie. Okazało się, że minął okres umowny, skończyły się promocje i stąd ten wzrost.Oczywiście nikt mnie o tym nie poinformował. Firma ożywiła się dopiero, gdy postanowiłem rozwiązać umowę. Okazało się, że okres wypowiedzenia to trzy miesiące i przez te trzy miesiące nadal muszę płacić podwyższony rachunek. Trudno. Umowę wreszcie rozwiązałem. Konkurencja oferuje podobny zakres usług za jedną trzecią sumy żądanej przez NC+. Odetchnąłem. Na krótko.NC+ odezwała się w trzy tygodnie po wygaśnięciu umowy. Żądają 300zlp za kartę do dekodera. Nie za dekoder, za kartę! Przebiegle przypomnieli sobie o tej nieszczęsnej karcie, kiedy i dekoder i karta od dawna były już w śmieciach. Przed chwilą dzwonili, straszą windykacją. Oczywiście nie zapłacę, powiadomię o próbie wyłudzenia UOKiK, ale pewnie będę musiał się naszarpać. 300 zlp za kawałek plastiku to przecież ewidentna próba ukarania klienta, który odchodzi do oferującej znacznie lepsze warunki konkurencji. Uważajcie na oszustów z NC+ !!!

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) dziurawiec Zobacz post
        NC+ wyłudza notorycznie!
        Przed laty zawarłem pochopnie umowę z Canal +, który czas jakiś temu przemianował się na NC+. Nie sprawdzam regularnie swoich rachunków, więc dopiero po dobrych kilku miesiącach zorientowałem się, że NC+ ściąga ode mnie dwa razy większą kwotę niż widniejąca na umowie. Okazało się, że minął okres umowny, skończyły się promocje i stąd ten wzrost.Oczywiście nikt mnie o tym nie poinformował. Firma ożywiła się dopiero, gdy postanowiłem rozwiązać umowę. Okazało się, że okres wypowiedzenia to trzy miesiące i przez te trzy miesiące nadal muszę płacić podwyższony rachunek. Trudno. Umowę wreszcie rozwiązałem. Konkurencja oferuje podobny zakres usług za jedną trzecią sumy żądanej przez NC+. Odetchnąłem. Na krótko.NC+ odezwała się w trzy tygodnie po wygaśnięciu umowy. Żądają 300zlp za kartę do dekodera. Nie za dekoder, za kartę! Przebiegle przypomnieli sobie o tej nieszczęsnej karcie, kiedy i dekoder i karta od dawna były już w śmieciach. Przed chwilą dzwonili, straszą windykacją. Oczywiście nie zapłacę, powiadomię o próbie wyłudzenia UOKiK, ale pewnie będę musiał się naszarpać. 300 zlp za kawałek plastiku to przecież ewidentna próba ukarania klienta, który odchodzi do oferującej znacznie lepsze warunki konkurencji. Uważajcie na oszustów z NC+ !!!
        Człowieku sam masz pilnować umowy
        sigpic

        Komentarz


        • #5
          W tym przypadku trudno mieć pretensje do kogolwiek innego niż samego siebie

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) gitarzysta Zobacz post
            Witam,

            Do jakiej instytucji, poza samym ncplus, można złożyć skargę na praktyki, które w moich oczach wyglądają na próby wyłudzenia pieniędzy na zapas i oddawania z opóźnieniem po rozpatrzeniu reklamacji?

            Opis sytuacji:

            1. Po wakacjach rozmowa z konsultantem i zawarcie nowej umowy: pierwsze 3 miesiące 59,90, potem 89,90

            2. Pierwsze dwa rachunki przyszły na kwotę, a jakże, 89,90!
            3. Złożyłem reklamację, była rozpatrywana ponad 40 dni (!!!!!!), ale udało się
            4. Trzecia faktura zawierała o dziwo prawidłową korektę
            5. Kiedy myślałem, że to koniec kłopotów dziś przychodzi kolejna faktura, miała być na kwotę 89,90 a jest na ponad 200PLN!
            6. Dodam, że nie domówiłem nic, nie zamawiałem VODów itp

            Jak to nazwać? Nie mam zamiaru płacić, reklamować i liczyć, że rozpatrzą pozytywnie, Co oczywiście będzie skutkowało długiem itp konsekwencjami.

            Ale nie zamierzam pożyczać swojej kasy jakiejś organizacji mafijnej!

            Pozdrawiam,
            Gitarzysta
            Mam identyczną niemal sytuację.
            Widać u nich to norma. Kilkanaście razy dzwoniłem, reklamowałem. Zapewniali ze już wszystko OK i że będą naliczać prawidłową kwotę. Raz nawet wysłali korektę i skorygowali nadpłacone miesiące. Co najśmieszniejsze w tej samej korekcie znów zawyżając rachunek. Po czym następnego miesiąca znów wysyłają zawyżoną fakturę. Widać że nie ma co liczyć na wyjaśnienie sprawy, gdyż ludźmi tam steruje chyba komputer. Zastanawiam się czy na podstawie właśnie tej próby (a właściwie wielu próba) wyłudzenia można zerwać z nimi umowę. Jakby nie było jest to rażące niedotrzymanie warunków umowy.

            Komentarz


            • #7
              Człowieku sam masz pilnować umowy

              "Człowieku sam masz pilnować umowy" - a propos , jestem ciekaw kto to wymyślił !!! Tzn domyślam że nasi politycy jak dostali w łapę to otworzyli furtkę dla takiego przekrętu jakim jest moim zdaniem , automatyczne przechodzenie umowy na czas określony w umowę na czas nie określony.

              W normalnym kraju powinno być tak:

              Jeżeli podpisuję umowę na czas określony to powinienem mieć do wyboru czy:

              - po tym czasie umowa ma być automatycznie rozwiązana
              -albo przedłużona na czas nieokreślony z zachowaniem dotychczasowych warunków (w tym ceny)

              Ale w tym chorym kraju wprowadza się niby promocje na czas określony , a teoretycznie umowę na czas określony zawiera się aż do śmierci !? A po okresie promocyjnym dowala się cenę z sufitu niby "standardową"

              Ponieważ klient to nie partner tylko frajerska dojna krowa i niech się martwi sam o siebie skoro się z nami związał.

              I nie dotyczy to tylko nc+ , ale wszystkich firm świadczących usługi telekomunikacyjne.
              Ostatni raz edytowany przez rrr7; 2015-06-23, 10:30.

              Komentarz

              Pracuję...
              X
              nc+