Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Oszustwo podczas przedłużania umowy (konsultant Call Center)

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Teraz tak się zastanawiam jak to się stało że nagle zaczęło naliczać te 20 zł? W umowie miała wszystko oznaczone 0 zł, na wszystko rabaty. Jeśli dobrze rozumiem tę cała procedurę to konsultant zatwierdza pakiety i rabaty w systemie. Na podstawie tego jest drukowana umowa i wysyłana do abonenta. Czyli ktoś musiał odznaczyć rabat już po jej wydrukowaniu. No chyba że samo się odhaczyło

    Komentarz


    • napisał(a) Greg08 Zobacz post
      Teraz tak się zastanawiam jak to się stało że nagle zaczęło naliczać te 20 zł? W umowie miała wszystko oznaczone 0 zł, na wszystko rabaty. Jeśli dobrze rozumiem tę cała procedurę to konsultant zatwierdza pakiety i rabaty w systemie. Na podstawie tego jest drukowana umowa i wysyłana do abonenta. Czyli ktoś musiał odznaczyć rabat już po jej wydrukowaniu. No chyba że samo się odhaczyło
      Liczyli na to, że nie zauważysz albo jeżeli zauważysz to nie będziesz umiał złożyć reklamacji.
      Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

      Komentarz

      Pracuję...
      X
      nc+