Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Oszustwo podczas przedłużania umowy (konsultant Call Center)

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Oszustwo podczas przedłużania umowy (konsultant Call Center)

    Witam,
    W ostatnim tygodniu kwietnia, namiawiany przez kolejny telefon od konsultanta (na pewno było ich więcej niż 10), dałem się wreszcie namówić (po chyba 20 minutach rozmowy i trzykrotnym potwierdzaniu oferty z konsultantem) na przedłużenie.

    W ramach przedłużenia zostało obiecane przez konsultanta, że dostanę za darmo dekoder MediaBox oraz, że abonament będzie miał promocyjną stawkę (m.in. HBO za darmo przez 9 miesięcy). Podczas rozmowy pytałem o to kilka razy i konsultant to potwierdził.

    Dwa dni po zawarciu umowy udałem się do punktu, po wymianę dekodera...i usłyszałem, że nic takiego (wspomnianego dekodera) nie ma w mojej umowie!!!
    Zgłosiłem więc (chyba 24.04) reklamację odnośnie kłamstwa konsultanta.

    Dziś dostałem fakturę...na kwotę abonamentu inną niż umówiona !!! (HBO nie jest za darmo).
    Znów musiałem zgłosić reklamację odnośnie niezgodności z zawartą telefoncicznie umową.


    Pierwsza reklamacja jest do tej pory nierozpatrzona, a już muszę składać drugą. Przejście z cyfry+ na nc+ pozbawiło mnie dostępu do pewnych usług HBO, a dekodera nie mogę wymienić...bo nie ma tego w umowie.
    Infolinia twierdzi, że umowy nie da się rozwiązać w ciągu 10 dni, z powodu zrzeczenia się tego prawa podczas mojej rozmowy z konsultantem (zdaje się, że podczas pięciominutowego czytania warunków usłyszałem taką formułkę, ale bez wyjaśnienia, co to dokładnie oznacza).

    Przyznam, że po raz piewszy spotykam się taką skalą niekompetencji!

  • #2
    napisał(a) p0001 Zobacz post
    Witam,
    W ostatnim tygodniu kwietnia, namiawiany przez kolejny telefon od konsultanta (na pewno było ich więcej niż 10), dałem się wreszcie namówić (po chyba 20 minutach rozmowy i trzykrotnym potwierdzaniu oferty z konsultantem) na przedłużenie.

    W ramach przedłużenia zostało obiecane przez konsultanta, że dostanę za darmo dekoder MediaBox oraz, że abonament będzie miał promocyjną stawkę (m.in. HBO za darmo przez 9 miesięcy). Podczas rozmowy pytałem o to kilka razy i konsultant to potwierdził.

    Dwa dni po zawarciu umowy udałem się do punktu, po wymianę dekodera...i usłyszałem, że nic takiego (wspomnianego dekodera) nie ma w mojej umowie!!!
    Zgłosiłem więc (chyba 24.04) reklamację odnośnie kłamstwa konsultanta.

    Dziś dostałem fakturę...na kwotę abonamentu inną niż umówiona !!! (HBO nie jest za darmo).
    Znów musiałem zgłosić reklamację odnośnie niezgodności z zawartą telefoncicznie umową.


    Pierwsza reklamacja jest do tej pory nierozpatrzona, a już muszę składać drugą. Przejście z cyfry+ na nc+ pozbawiło mnie dostępu do pewnych usług HBO, a dekodera nie mogę wymienić...bo nie ma tego w umowie.
    Infolinia twierdzi, że umowy nie da się rozwiązać w ciągu 10 dni, z powodu zrzeczenia się tego prawa podczas mojej rozmowy z konsultantem (zdaje się, że podczas pięciominutowego czytania warunków usłyszałem taką formułkę, ale bez wyjaśnienia, co to dokładnie oznacza).

    Przyznam, że po raz pierwszy spotykam się taką skalą niekompetencji!
    Z kolei my na forum spotykamy się z takimi sytuacjami codziennie - jedynie moderatorzy twierdzą, że to incydenty Najwidoczniej to taki chrzest bojowy, żeby przystąpić do wielkiej rodziny nc+ należy dać się oszukać, potem trzeba napisać reklamację i dopiero po jej rozpatrzeniu zostajemy uznani za pełnoprawnych członków rodziny (rzecz jasna czasowo do podpisania kolejnej umowy).

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) p0001 Zobacz post
      Przyznam, że po raz piewszy spotykam się taką skalą niekompetencji!
      niestety tak się zdarza bardzo często, dlatego warto mieć ofertę przedłużeniową na mejlu, to znacznie przyspiesza rozpatrzenie reklamacji.

      Też składałem dwie reklamacje, jednak miałem wszystko na mejlach, więc poszło szybko...taka przestroga na przyszłość.
      było: EXTRA+ 8xC+ VOD+ HBO i MRS - 59,27zł
      ostateczna oferta przedłużeniowa DUK: EXTRA+ 6xC+ HBO i MRS - 89,90zł/m-c,
      czyli mniej za więcej kasy, więc po 15 latach 31.07.2015

      Komentarz


      • #4
        na maila był™oby super, ale konsultanci - przynajmniej ci z którymi rozmawiałem twierdza, że nie moga wysłac oferty na maila tylko telefonicznie

        moze któryś z moderatorów wyjasni ta sprawę - czy po rozmowie z konsultantem możemy otrzymać ofertę na maila

        Komentarz


        • #5
          Warunki promocji mogą zostać przesłane e-mailowo. Jednak wyrażenie zgody na uruchomienie oferty musi zostać odnotowane podczas rozmowy telefonicznej.
          Ostatni raz edytowany przez Dawid_nc+; 2014-11-08, 11:10. Powód: literówki

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) mefkm Zobacz post
            na maila był™oby super, ale konsultanci - przynajmniej ci z którymi rozmawiałem twierdza, że nie moga wysłac oferty na maila tylko telefonicznie

            moze któryś z moderatorów wyjasni ta sprawę - czy po rozmowie z konsultantem możemy otrzymać ofertę na maila
            Pewnie można - ale jak poprosisz aby ofertę potwierdzono w e-mail, to usłyszysz zamiast słowa pożegnania, trzask rozłączenia. Przerabiam to na innej platformie, ciekawe ile razy w okresie(1 mies) pozostającym do rozwiązania umowy spróbują mnie przekonywać do podpisania nowej umowy na ich (obiecankach) warunkach.

            Dawid nc+ "... Jednak wyrażenie zgody na uruchomienie oferty musi zostać odnotowane podczas rozmowy telefonicznej".
            Czyli wystarczy w rozmowie użyć słowa "TAK" odnoszącego się do innego kontekstu a już masz pozamiatane i należy w takich rozmowach używać słowa "może", "prawdopodobnie itp.
            Ostatni raz edytowany przez vlodar7; 2014-05-22, 09:59.
            LG32 LCD HD - ITI2850ST
            PC_mon.21" - ITI2850ST
            ant. 90cm (HB_Astra)
            TNK HD - Premium HD, DVB-T
            TNK HD - Domowy HD, DVB-T

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) Dawid_nc+ Zobacz post
              Warunki promocji może zostać przesłany e-mailowo. Jednak wyrażenie zgody na uruchomienie oferty musi zostać odnotowane podczas rozmowy telefonicznej.
              A co jeśli kłamca z call center twierdzi że rozmowy nie mają??!!!!!!???!!!!1
              Za co dostalem upomnienie?Czlowieku ogarnij sie
              Ostatni raz edytowany przez herrtfusk; 2014-05-22, 18:56.

              Komentarz


              • #8
                Ja wczoraj przedłużyłem umowę,
                poinformował mnie konsultant że w ciągu 24 godzin dostane potwierdzenie na maila,
                jak na razie mam zmieniony nr abonenta, ale ja po przejściach z nc+ już się nauczyłem i Nagrałem sobie tą wczorajszą rozmowę i niech tylko coś się nie zgadza, cierpliwie czekam na maila.

                Komentarz


                • #9
                  Udzielono Odpowiedzi na Twojego(@tomek7545) maila z doradcy. Sprawdź swoją skrzynkę.

                  Komentarz


                  • #10
                    Kultura Nakazuje by nie kasować postów, nawet jeśli one są nie na korzyść operatora, ale widać w NC+ jest inaczej nie dość że posty kasują to jeszcze jakieś bzdurne karne punkty, ale cyrk zajmijcie się uczciwym traktowaniem abonentów a nie pierdołami...
                    Co do odpowiedzi na moje posty wcześniejsze jako by udzielono mi odpowiedzi przez modera, informuję:

                    Niestety odpowiedź nie jest satysfakcjonująca, i wygląda na to że jak bym nie miał nagranej rozmowy, znowu NC+ by mnie OSZUKAŁO, a tak nie wykręcą się już sianem.

                    Komentarz


                    • #11
                      Rozumiem Twoje niezadowolenie ale to nie zwalnia od stosowania normy netykiety językowej. Stąd usunąłem post i otrzymałeś naruszenie.

                      W kwestii przekazanych informacji, otrzymałeś ścieżkę postępowania w Twojej sprawie. Wyślij maila i poczekaj cierpliwie na odpowiedź.

                      Komentarz


                      • #12
                        Wiatam dziś z nc+ otrzymałem maila który potwierdził wybrane przezemnie opcje i promocje ponadto zadzwoniłem do BOA i umowa już wprowadzona w system zawiera to wszystko co ustaliłem w rozmowie z konsultantem aktywowana w dniu zakończenia rozmowy tj.22.05.2014 R . Więc nie wiem skąd macie takie opinie od 2008 roku nikt w N teraz nc+ mnie nie oszukał.Pozdrawiam
                        Na forum od 01.2011,Abonent N od 10.10.2008,Abonent nc+ od 22.03.2013,kolejna umowa od 01.05.2015 Comfort+Extra+ Multi+ 8 x Canal+, Canal+VOD + HBO HD,Filmbox, Turbobox + 500 GB 79.90/24 mieś.

                        Komentarz


                        • #13
                          Dostałem właśnie odpowiedź na reklamację. Po raz kolejny zadziwiają mnie standardy obsługi.

                          W reklamacji zostało napisane, że przyznane mi podczas rozmowy z konsultantem zniżki zostały wprowadzone i przepraszają za pomyłkę.

                          Nieco dalej zostało napisane, że konsultant zamiast warunków promocyjnych odnośnie obiecanego dekodera Mediabox...dał mi zniżkę 100% na aktualnie dzierżawiony dekoder....i że Mediabox mogę wynając po ustaleniu warunków umowy...przez infolinię.

                          Podsumowując, coś co wynegocjowałem podczas rozmowy przedłużeniowej (a przynajmniej tak myślałem) nie zostało dostarczone nawet po rozpatrzeniu reklamacji (choć reklamacja potwierdza, że konsultant źle wprowadził ofertę na dekoder). Bez tej części (dekodera) na pewno nie przedłużyłbym umowy, a odpowiedzią ncplus jest kontakt z infolinią...celem przedłużenia umowy i wynajęcia dekodera.

                          Czy przypadkiem takie postawienie sprawy, nie umożliwia wypowiedzenia przeze mnie umowy z ncplus z uwagi na niedotrzymanie warunków?

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) Dawid_nc+ Zobacz post
                            Warunki promocji może zostać przesłany e-mailowo. Jednak wyrażenie zgody na uruchomienie oferty musi zostać odnotowane podczas rozmowy telefonicznej.
                            Warunki promocji - dobre sobie. To wyrywki z regulaminu bez podania oferty np. listy kanałów dla każdego przypadku. Nazwy ofert dla abonentów mają się nijak do nazw pakietów dla nowych klientów. Zróbcie z tym wreszcie porządek!

                            Komentarz


                            • #15
                              "promocja" do reklamacji

                              napisał(a) Dawid_nc+ Zobacz post
                              Warunki promocji może zostać przesłany e-mailowo. Jednak wyrażenie zgody na uruchomienie oferty musi zostać odnotowane podczas rozmowy telefonicznej.
                              No właśnie przerabiam to samo: podczasc rozmowy telefonicznej warunki są cacy; a przesłana pocztą umowa wygląda zupełnie inaczej [warunki jak dla - sorki za niepoprawnośc polityczną - murzynów w buszu].
                              Do tego, oczywiście, reklamacji drogą telefoniczną nie złożysz; za to oferty nie możesz przedłużyć INACZEJ niż przez telefon [też chciałam mailem, ale okazało się, że to - rzecz jasna - niemożliwe]
                              Teraz szlag mnie trafia, bo muszę im w międzyczasie zapłacić za tę pożalsięboże ofertę. Termin płatności przypada przed terminem rozpatrzenia reklamacji

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+