Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Płatnosci.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #61
    napisał(a) wbeatn Zobacz post
    Wykonałem płatność kartą przez system płatności, który jest w ICA. System eCard po wypełnieniu formularza z danymi karty i wysłaniu go, poinformował mnie, że karta została autoryzowana. Pojawił się tylko przycisk Powrót. Zero danych dotyczących transakcji. Na skrzynce e-mail, która przypisana jest do konta w ICA nie pojawił się, żaden e-mail potwierdzający dokonanie transakcji. W ICA wciąż widnieje saldo na minusową kwotę. Możecie mi to wyjaśnić? Jak mam teraz w przypadku ewentualnych problemów zgłaszać reklamację jeśli nie dostałem żadnego potwierdzenia jej wykonania? Przecież to skandal!
    w banku masz potwierdzenie płatnośći ,
    Pakiet Superpremium+(6), +Eleven Sports +HustlerHD+ Sporklub+ MR Standard+ nC+GoTV za 138,78PLN do 30.11.2017

    Komentarz


    • #62
      Niesamowite! Ale jesteś geniuszem! Naprawdę nie wpadłeś na to, że problemem, który jest istotny, to zupełnie co innego? Brak wysyłanego potwierdzenia na e-mail + zero ewentualnych takich danych po wykonaniu płatności oraz brak odnotowania dokonanej płatności w samym ICA. Jak nie masz nic mądrego do napisania, to lepiej nic nie pisz, bo jeśli w odpowiedzi wyrzucasz kwestie, które dla niedorozwiniętych nawet są oczywiste, to po co w ogóle się udzielasz? Nabijasz sobie licznik?

      Komentarz


      • #63
        Nieraz i 3 dni trzeba było czekać na zaksięgowanie wpłaty więc spokojnie bez paniki.
        P.S.Kolega wyżej Ci dobrze napisał więc przestań się burzyć jeśli o tym pojęcia nie masz.
        Ostatni raz edytowany przez Leonk1974; 2015-03-14, 09:42. Powód: aaa
        Comfort+
        HBO GO
        mediaBox
        Multi+
        Cinemax
        EXTRA+
        Filmbox
        HBO
        History HD
        SunDance HD
        Premium Sport &Film
        netVOD+
        CANAL+ VOD
        Seriale+

        Komentarz

        Pracuję...
        X
        nc+