Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Płatnosci.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Płatnosci.

    Umowę na nc+ mix podpisałem na początku grudnia w tym miesiącu powinien już dostać informacje o płatności ,a do tej pory na ica ani na dekoderze nie mam żadnych wiadomości o płatnościach. Czyżby o mnie zapomnieli.

  • #2
    Napisz proszę na odpowiedni adres z mojej sygnatury, podając nick i numer Abonenta/Umowy. Chętnie zweryfikuję sytuację.

    Komentarz


    • #3
      Witam. Przyszła mi faktura za luty na dekoder z 18 lutego, a nie widać jej na moim koncie na ICA? O co chodzi?
      Pakiet Superpremium 8xCanal+ Man Pack Eleven najem Turboboxa do luty 2019 za 121,89zł.

      Komentarz


      • #4
        Miał ktoś podobnie? Jest tu jakiś przedstawiciel nC+?
        Pakiet Superpremium 8xCanal+ Man Pack Eleven najem Turboboxa do luty 2019 za 121,89zł.

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) lukiton0589 Zobacz post
          Witam. Przyszła mi faktura za luty na dekoder z 18 lutego, a nie widać jej na moim koncie na ICA? O co chodzi?
          Nie stresuj się..rachunek u mnie wystawiono w niedzielę, w poniedziałek przyszedł na ekran TV ..a w ICA NC+ dalej widnieje rachunek styczniowy ..na dokładkę ponieważ zapłaciłem rachunek w ubiegłym tygodniu więc podziękowanie na ekran TV przyszło razem z rachunkiem.

          Komentarz


          • #6
            U mnie również jest rachunek za luty w dekoderze, a w ICA styczniowy.
            Premium MAX - FM HD, Sport HD, Film HD, HBO HD, HBO GO, CINEMAX HD, FILMBOX HD, ELEVEN SPORTS HD, VOD, CP GO, EVOBOX PVR, 2xMR - ~35 zł 12m

            Komentarz


            • #7
              Sprawdźcie proszę czy dane w ICA zostały już zaktualizowane. Jeśli nie, zgłoszę problem.

              Komentarz


              • #8
                W ICA dalej jest stary rachunek na TV pojawił się nowy...
                Jakaś awaria?

                Komentarz


                • #9
                  Sprawdzimy. Dzięki za zgłoszenie.

                  Komentarz


                  • #10
                    Sprawdzajcie sprawdzajcie no i my abonenci ''nc+'' dziękujemy za dwa rachunki płatne w marcu br. bo ten obecny ma termin na 3 marca a co tam dwa rachunki w jednym miechu

                    Najważniejsze ze z ICA znikły te ''genderowskie'' kolorki bo nie mogłem na nie patrzeć.Mam nadzieję ze niedługo znikną z dekoderów te ''babol'' kolory l-)
                    Ostatni raz edytowany przez marcelnorbert; 2014-02-20, 07:52.
                    TECHNISAT DIGYBOXX CI+ & OPTICUM AX 501 CI+ COMFORT+& MULTI+& EXTRA+& SPORT & FILM (8 PACK) & H HD& H2 HD& ADVENTURE TV HD& HUSTLER HD& MR CAMELEON& MODUŁ CAM CI+

                    Komentarz


                    • #11
                      Termin płatności dokumentu sprzedażowego, z którego korzysta zdecydowana większość Abonentów to 7 dni, zatem dla rachunku wystawionego 19.02, przypada on na 26.02.
                      Inaczej sytuacja wygląda w przypadku Faktury VAT. Tutaj termin płatności wynosi 14 dni od daty wystawienia.

                      Komentarz


                      • #12
                        No to ja wiem szanowny kolego ale trzeba tak faktury wystawiać żeby były płatne w danym miesiącu a nie ze w marcu będą dwie płatności za abo ''nc+'' bo z reguły 14/15 każdego miesiąca były faktury wystawiane a wam umkneło ze luty ma 28 dni i wystawienie dokumentu płatniczego 18 lutego termin przypadnie w marcu
                        TECHNISAT DIGYBOXX CI+ & OPTICUM AX 501 CI+ COMFORT+& MULTI+& EXTRA+& SPORT & FILM (8 PACK) & H HD& H2 HD& ADVENTURE TV HD& HUSTLER HD& MR CAMELEON& MODUŁ CAM CI+

                        Komentarz


                        • #13
                          Ja tak tylko w kwestii formalnej - a nie możesz tej faktury z terminem na marzec zapłacić w lutym? Jakby nie patrzeć wówczas w marcu będziesz miał jedną płatność za tv. Jeśli to faktura na firmę, to zgodnie z prawem koszt powstanie w dniu płatności a więc w lutym i w lutym wrzucisz sobie ją w koszty.
                          Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania i nie może służyć jako dowód przeciwko niemu w dniu kolejnym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) Paweł_nc+ Zobacz post
                            Sprawdźcie proszę czy dane w ICA zostały już zaktualizowane. Jeśli nie, zgłoszę problem.

                            Byłem przed chwilą w ICA NC+...dalej jest błędnie , czyli bez zmian.

                            Komentarz


                            • #15
                              napisał(a) Anatol Zobacz post
                              Byłem przed chwilą w ICA NC+...dalej jest błędnie , czyli bez zmian.
                              Problem został zgłoszony. Obecnie czekamy na jego usunięcie.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+