Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

NC+ MIX status zamowienia

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • NC+ MIX status zamowienia

    Witam,

    może wiecie w jaki sposób moge sprawdzić stan realizacji zamówienia na modul CAM z oferty MIX?

    Po wyslaniu zamowienia nie dostałem żadnego potwierdzenia na adres e-mail.

    Jakieś sugestie?

  • #2
    napisał(a) skam84 Zobacz post
    Witam,

    może wiecie w jaki sposób moge sprawdzić stan realizacji zamówienia na modul CAM z oferty MIX?

    Po wyslaniu zamowienia nie dostałem żadnego potwierdzenia na adres e-mail.

    Jakieś sugestie?
    Możesz przesłać nam swoje dane na jeden z poniższych adresów @. Postaramy się sprawdzić status zamówienia.

    Komentarz


    • #3
      OK, dane wysłałem.

      Komentarz


      • #4
        Widze ze nic z tego, zamowienie wyslanie dnia 27/11 dziś mamy 03/12 - wiec prawie tydzień, troche schodzi z tymi wysyłkami firmie logistycznej, gorzej ze nie idzie sie dowiedziec czy wgl zamowienie zostalo przyjęte...

        Komentarz


        • #5
          Mam to samo. Może za dużo zamówień na święta i nie wyrabiają. Najgorsze jest jednak brak informacji - przyjęli zamówienie czy nie?

          Komentarz


          • #6
            Fakt- mamy okres przedświąteczny i zamówień mamy naprawdę sporo. Ale zawsze służymy pomocą w ich weryfikacji.
            Oczywiście jeżeli chcecie z takiej pomocy skorzystać, możecie podesłać dane na @ doradca.

            Komentarz


            • #7
              Jakie dane mam wam podesłać żeby sprawdzić status zamówienia

              Komentarz


              • #8
                Dane osobowe osoby na którą były zawierane w tym numer PESEL tej osoby. Ponadto dobrze jeśli prześlesz dane sprzętu.

                Komentarz


                • #9
                  Dzięki za pomoc , właśnie dostałem e-mail z umową .
                  Więc czekam na aktywację

                  Komentarz


                  • #10
                    Ja podałem takie dane. Czekałem ponad tydzień roboczy na paczkę i z wyjaśnień przedstawiciela wynikało, że nie mają wglądu do statusu zamówień. Niepotrzebnie wprowadzacie w błąd. Dostałem taką odpowiedź na moje pytanie:
                    "Gdzie znajdę szczegółowe informacje o przesyłce? Czy to tajemnica?

                    W dniu 2013-12-06 12:43, doradca pisze:
                    Ja nie powiedziałem, że nie dotrze tylko nie mam dostępu do szczegółowych informacji o Twojej przesyłce. Co za tym idzie nie jestem w stanie określić dokładnego terminu jej dostawy.
                    Bynajmniej nie mam zamiaru wprowadzać w błąd
                    Staramy się zawsze pomóc naszym Userom forum jednakże nie na wszystkie sprawy mamy bezpośredni wpływ. (....)"

                    P.S. W końcu zamówiłem w punkcie
                    P.S.2 Mila obsługa

                    Komentarz


                    • #11
                      napisał(a) sypa Zobacz post
                      ... z wyjaśnień przedstawiciela wynikało, że nie mają wglądu do statusu zamówień...
                      To ewidentne kłamstwo. Wystarczy nr przesyłki i nazwa firmy kurierskiej a każdy może sprawdzić status przesyłki (niekoniecznie swojej lub do siebie) pod warunkiem, że została wysłana lub przynajmniej zgłoszona firmie kurierskiej. Jeżeli przesyłka nie jest wysłana to też wiadomo, że nie wysłana. Wiele dostaw do mnie jest wysyłana kurierem lub Pocztą Polską. Jeżeli mam jej nr to wiem co się z nią dzieje. Podobnie z przesyłkami (w tym listami poleconymi) wysyłanymi przeze mnie. Z kilkugodzinnym opóźnieniem wiem kiedy była dostarczona. Ot znak obecnych czasów. Wykręcanie się brakiem dostępu jest zwykłą spychologią.
                      Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                      Komentarz


                      • #12
                        No i mineło sporo czasu a zamowienie jak nie dotarlo, to nie dotarło.. Przez call center mozna tylko zamowic z dekoderem... No nic czas poszukać czegos innego ;/

                        Komentarz


                        • #13
                          No więc tak, do dnia dzisiejszego zadna przesyłka od NC+ nie dotarla.. Nie wiem jak to odbierać, ale wygląda ze jak "nie chce umowy" to można totalnie zlać takiego klienta.

                          A zapowiadało sie ze bedzie szybko i sprawnie.

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) skam84 Zobacz post
                            No więc tak, do dnia dzisiejszego zadna przesyłka od NC+ nie dotarla.. Nie wiem jak to odbierać, ale wygląda ze jak "nie chce umowy" to można totalnie zlać takiego klienta.

                            A zapowiadało sie ze bedzie szybko i sprawnie.
                            Ja kupilem w eurortvagd w sklepie internetowym, odbior w pobliskim sklepie byl tego samego dnia. Byla tez promocja na darmową wysylke. W nie dla idiotow tez chyba mają.
                            Aktywowalem w wigilie telefonicznie, po 15 min. swiecilo

                            Komentarz


                            • #15
                              Witam dostałem w piątek wiadomość o nadanej paczce z nc+ . Chciałbym dowiedzieć się gdzie paczka się znajduje. Ale nie mam żadnego indentyfikatora aby móc śledzić paczkę.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+