Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

awantura o aneks

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • awantura o aneks

    Witam

    ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE

    W dniu 26.05.2013 r. podpisałem ANEKS do umowy o numerze [ciach] nr abonenta [ciach] na 12 m-cy. z wymianą (upgradem) dekodera z ULTRABOX NA MEDIABOX.
    W dniu 31.05.2013 r. po 2 wizytach w centrum nc w galerii handlowej PESTKA Poznań i kilkukrotnych monitach telefonicznych na infolinię zarówno moich jak i obsługi punktu sprzedaży NIE OTRZYMAŁEM dekodera MEDIABOX. Nadmieniam, iż dekoder ULTRABOX został oddany dnia 31.05.2013 zatem pozostaję bez sprzętu od dnia 31.05.2013 r. czyli MEDIABOXa który to dekoder zgodnie z zapisami niniejszego aneksu powinien zostać mi wydany w ramach wymiany do dnia 31.05.2013 r. w związku z powyższym złożyłem pisemną reklamację w centrum sprzedaży ncplus w Galerii Pestka i zgodnie z zapisami aneksu którego postanowienia muszą zostać spełnione przez Państwa nie później niż do 31.05.2013r w związku z zaistniałą sytuacją rozważam odstąpienie od tegoż aneksu.
    Działanie ze strony infolinii nc plus która w rozmowie ze mną potwierdziła możliwość wydania sprzętu jest naganna. Po wyjaśnieniu sytuacji w punkcie obsługi nc plus (rozmowa z tzw opiekunem i kilkukrotne monity o załatwienie sprawy) nie przyniosły żadnego efektu - ponoszę koszty dojazdów do punktu sprzedaży (z miejsca zamieszkania ok 17 km) przekonany o możliwości otrzymania dekodera MEDIABOX po czym dowiaduję się, że infolinia wprowadziła mnie w błąd.

    Reasumując w dniu dzisiejszym po wizytach w punkcie od dziewięciu dni nie załatwiliście Państwo kompletnie NIC.

    Powyższy tekst został skopiowany i przesłany do osób które prowadzą portal anty nc plus - jako dowód na nieudolność waszego systemu zarządzania w tym jednym tylko przypadku. Nie może być tak, że podpisując zobowiązanie wymagane jest tylko od klienta postępowanie zgodne z warunkami umowy i egzekwowanie ich. Minęło dziwięć dni 26.05.2013-04.06.2013 nie zrobiono nic wobec czego nie można się zasłaniać problemami z systemem w dniu (31.05.2013) skoro spędziłem ok 2 godzin w punkcie nc plus i dokonywano odbioru sprzętu i podpisywania nowych umów.

    kto tu mówi prawdę???

    KOŃCA NIE WIDAĆ MILI PAŃSTWO

    OSTATNIE ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE Z DNIA 31.05.2013 NR [ciach]

    i nic się nie dzieje
    Ostatni raz edytowany przez Paweł_nc+; 2013-06-04, 20:49. Powód: dane

  • #2
    Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 30 dni od daty wpływu. Napisz jednak do nas na doradcę (zgodnie z info z mojej sygnatury). Zobaczę jak wygląda sytuacja na koncie i spróbuję pomóc.

    W przyszłości nie zamieszczaj na forum, takich danych jak nr umowy, czy też Abonenta.

    Komentarz


    • #3
      w dniu wczorajszym po mojej kolejnej interwencji pani na infolinii stwierdziła, że NIE nadano adresu do wysyłki - proszę Państwa żenada!

      zgłosiłem reklamację na pracownika nc plus - zgłoszenia mam potwierdzone mailowo i tej sytuacji - ręce opadają jak się widzi takie traktowanie klienta
      - pewnie do przekroczenia terminu dostawy zostały 2 dni wobec tego nie wiem czy cokolwiek by się zmieniło i czy mediabox by się zjawił za pośrednictwem kuriera
      - sprawdzimy kiedy przyjdzie faktura bo te o dziwo adres znają... O CO TU CHODZI SIĘ PYTAM??

      postanawiam nagłośnić sprawę - od 26 maja chcę przedłużyć umowę i wraz z nią otrzymać media boxa mamy 12 czerwca nie mam ani aneksu do umowy ( system ponoć juz go widzi ale ja nie mam waszego systemu i muszę otrzymać wersję papierową nie otrzymałem do dziś - podpisany aneks w punkcie sprzedaży stracił ważnośc z dniem 31.05.2013 zgodnie z jego zapisami -- WAS nie obowiązują zapisy waszych umów a mnie tak? o nie mili państwo...

      Dane podałem w związku z bezczynnością jaką firma nc plus wykazuje wobec mojej osoby

      TO JEST RAŻĄCE ZANIEDBANIE A NA TO JEST PARAGRAF.


      zgłoszę tą sytuację gdzie tylko będę mógł - sprawa jest absurdalna do granic - od 26 maja nie załatwiono kompletnie NIC w mojej sprawie pytam KTO jest odpowiedzialny za ten stan rzeczy?

      wizyty w punkcie 4 razy! - podpisanie aneksu który nie wszedł w życie - absurd!

      kilkanaście telefonów w sprawie tegoż aneksu na infolinii - żadnego efektu do dziś dnia!

      błędy popełniane przez konsultantów (zgłaszałem reklamacje adresowane pod adresem konkretnych osób - żadnego odzewu)

      jeśłi miną terminy dostawy - z miejsca wysyłam zawiadomienie do UOKIK i organów kontrolujących media - skończyło się zwodzenie klienta jeśli inny człowiek mający podobną sytuację może załatwić od ręki temat to nie jest to normalna sytuacja -


      - zasłaniacie się terminami - oczywiście ale idąc do punktu mając czystą sytuację z uregulowaniem rachunków nie mogę załatwić sprawy prostej i oczywistej - BARDZO żałuję swojej decyzji spowodowanej wyborem rodziny co do oferty nc plus ale skrupulatnie podliczę wszystkie działania, zgłoszenia, reklamacje
      Ostatni raz edytowany przez mediabox; 2013-06-12, 09:30.

      Komentarz


      • #4
        Wszystko było ale takiego ''knefa'' nie widziałem jeszcze.
        Szkoda słów a dla mnie to jaja i na prawde kolejny już ''zonk'' z strony ''nc+'' !!!

        Współczuje Ci szanowny kolego na prawdę tym bardziej ze mieszak nie daleko od Ciebie

        Ze tak zapytam moderatorzy pomogli odpisali ?!?
        Ostatni raz edytowany przez EagleEye; 2013-06-12, 14:17.
        Pozdrawiam EagleEye
        TECHNISAT DIGYBOXX CI+ & OPTICUM AX 501 CI+ COMFORT+& MULTI+& EXTRA+& SPORT & FILM (8 PACK) & H HD& H2 HD& ADVENTURE TV HD& HUSTLER HD& MR CAMELEON& MODUŁ CAM CI+

        Komentarz


        • #5
          a w życiu nikt nie machnął palcem w tej sprawie - jak policzę wszystkie kwestie reklamacje telefony to mi się nóż z tasakiem w kieszeni otwierają ...

          ..najgorsze jest to że wściekam się na ludzi którzy albo są w tym systemie od tłumaczenia bzdurnych regułek narzuconych przez PR i innych szkoleniowców albo jak trafiam na faktycznie starającą się osobę to nagle natrafia na mur w postaci błędów systemowych lub absurdów typu brak adresu do przesyłki - jeśli była to przykrywka do uspokojenia klienta że teraz to juz na 100 porcent wszystko gra i buczy to są w błędzie pismo do UOKIKu mam gotowe wystarczy wysłać niech tylko jeden termin regulaminowy przekroczą czyli dosłownie niebawem - zasłaniać się 30 dniami na rozpatrzenie reklamacji to oni magąą więc ja również będę absurdalnie skrupulatny... nie odpuszczę mili Państwo - po co robicie tyle szumu wokół siebie skoro nic kompletnie nie możecie lub nie chcecie -skoro się opłaca to czemu załatwiać od ręki klienta - podzwoni nabije kabzę teleoperatorom i interesik się kręci - nie tędy droga - stworzono molocha który za zadanie ma wygryźć konkurencję ale też wygrywać z maluczkimi takimi jak my wszyscy..ale każdy kij ma dwa końce - właśnie tracicie jednego z deweloperów który zrezygnował z zamiaru przystąpienia do rozmów na temat współpracy - zgadniecie czyja sytuacja pomogła mu podjąć własna niczym nie narzuconą decyzję? człowiek zobaczył pisma, reklamacje, terminy, podejście do sprawy poczytał to forum i anty nc plus które o dziwo nie dawno zostało zablokowane... (zbieg okoliczności jak mawia klasyk) ..stwierdził jedno - nie stać go aby swoim klientom zaoferował system telewizji z waszymi warunkami i walczyć o swoje...gratuluję właśnie straciliście kolejnych klientów.

          Komentarz


          • #6
            Powiem Ci tak nie wiem jak to jest możliwe ze APS odebrał sprzęt na aktywnej umowie bez wydania sprzętu klientowi.To juz mi nie pasuje ale nie dziwi mnie to.

            Zapytam inaczej masz protokół zdania sprzętu czy wymiany sprzętu ???
            Pozdrawiam EagleEye
            TECHNISAT DIGYBOXX CI+ & OPTICUM AX 501 CI+ COMFORT+& MULTI+& EXTRA+& SPORT & FILM (8 PACK) & H HD& H2 HD& ADVENTURE TV HD& HUSTLER HD& MR CAMELEON& MODUŁ CAM CI+

            Komentarz


            • #7
              witam ponownie..

              w odp na Twój post opisuję syt wcześniej - zrobiłem jeszcze jedną awanturę telefoniczną - już nie będę cytował... w dniu wczorajszym kurier dostarczył mediaboxa zabrał stary dekoder temat do zamknięcia - nigdy więcej wizyt w punkcie tylko infolinia i forum złotówki nie wydam na wizytę w punkcie - teraz chcę sprawdzić jak rozpatrzą wszystkie reklamacje - mam spisane w kolejności więc czekam na odpowiedzi - jak zamiotą pod dywan to się odezwę.

              Komentarz


              • #8
                Właśnie co do aneksu.
                Admini. Co z tymi aneksami? Kiedy my je dostaniemy? Pani powiedziała mi na infolinii, że aneks dojdzie za jakiś czas. Kiedy zamierzacie je wysyłać? Bo chce poczytać sobie co podpisałem ;p

                Na studiach uczył profesor: "nie podpisujcie niczego dopóki nie przeczytacie tego". Cóż poszedłem za stadem, bo dawali za pół darmo. ryzyk fizyk, rozmowa nagrana tel. No ale cholera jasna, gdzie ten mój aneks? Jest połowa czerwca już
                Nowa umowa: Comfort+ + Extra+ + 6xCanal+ + HBO 9 miesięcy - 49 zł
                Po 12 miesiącach Comfort+ 6cCanal+ - 59 zł z możliwością dokupienia Extra+ za 10 zł. Umowa na 24 miesiące

                Komentarz


                • #9
                  Musisz REKLAMOWAĆ a na odpowiedz operator ma 30 dni (oczywiście pisze to z sarkazmem i zażenowaniem)

                  A po co Ci aneks i regulamin za dużo byś wiedział i co

                  Nie masz aneksu regulaminu znaczy się ze jesteś na ich ''widzi misie'' skazany
                  Ostatni raz edytowany przez EagleEye; 2013-06-14, 18:30.
                  Pozdrawiam EagleEye
                  TECHNISAT DIGYBOXX CI+ & OPTICUM AX 501 CI+ COMFORT+& MULTI+& EXTRA+& SPORT & FILM (8 PACK) & H HD& H2 HD& ADVENTURE TV HD& HUSTLER HD& MR CAMELEON& MODUŁ CAM CI+

                  Komentarz


                  • #10
                    Lubię czytać takie rzeczy Lubię czytać głupstwa jakie wypisują w regulaminach, więc chciałem zobaczyć co namazało nc+. No ale nie mam nadal tego aneksu.

                    PS. W przyszłości przydałby mi się rozpalić piec, ognisko jakieś. Powiem, że te pisma od nc+ ładnie się paliły ;) Lepiej niż gazety różnego rodzaju, czy kartki do drukowania ;) Pismo od nc+ paliło się jak ta lala. Chociaż w jednym nc+ się postarała
                    Nowa umowa: Comfort+ + Extra+ + 6xCanal+ + HBO 9 miesięcy - 49 zł
                    Po 12 miesiącach Comfort+ 6cCanal+ - 59 zł z możliwością dokupienia Extra+ za 10 zł. Umowa na 24 miesiące

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X
                    nc+