Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Niewolnik sprzetu ma wlasnosc

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Niewolnik sprzetu ma wlasnosc

    Szukam porady odnosnie mozliwosci ‚przepisania’ sygnalu na inna karte. Jestem w stanie ponieść ewentualne koszty prawne jesli bedzie choc cien szansy na wygrana. Arognacja konsultantow siegnela zenitu i mam dosc takiego traktowania, a wierze ze nie jestem sam.
    Po zakupie nowego telewizora w technologii 4k okazalo sie ze jestem wlascicielem tunera i karty i nie moge wymienic starego tunera na nowy obslugujacy ta technologie. Przedluzenie umowy podpisalem na przelomie kwietnia/maja i nie moge od niej odstapic. Nie moge
    tez jej przedluzyc bo komputer ‚nie ma’
    oferty. Nie mozna podpisac aneksu do umowy bo nie. Nie moge zaplacic za nowa karte i tuner. Na czas Mistrzostw Swiata zakupilem nowy zestaw startowy z karta CI+ i moglem ogladac przez miesiac telewizje 4k.
    w teorii wiec
    posiadam inny sprzet sparowany na ktory moglbym przeniesc prawa do sygnalu. Ale prawa do sygnalu sa ponoc w umowie przepisane obecna konkretna karte i dekoder. Brak slow, ale mam
    dosyc godzinnych rozmow z ekspertami z NC+. Czy ktos mial podobny problem lub czy orientuje sie czy np sparowany dekoder na wlasnosc jest ogranczaniem
    prawa wlasnosci. jesli jest szansa na wygranie sprawy w sadzie od poniedzialku zaczynam dzialac.
    sfrustrowany klient. Jestem z canal+
    od samego poczatku ich obecnosci w Polsce.

  • #2
    Gattinho jaki masz obecnie dekoder? Czy masz multiroom? Czy byłeś w Punkcie sprzedaży i serwisu w celu sprawdzenia ofert na wymianę sprzętu?
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Box+/HD ADB 2849/50ST
      Bylem rozmawialem, dzwonilem, pisalem. Sprzet jest moja wlasnoscia i nie podlega wymianie.


      Komentarz


      • #4
        Gattinho,
        opisz sytuacje związaną z dekoderem i prześlij w formie reklamacji. Sprawa zostanie zweryfikowana ponownie.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz

        Pracuję...
        X
        nc+