Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Niezrealizowane zamówienie i sklep nie odpowiada na maile

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Niezrealizowane zamówienie i sklep nie odpowiada na maile

    W piątek zamówiłem moduk CAM CI+ , otrzymał email o realizacji zamówienia ale do dzisiaj żadnego kuriera u mnie nie było. Napisałem email do sklepu wczoraj ale mija 24h bez odpowiedzi. Jestem zawiedziony niemożliwością obejrzenia meczu otwarcia mundialu w 4k.
    ​​​​

  • #2
    Gert1700 konieczny jest Twój kontakt z Infolinią. Aby sprawdzić zamówienie musisz podać swoje dane.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Ja swój zamówiłem w środę 6 ok. godz. 18:00 a dostałem dopiero w poniedziałek. Również nie dostałem żadnych wiadomości związanych z zamówieniem. Może jutro dojdzie, ale spoko, aktywujesz jutro i będziesz miał 4k na finał. Bo pakiet masz na 31 dni.

      Komentarz

      Pracuję...
      X
      nc+