Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zamówienie przez internet - tyle niejasności.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Zamówienie przez internet - tyle niejasności.

    Witam,

    Dokonywałem w piątek przez internet zamówienia po czym na maila dostałem "umowę".

    Niestety w niej nie ma żadnych informacji odnośnie miesięcznych opłat - jak mam niby sprawdzić czy dokonałem poprawnie zamówienia skoro na umowie, którą strach podpisać mam tylko kodową nazwę pakietu i informacje, że mam zapłacić 100 zł - zapewne za dodatkowy dekoder do Multiroomu.

    Niestety mądrzy ludzie na infolini traktują mnie jak debila. Dzwonię na nr 22 22 00 000 i tam odsyłają mnie na infolinie dla abonentów (tel. 22 310 47 47) by znów zostać odesłanym na 22 310 47 47 - i tak cały czas. Nikt nie wie jak ma wyglądać umowa, albo mówią, że wygląda jak ta, którą dostałem na maila - istny obłęd. Widzę od czasów Platformy N nic się nie zmieniło.

    Może tu mi ktoś odpowie czy kurier dowiezie normalną umowę z opisanymi warunkami i cenami świadczenia usług?

    Jeśli nie chyba trudno - odeślę kuriera z kwitkiem i pójdę do salonu.

    W sumie widzę, że nawet w salonach, które NCPlus mają na "doczepkę" sprzedawcy są bardziej kompetentni niż Ci na infolinii.

    Pozdrawiam i życzę mało problemów przy załatwianiu czegokolwiek.

    Damian

  • #2
    Baalusek,

    Kurier dostarcza Ci dwa jednobrzmiące egzemplarze umowy do podpisu wraz z warunkami promocji na jaką się zdecydowałeś. Kurier odbiera od Ciebie opłatę aktywacyjną oraz jeden z podpisanych egzemplarzy umowy.

    Komentarz


    • #3
      To ja wiem, że dostarcza mi dwa egzemplarze umowy. Jakie niby mam potwierdzenie wysokości i stałości opłat skoro nie są one wypisane na umowie?

      Komentarz


      • #4
        @ Baalek,

        cena znajduje się w Szczegółowych Warunkach Promocji, które stanowią załącznik do umowy. Na ich podstawie umowa będzie świadczona. Podanie na egzemplarzu umowy stałej ceny nie jest możliwe, ponieważ zawsze możesz ją zmienić, chociażby przez dokupienie dodatkowych usług w czasie jej trwania.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Pozwolę sobie zadać pytanie w tym temacie.
          Po przeanalizowaniu treści umowy nie za bardzo jestem w stanie jednoznacznie ustalić, czy w przypadku rozpoczęcia korzystania z usług NC+ istnieje możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość z zachowaniem 14-dniowego terminu ?
          Z góry dziękuję za odpowiedź.
          Marcin

          Komentarz


          • #6
            @ Marcin_M,

            w przypadku umów zawartych na odległość, zawsze jest możliwość odstąpienia w ciągu 14 dni.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              Dziękuję za odpowiedź Pani Moniko.

              Komentarz

              Pracuję...
              X
              nc+