Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Minusy z plusów miesiąca - oszukany na abonamencie HBO.

Zwiń
Temat został zamknięty
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Minusy z plusów miesiąca - oszukany na abonamencie HBO.

    Witam

    Szanowni Państwo takiego oszustwa to jeszcze chyba nie zaznałem. Historia zaczyna się z włączeniem HBO Go w ramach plusów miesiąca. Oczywiście wszystko zostało ładnie aktywowane. Zadzwoniłem na infolinię aby wraz z końcem miesiąca grudzień zostało wyłączone samo HBO Go gdyż kanały HBO które miałem do końca umowy tj. 31.01.2016. Dzisiaj włączam HBO i szok żaden z kanałów nie działa. Podniosło mi to ciśnienie ale myślę pewnie zwykła pomyłka. Kontaktuje się z infolinią i okazuje się iż oni mi HBO włączyć nie mogą bo nie wiedzą czy sam sobie nie zleciłem wyłączenia tych kanałów (tylko jak skoro one są w umowie) a na pewno mówiłem że tylko HBO Go gdyż zaznaczyłem w rozmowie iż cały pakiet mam w abonamencie. Rozmowa z konsultantantem kolejnym ujawnia jeszcze lepszy paradoks bo Pani była w pełni przekonana że ja tych kanałów nigdy nie miałem, bo ona ich nie widzi a jak bym miał je w abonamencie to przecież nie da się ich wyłączyć. (Co za nowość bo wcześniejsza osoba mówiła coś innego). Ostatecznie padła propozycja połączenia z działem reklamacji oferty/umowy czy coś w tym stylu, tam Pani owszem wykazała się kompetencją i obiecała iż kanały zaświecą się w przeciągu 30 minut. Aczkolwiek faktu iż kanałów nie miałem wg systemu od 28.12.2015 do dzisiaj 07.01.2016 nie da się w żaden sposób zrabatować czy zrekompensować gdyż posiadam je w promocji za 0zł, a jak wiadomo tutaj o rabat ciężko.

    Umowa do końca stycznia 2016, także gratuluje firmie strzału sobie w stopę. Dzwoniąc z ofertą potraficie państwo wydzwaniać co kilka dni w sumie z jednym i tym samym, jak klient dzwoni z problemem spowodowanym waszym działaniem informuje się go że może złożyć reklamację którą się*rozpatrzy w 30 dni, na wiadomość iż umowę mam do końca stycznia miało to być "przyśpieszone". Na szczęście udało się to załatwić od ręki po wiszeniu godzinę na telefonie - o ile faktycznie zaświecą.

    Tym właśnie wesołym akcentem kończę swoją przygodę z plusami miesiąca, i chyba z telewizją NC+ też bo umowa powinna być respektowana przez obie strony.



    Pozdrawiam
    Ostatni raz edytowany przez Kasia_nc+; 2016-01-07, 18:42.

  • #2
    @seb235,

    napisz do Doradcy, zgodnie z moją sygnaturą. Wówczas zweryfikuję sytuację na Twoim koncie.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Historia zakończyła się o tyle pomyślnie iż ostatecznie kanały HBO zostały mi zwrócone, niestety godzina siedzenia na infolinii i tłumaczenia iż HBO na pewno miałem i bycia traktowanym niczym ktoś co chce wyłudzić kanał za free pozostawia pewien niesmak. Myślałem iż abonent który jest z firmą od 2009r sprawę prostej usterki jest w stanie załatwić od ręki (bo tak być powinno) ale tak nie jest. Naliczenie opłaty 10zł za ponowną aktywację gdy pieniążki nie doszły na konto (z powodu świąt) NC+ naliczyło bardzo szybko i nie było z tym żadnego problemu, jednak jak to NC+ nawali to nic się nie należy bo przecież na fakturze HBO masz za 0zł.

      Plusami miesiąca jest to że to moje ostatnie dni obecnej umowy, i że od tego miesiąca wszedł netflix także wasz koniec jest bliski, bo to co oferuje telewizja włączenie z waszymi C+ (który faktycznie jest najlepszy) to jest żenada.

      Komentarz


      • #4
        Sprawa zakończona. Wątek zamykam.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz

        Pracuję...
        X
        nc+