Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

aktualizacja uprawnień

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • aktualizacja uprawnień

    Proszę przedstawicieli NC+ o informację jaki przedział czsowy jest potrzebny na aktywację karty kodowej ??

  • #2
    @fifii,
    napisz do Doradcy, zgodnie z moją sygnaturą. Zweryfikuję, czy Twoja karta jest już aktywna.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Przeszedłem w dniu dzisiejszym z telewizji na kartę hd na abonament.
      Na aktywację kanałów czekam ponad 4 godziny. Na ekranie wciąż widnieje komunikat odbierasz sygnał satelitarny . Pozostaw dekoder podłączony do zasilania kabli antenowych. Poczekaj na udostępnienie sygnału. Jak to wszystko przyśpieszyć?da się?
      Pozdrawiam i proszę przedstawiciela nc+ o informację

      Komentarz


      • #4
        @ Pozytywny człowiek,

        aktywacja może trwać do 24 godzin. Zweryfikuj, czy masz prawidłową jakość, czyli 60 % lub więcej. Jeśli tak, poczekaj cierpliwie. Jeżeli do 24 godzin aktywacja jednak nie nastąpi, napisz do Doradcy, zgodnie z moją sygnaturą, wówczas zweryfikujemy sytuację.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Zadzwoniłem na infolinię,miła pani konsultantka ponowiła "wysłanie" sygnału a po niespełna kilku minutach wszystko zaczęło działać.
          Dziękuje!!!

          Komentarz


          • #6
            a po 24h co nalezy zrobic jak nie ma aktywacji?

            Komentarz


            • #7
              @Kubala Anna,
              spróbuj zalogować się do internetowego centrum Abonenta – moje nc+ pod adresem: moje.ncplus.pl i reaktywować kartę. Po zalogowaniu należy wybrać pozycję /Szczegóły mojej oferty/ z menu po lewej stronie, a następnie przejść do zakładki /Mój sprzęt/ i kliknąć w przycisk /Aktualizacja uprawnień/. Następnie włącz dekoder na kanał TVP1 HD i nie przełączaj z niego przez 2-3h.

              Jeśli w tym czasie problem nie ustąpi, proszę o kontakt z Centrum Abonenta lub obsługą forum, zgodnie z info z mojej sygnatury.

              Komentarz

              Pracuję...
              X
              nc+