Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ankieta - TV Rachunek

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Ankieta - TV Rachunek

    Bardzo zależy nam, aby Wasze zadowolenie z nc+ ciągle rosło. Tym razem chcemy poznać Waszą opinię na temat TV rachunku, dostępnego w MENU dekodera, który zawiera aktualną kwotę i dane do wpłaty.

    Prosimy więc Was o udział w krótkiej ankiecie. Dodatkowe uwagi i wnioski zapisujcie w odpowiedziach do tego wątku.
    69
    TV Rachunek jest dla mnie w pełni przejrzysty i zrozumiały.
    56.52%
    39
    Brak na nim informacji, skąd wyniknęła zmiana wysokości abonamentu.
    4.35%
    3
    Brak na nim bieżącej informacji, czy moja wpłata została zaksięgowana.
    10.14%
    7
    Brak na nim jasnej informacji, do kiedy mam zapłacić.
    1.45%
    1
    Nie wiem, czy „-” (minus) przed kwotą oznacza zaległość, czy nadpłatę.
    2.90%
    2
    Zbyt ogólna informacja ile płacę za poszczególne usługi.
    5.80%
    4
    Brak na nim prognozy kwoty do zapłaty na kolejne miesiące.
    4.35%
    3
    Inne – podaj w komentarzu.
    14.49%
    10
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc


  • #2
    napisał(a) Norbert_nc+ Zobacz post
    Bardzo zależy nam, aby Wasze zadowolenie z nc+ ciągle rosło. Tym razem chcemy poznać Waszą opinię na temat TV rachunku, dostępnego w MENU dekodera, który zawiera aktualną kwotę i dane do wpłaty.

    Prosimy więc Was o udział w krótkiej ankiecie. Dodatkowe uwagi i wnioski zapisujcie w odpowiedziach do tego wątku.
    Głosujących jest aż 6 osób, więc zainteresowanie żadne. Może warto trochę przeredagować zapytania? Ja mam np. pytanie dlaczego po kilkunastu dniach od opłaceniu rachunku otrzymuję wiadomość na dekoderze o upływającym terminie wniesienia opłaty. Nie życzę sobie takich wiadomości wyświetlanych na ekranie mojego telewizora w przypadku terminowego opłacania rachunków dla nc+. To jest żenujące dla mnie i np. zaproszonych gości, którzy mogą np. zaproponować zrzutkę na nc+ hahahahahahahaha. Jeszcze jedno pytanie: skąd wzięły się słupki przy zerowych głosach
    Ostatni raz edytowany przez nAbo; 2015-12-11, 19:38.

    Komentarz


    • #3
      Generalnie sam rachunek jest w sumie jasny i taką opcję ankiety wybrałem, natomiast przychylam się do opinii poprzednika, że tzw ponaglenia nie powinny być wysyłane do abonentów którzy opłacili w terminie swoje rachunki.

      Komentarz


      • #4
        Mi nigdy nie przyszło ponaglenie,
        Extra+ - 49,90 i History Hd, H2 - 2,99

        Forumowa loża szyderców

        Komentarz


        • #5
          Rachunek wyświetlający się w telewizorze może być, ale po co są ciągle wyświetlające się okienka z zawiadomieniem o dostępnym rachunku i podziękowaniem za wpłatę, tego nie rozumiem. Zapłaciłem 2 grudnia, a do tej pory pojawia się okienko o rachunku na przemian z podziękowaniem za wpłatę. Jak ktoś chce zobaczyć swój rachunek, to nie trzeba go o tym powiadamiać. Jeżeli potraficie dosyłać różne kanały, to powiadomienia dosyłajcie tylko do abonentów zalegających z opłatami, bo mnie nie są potrzebne.

          Komentarz


          • #6
            Dlaczego nie można wybrać więcej niż jedną opcję?
            Ostatni raz edytowany przez tomkep; 2015-12-14, 20:24.
            NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

            Komentarz


            • #7
              Dla mnie przede wszystkim informacje te sa denerwujące. Mam uruchomione polecenie zapłaty więc nie ma takiej opcji aby rachunek nie został opłacony. Jeśli już musi to zostać to okienko powinno być w prawym dolnym rogu ekranu w formie małego pop-upa który samodzielnie się zamknie np. po 10 sekundach (tak jak jest to w windows 10)

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) nAbo Zobacz post
                Głosujących jest aż 6 osób, więc zainteresowanie żadne. Może warto trochę przeredagować zapytania? Ja mam np. pytanie dlaczego po kilkunastu dniach od opłaceniu rachunku otrzymuję wiadomość na dekoderze o upływającym terminie wniesienia opłaty. Nie życzę sobie takich wiadomości wyświetlanych na ekranie mojego telewizora w przypadku terminowego opłacania rachunków dla nc+. To jest żenujące dla mnie i np. zaproszonych gości, którzy mogą np. zaproponować zrzutkę na nc+ hahahahahahahaha. Jeszcze jedno pytanie: skąd wzięły się słupki przy zerowych głosach
                napisał(a) sta-hen Zobacz post
                Rachunek wyświetlający się w telewizorze może być, ale po co są ciągle wyświetlające się okienka z zawiadomieniem o dostępnym rachunku i podziękowaniem za wpłatę, tego nie rozumiem. Zapłaciłem 2 grudnia, a do tej pory pojawia się okienko o rachunku na przemian z podziękowaniem za wpłatę. Jak ktoś chce zobaczyć swój rachunek, to nie trzeba go o tym powiadamiać. Jeżeli potraficie dosyłać różne kanały, to powiadomienia dosyłajcie tylko do abonentów zalegających z opłatami, bo mnie nie są potrzebne.
                Odezwijcie się na doradcę. Zweryfikujemy sytuacje opisane przez was.
                Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                Komentarz


                • #9
                  Nie jest mi ta funkcja do niczego potrzebna.

                  Jak przedmówcy - dostaję maila z ponagleniem. Przelew poszedł 18.12 a wy straszycie mnie odsetkami. Jeśli dostanę naliczony choćby 1 grosz w następnym rachunku, zgłoszę to tam gdzie trzeba.

                  Druga sprawa - ciągle wyświetla się, że jest rachunek. Jest to denerwujące. Nie chcę takiego przypominacza - nie jestem dzieckiem. Proszę o dodanie opcji wyłączającej to powiadomienie. Włączcie go osobom, które zalegają z opłatami powyżej X dni.

                  Komentarz


                  • #10
                    Po zapłaceniu rachunku na dekoder przychądzą informacje że rachunek jest nie- zapłacony.Pozatym na stronie moje nc plus widnieje kwota do zapłaty a zapłata była już dokonana.Tragedia.

                    Komentarz


                    • #11
                      @robin58,

                      gdy na dekoderze pojawi się nowy rachunek, należy go otworzyć, a następnie zatwierdzić klawiszem OK. Wówczas ta sama wiadomość nie będzie pojawiać się ponownie. W ICA jest już widoczne saldo uwzględniające rachunek za styczeń, który jeszcze nie został wystawiony. Powinien być dostępny w ciągu kilku dni. Jest to normalna sytuacja na początku miesiąca.
                      Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                      Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                      Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) Kasia_nc+ Zobacz post
                        @robin58,

                        gdy na dekoderze pojawi się nowy rachunek, należy go otworzyć, a następnie zatwierdzić klawiszem OK. Wówczas ta sama wiadomość nie będzie pojawiać się ponownie. W ICA jest już widoczne saldo uwzględniające rachunek za styczeń, który jeszcze nie został wystawiony. Powinien być dostępny w ciągu kilku dni. Jest to normalna sytuacja na początku miesiąca.
                        To najgłupszy,bez jaj,najbardziej idiotyczna rzecz jaką ktoś mógł wymyślić.Zastanowcie sie porządnie nad usunięciem tego idiotyzmu.

                        Komentarz


                        • #13
                          1. nie są potrzebne mi powiadomienia na ekranie dotyczące wpłat i dostępności rachunku dopuszczam info o braku wpłaty ale tylko pewne, sprawdzone.
                          2. jest 10.01 a rachunku nadal nie ma w dekoderze - to za długo.
                          reszta jest ok moim zdaniem.
                          Comfort+, Premium Film, Extra+, History HD, Multi+, Multiroom Standard, Turbo i WifiBox do 31.03.2016 = 59,90. Propozycja do akceptacji: od 1.04.2016 Extra/C+ (6)/MRS = 69,90.

                          Komentarz


                          • #14
                            A ja ostatni rachunek na tv dostałem w maju...

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X
                            nc+