Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

odpowiedź z formularza

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • odpowiedź z formularza

    witam, w piątek wieczorem opisałem mój problem w formularzu zgłoszeniowym, nc+ zamawiałem przez internet, kiedy moge oczekiwać odpowiedzi - pytam bo jeśli tydzień-dwa to zrywam umowe. mam duży problem, konsultant odsyła mnie do formularza, i czuje że wszyscy z tej firmy mają mnie gdzieś. a ja wole zerwać w tych pierwszych 10dniach umowe i mieć spokój.

  • #2
    Dwa dni temu również skorzystałem z formularza dlatego podpinam się pod to pytanie

    Komentarz


    • #3
      @ Karolo odpowiedzi na pytania wysyłane za pomocą formularza jak i na skrzynkę doradcy są obsługiwane według kolejności. Czas oczekiwania na odpowiedź jest zależny od ilości zgłoszeń. Proszę o cierpliwość.
      Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
      Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


      Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

      Komentarz


      • #4
        Witam,
        10.06.2016 przez ICA napisałem wiadomość do Was, otrzymałem na e-mail potwierdzenie wysłania wiadomości. Dziś jest 19.06.2016 a odpowiedzi ani słychu ani widu. Myślę że dziewięć dni to jest dużo, nawet jak macie dużo tych zgłoszeń???

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) chudy125 Zobacz post
          Witam,
          10.06.2016 przez ICA napisałem wiadomość do Was, otrzymałem na e-mail potwierdzenie wysłania wiadomości. Dziś jest 19.06.2016 a odpowiedzi ani słychu ani widu. Myślę że dziewięć dni to jest dużo, nawet jak macie dużo tych zgłoszeń???
          chudy125 ,

          napisz do Doradcy, zgodnie z moją sygnaturą. Wówczas zweryfikujemy, czy odpowiedź została wysłana. Dodam, że aktualnie odpowiedzi udzielane są na bieżąco.
          Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
          Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


          Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

          Komentarz


          • #6
            A ja mam pytanie do Przedstawiciela, czy w formularzu kontaktowym mam napisać, żeby kanały Cinemax zostały mi wyłączone z końcem czerwca, czy z końcem lipca? Chcę uniknąć opłaty za nie po okresie promocyjnym, ale tym razem przy promocji Plus Miesiąca nie znalazłem podanej informacji o możliwości ich wyłączenia przez formularz, ani do kiedy należy to zrobić. W jej regulaminie niby jest podane, że za lipiec będę miał do zapłaty normalną kwotę abonamentu, ale wolę się upewnić.
            TurboBox+/PVR ADB 5720SX (CLRA)

            W nc+ od 6.11.2013r.

            Do 31.01.2020: pakiet START+

            Komentarz


            • #7
              Witaj@ Pawrym,


              jeżeli opcja Cinemax została uruchomiona przez Ciebie w bieżącym miesiącu, w ramach promocji +miesiąca, możesz zgłosić ją do wyłączenia na koniec lipca 2016 r.
              W celu weryfikacji posiadanych opcji zachęcam również do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl.

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) Kasia.G_nc+ Zobacz post
                Witaj@ Pawrym,


                jeżeli opcja Cinemax została uruchomiona przez Ciebie w bieżącym miesiącu, w ramach promocji +miesiąca, możesz zgłosić ją do wyłączenia na koniec lipca 2016 r.
                W celu weryfikacji posiadanych opcji zachęcam również do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl.
                Dziękuję Pani za informację! Tak, promocję włączyłem w tym miesiącu, 7 czerwca. Nie będę pisać na doradcę, bo nie ma czego weryfikować. Po prostu zawsze wprowadza mnie w konsternację ta druga część zapisu w regulaminie promocji: okres promocji - od dnia aktywacji Promocji do końca miesiąca skorzystania z Promocji + 1 miesiąc albo 1 miesiąc – w przypadku ofert z odroczoną datą aktywacji. No ale skoro promocję miałem uruchomioną od razu, to ta odroczona data aktywacji mnie nie dotyczy. Zaraz wyślę zlecenie wyłączenia przez formularz.

                Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam!


                Edit: Potwierdzam, że odpowiedzi znów są udzielane na bieżąco. Na maila informującego mnie o wyłączeniu mi Cinemaxów z końcem lipca czekałem wczoraj tylko pięć godzin, a nie aż dwa tygodnie. A tak właśnie było w marcu, gdy ostatni raz korzystałem z formularza.
                Ostatni raz edytowany przez Pawrym; 2016-06-21, 12:12.
                TurboBox+/PVR ADB 5720SX (CLRA)

                W nc+ od 6.11.2013r.

                Do 31.01.2020: pakiet START+

                Komentarz

                Pracuję...
                X
                nc+