Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Platnosci

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #16
    Płatności

    Też tak raz miałam.

    Komentarz


    • #17
      napisał(a) rrr7 Zobacz post
      do ICA nie można się zalogować od paru dni, na dekoderze rachunków nie mam - znaczy się co mam nie płacić ?

      Spróbujcie tylko odsetki naliczyć !!! :/


      tez tak miałem i nie zapłaciłem nie miałem inf na dekoderze dopiero jak sie pojawiło to zapłaciłem.



      teraz nawet kaza mi płacic za muliroom mimo ze od 2 miesiecy nie działa jak trzeba a ciegłe dzownnie na infolinie nic nie wnosi do tematu bo jak cos naprawia lub wymienia dekoder to działa najwyzej 4 dni. napisałem tez listownie rezygnacje z muliroomu i tez musze płacic smieszne
      zagorzały fanatyk dyscyplinarnie zwalnianych milicjantów

      Komentarz


      • #18
        @dylan,

        jeżeli masz problem z usługą Multiroom, napisz do Doradcy, zgodnie z moją sygnaturą, wówczas zweryfikujemy problem.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #19
          co do nowego rachunku NC to na ekranie tv nr konta jest za krótki
          zagorzały fanatyk dyscyplinarnie zwalnianych milicjantów

          Komentarz


          • #20
            dylan, czy mógłbyś nam wysłać zdjęcie (screen) ekranu TV z widokiem na rachunek. Trudno nam się odnieść do Twojej informacji, nie spotkaliśmy się dotąd z taką sytuacją. Proszę Cię o kontakt z nami zgodnie z opisem z mojej sygnatury (poniżej).

            Komentarz


            • #21
              o to foto ekranu TV
              zagorzały fanatyk dyscyplinarnie zwalnianych milicjantów

              Komentarz


              • #22
                Jakiego modelu dekodera dotyczy zgłoszenie?

                Komentarz


                • #23
                  dekoder ma 14 miesiecy i nazywa sie NCP 4740

                  zagorzały fanatyk dyscyplinarnie zwalnianych milicjantów

                  Komentarz


                  • #24
                    Dziękuję - przekazałem sprawę do weryfikacji

                    Komentarz


                    • #25
                      i temat umarł ? długo jeszcze mam czekac ?
                      zagorzały fanatyk dyscyplinarnie zwalnianych milicjantów

                      Komentarz


                      • #26
                        napisał(a) dylan Zobacz post
                        i temat umarł ? długo jeszcze mam czekac ?
                        Przecież czas na rozpatrzenie to 30 dni. Co się grzejesz?
                        Umowa zakończona 31.03.2013r. Faktury zapłacone w terminie. Oni nasyłają firmy windykacyjne i kancelarie prawne. Ciekawe jak długo?

                        Komentarz


                        • #27
                          dylan, przywróć dekoder do ustawień domyślnych tj. MENU > USTAWIENIA > INSTALACJA > USTAWIENIA DOMYŚLNE (fabryczny kod PIN to 1234). Reset spowoduje usunięcie zapisanych dokumentów płatniczych. W ciągu 24h dekoder powinien pobrać najnowszy rachunek z prawidłowym numerem konta. Przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź.

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X
                          nc+