Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nieuczciwe zagrywki nc+

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Nieuczciwe zagrywki nc+

    Od 11 czerwca tego roku, odkąd złożyłem wniosek o zwrot powstałej nadpłaty, do tej pory nc + nie zwróciła mi pieniędzy na konto. W kwietniu złożyłem wypowiedzenie umowy. Telefonowali do mnie po kilka razy na dzień z ofertami...teraz cisza, oczywiście w sprawie zwrotu moich pieniędzy. Dzwoniłem na infolinię z 5-6 razy, każde połączenie po 5-7 zł i nic. Czeski film. Moją sprawą zajął się pracownik, którego nr tel. nie otrzymałem, top secret . ...i nadal sprawa tkwi w miejscu. Powiem jedno. Kpiny! Sprawę kieruję do sądu. Odradzę wszystkim na pewno korzystanie z nc +.

  • #2
    @Arkadkio73,
    aby otrzymać zwrot środków należy wysłać do nas, przez formularz kontaktowy w moje.ncplus.pl odpowiedni formularz. Czy wysłałeś taki dokument?
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Witam.To normalne u nc plus, kazdego robia w konia i przedluzaja wszystko specjalnie. Ja mam problem z zrezygnowaniem z umowy ktora wzialem przez internet. Podpis byl nie wymagany a nagle twierdza ze trzeba podpis. regulamin mowia ze trzeba a formularz odstapienia ze n ie trzeba. Sami nie wiedz co jest co. Rezygnuj z tej hamskiej platfory i ide do polsatu , ceny o polowe mniejsze i duzo lepsze oferty, Hamstwo u nich to ich wizytowka.

      Komentarz


      • #4
        Posiadam kartę TNK SD zmigrowaną do oferty Smart HD. Nie mogę sprawdzić ważność doładowania na stronie:
        https://ssl.telewizjanakarte.pl/spra...oladowania.php
        Strona nie funkcjonuje. Proszę o informację kiedy strona będzie działać. Proszę zauważyć, że nie informacji o zakończeniu oferty SMART HD dlatego klient ma prawo sprawdzić zarówno ważność uprawnień jak i numer konta bankowego na potrzeby wpłat.

        Komentarz


        • #5
          Zgłoś problem jeśli administrator tu nie odpisze to dzwoń do konsultanta podane nr są na stronie nc+, tam są wszystkie oferty na kartę podane i sprawdzą czego nie działa strona i naprawią. W 2018 r też taki problem występował w przypadku pozostałych ofert na kartę nie można było sprawdzić do kiedy ma się opłacone. Była awaria i smsy nie docierały naprawili i działa. Także tutaj jest jakiś problem a nie, że likwidacja Smart HD

          Komentarz


          • #6
            markar forum służy jedynie do wymiany się opiniami, nie uzyskasz tutaj pomocy

            W przypadku problemów, skontaktuj się z Biurem Obsługi nc+, jeżeli twój problem dotyczy ofert na kartę skontaktuj się z biurem obsługi klientów na kartę.

            Komentarz


            • #7
              To nie jest mój indywidualny problem, że coś mi nie działa tylko problem dotyczy szerokiej grupy klientów, którzy są odbiorcami tej oferty a nc+ de dacto odpowiada za to. Wg mnie jest to nieuczciwe zagranie ze strony nc+ mające na celu stopniowe wyciszanie oferty i utrudnianie w dostępie do niej.
              Ostatni raz edytowany przez markar; 2019-01-03, 11:43. Powód: korekta

              Komentarz


              • #8
                To nie jest wyciszanie oferty. Usterki się zdarzają tak jak pisałem w tamtym roku w pozostałych ofertach na kartę też się zdarzyło, że nie można było sprawdzić stanu swojej oferty. Było zgłaszane a nie które osoby nawet dzwoniły i po jakimś czasie naprawili problem a chwilę się czekało, żeby wróciło do normy wszystko. Jakby tak chcieli likwidacji to by pojawił się komunikat, że zamykają ofertę. Jak np. popsuje ci się komputer i nie będziesz mógł go włączyć ale z systemem będzie w porządku to co do Microsoftu będziesz miał pretensje, że komputer ci się popsuł także nie pisz, że to jest nieuczciwe zagranie nc+ bo awarie stron czy inne usterki wszędzie się zdarzają w każdej firmie. Problem trzeba zgłosić i zostaje czekać po prostu aż naprawią.
                Co do administratorów tego forum najwidoczniej mają urlopy skoro nie piszą.
                Ostatni raz edytowany przez Luki555; 2019-01-03, 12:40.

                Komentarz

                Pracuję...
                X
                nc+