Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

lojalność NIC nie warta

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #16
    No właśnie.... nie odstępowałem od umowy, bo tak jak pisze "fan HDTV" nie otrzymałem maila z nowymi warunkami, nie wiedziałem, że będzie różnica w wysokości opłat (miało jej nie być), zobaczyłem dopiero jak wyświetlił się na tv i tak jak pisze "seb235", ja nie dostałem takiego maila, że dziękują za potwierdzenie.....
    Nie pamiętałem ani numeru mojej umowy ani ile aktualnie wynosi rachunek, nawet maila nie pamiętałem, na który powinny przyjść dokumenty, wszystko ona mówiła za mnie. Uznałem, że skoro ma moją umowę przed sobą to wystarczy jak powiem, że nie chcę większych rachunków a nie posłużę się konkretną kwotą

    Jeśli chodzi o płytę to jak odrzucili mi reklamację, zażądałem odsłuchania nagrania, po chyba dwóch czy trzech tygodniach przysłali mi płytkę.
    Jak chcecie mogę dokładnie zacytować fragmenty rozmowy, gdzie wyraźnie słychać, że babka mi przytakuje

    Komentarz


    • #17
      Teraz gdy masz dostęp do nagranej treści rozmowy złóż nową reklamację. Zawrzyj w niej wszystkie swoje zarzuty dotyczące sposobu w jaki przeprowadzona została ta rozmowa. Sformułuj te zarzuty tak, abyś w przypadku ponownego negatywnego rozpatrzenia reklamacji mógł wykorzystać je w ewentualnej skardze do UKE i ewentualnie w sądzie.
      USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

      Komentarz


      • #18
        złożyłem reklamację - czekamy

        Komentarz


        • #19
          Doświadczyłem tego 2 razy. Na moje szczęście loguje się do mojenc+ codziennie (może z nudów). Któregoś dnia stycznia okazało się ze przedłużyłem umowę, niby klikając na link w mailu. Po weryfikacji adresu poczty elektronicznej nie był on moim adresem. Zdążyłem z odstąpieniem od umowy. Złożyłem również reklamacje na działanie konsulatów. Reklamację uznano. Oczywiście okazało się, że rozmowy z konsultantem nie było.

          W marcu przedłużając umowę poprosiłem o wysłanie linku aktywacyjnego, bo chciałem skorzystać z odroczenia aktywacji promocji i mieć wgląd do dokumentów.Podczas rozmowy do znudzenia pytałem konsultanta o szczegóły, kwoty, które on 5 razy potwierdzał. Rozmowę rejestrowałem. Gość powtórzył kilka razy ze wysyła link, mam 7 dni na klikniecie i 14 dni na odstąpienie. I co mi po tym jak dostałem dwa maile, pierwszy z linkiem aktywacyjnym a drugi w tym samym czasie z podziękowaniami aktywacji promocji. Sam sobie kliknął! A co! Nie omieszkałem napisać co o tym myślę. Tylko dlatego, ze dostałem więcej za tą sama kwotę nie robiłem większego rabanu.

          Komentarz


          • #20
            Zwycięstwo !!!
            Otrzymałem odpowiedź, reklamacja rozpatrzona pozytywnie
            W piśmie było, min., że po ponownej weryfikacji i odsłuchaniu jeszcze raz nagrania, postanowili uznać reklamację, anulować nową umowę...., że przepraszają... itd.

            Dzięki serdeczna za wszystkie rady

            Piszę do wszystkich forumowiczów: nie poddawajcie się "w walce", nie dajcie robić z siebie idiotów, nie odpuszczajcie, niech NC+ wie, że wciskanie kitu nie przechodzi tak łatwo

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+