Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

lojalność NIC nie warta

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • lojalność NIC nie warta

    W życiu nie spotkałem się z takim bezdusznym potraktowaniem STAŁEGO klienta!!!
    NC+ nastawione na wyzysk, nieuczciwe praktyki
    Jakaś ....... wcisnęła mi ofertę przez telefon, miał przyjść mail. NIC NIE DOSZŁO, może przeoczyłem, może było w spamie, NIE WIEM, jestem człowiekiem nie robotem. NIC nie akceptowałem, nic nie nie akceptowałem, BO NIC NIE doszło. Mówiłem, prosiłem, że nie chcę i nie mogę płacić już większych rachunków. Mają to w du.... Jest nagranie i zmuszają mnie do płacenia. A ja nie pamiętam dokładnie tej cholernej rozmowy, byłem w samochodzie, nie słuchałem dokładnie, a babka tylko trajkotała, dla świętego spokoju przytaknąłem, żeby tylko dała już spokój.... Jestem klientem od 7 LAT !!!! zawsze, wszystkie rachunki płacę PRZED, powtarzam PRZED terminem, uczciwie, a w zamian za to, za lojalność jestem traktowany jak idiota i frajer.... na pewno już nigdy nie będę rozmawiał z nikim z NC+ i nie mogę się doczekać kiedy zakończy się ta FAŁSZYWA (z ich strony oczywiście) współpraca... będę wszystkim odradzał NC+ i wszystko co jest z nimi związane....

  • #2
    No to sobie ponarzekałeś. Jeśli jednak chciałbyś jakieś porady od innych forumowiczów jak wyplątać się z sytuacji to napisz coś więcej na temat tego w jaki sposób zmodyfikowano Twoją umowę. Generalnie bez konieczności potwierdzenia warunków umowy można sobie tylko załączyć jakieś dodatkowe pakiety, które następnie tą samą drogą można sobie wyłączyć, płacąc tylko za miesiąc kiedy z nich korzystałeś.
    USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

    Komentarz


    • #3
      Zadzwoniła do mnie Pani, mówiąc, że jest z NC+ i ma dla mnie propozycję, a raczej wspaniałą promocję, ponieważ niedługo będzie kończyć się moja umowa. Mówiła, że teraz w promocji mogę dostać dodatkowe kanały. Przyznaję się, że nie do końca jej słuchałem, prowadziłem samochód, miałem wtedy coś ważnego do zrobienia, głowa zaprzątana innymi myślami, a na dodatek ciągle coś przerywało. Jeśli chodzi o cenę, nie pamiętałem ile wynosi abonament, bo rachunki płaci żona. Z jej rozmowy wynikało, że abonament się nie zmieni, przynajmniej ja tak zrozumiałem. Powiedziałem żonie, że powinno coś przyjść z NC+, bo rozmawiałem z kobietą i coś tam mają dać. Klnę się na wszystko, NIC nie przyszło, uznaliśmy, że sprawa nieaktualna. Minął jakiś czas i rachunek wyświetlił się na TV - większy. Zadzwoniłem, że to chyba pomyłka, że się nie zgadzałem. Pani zaproponowała złożyć reklamację. Złożyłem. Dwa tygodnie cisza, a potem upomnienie, że mam rachunek do zapłacenia, na reklamację brak odpowiedzi. Zadzwoniłem, co z moją sprawą. Pani powiedziała, że ona nic nie wie, sprawdzi i się odezwie - cisza. Na drugi dzień dostałem wiadomość, że odsłuchali nagranie, na wszystko się zgodziłem, mogłem się wycofać, nie zrobiłem tego to teraz muszę płacić - przez kolejne dwa lata, a jak nie to będę płacił karę. Tłumaczyłem, że się nie dogadałem i pomimo mojej rzekomej zgody ustnej powinienem mieć to na piśmie. Pani oświadczyła, że nie musi być nic na piśmie i oni nic takiego nie wystawiają.Chciałem się dogadać, ale traktują mnie z góry i po chamsku (nie miłe telefony). Sprawa trwa 2,5 miesiąca, dodatkowe kanały są włączone, ale i tak ich nie oglądam. Przysłali mi dziś pismo, (po ponad 2 miesiącach) listem poleconym, upierając sie dalej przy swoim. W liście tym dostałem też bardzo dla mnie podejrzany niby wydruk, zaznaczam NIBY, bo naprawdę wygląda jak by był "zmontowany". Wydruk ten przedstawia rzekomego maila wysłanego do mnie,w którym są dwie możliwości "akceptacja" i "nie akceptacja" zmian. Przegrzebałem całą pocztę, kosz, spam - naprawdę nic takiego do mnie nie doszło. Ani ja ani żona nie znaleźliśmy tego maila.
      Zastanawia mnie to, że jeśli oni wysłali do mnie mail i nie było żadnej reakcji z mojej strony na tego maila tj, ani zgody ani nie zgody, to dlaczego ktoś uruchomił wszystko, zamiast zadzwonić lub napisac do mnie, żebym odpowiedział na mail od nich. Nie zamierzam płacić za ich bezczelność, chęć zysku, głupie zagrywki. Rozmawiając z kimś, mówi się wiele różnych rzeczy, ale z NC+ musisz być nie omylny, nie możesz czegoś nie dosłyszeć, jak cyrograf tyle, że ustny. A gdzie normalne zdrowe i uczciwe zachowanie i zrozumienie sytuacji??? Chyba pójdę do sądu...

      Komentarz


      • #4
        Kluczowy w tej sprawie jest ten mail, co do którego twierdzą, że Ci go przysłali. Umowa została przez Ciebie skutecznie zawarta tylko i wyłącznie jeśli Ty lub ktoś, kto ma dostęp do Twojej poczty kliknął w tym mailu w link AKCEPTUJ i że robił to w przeciągu bodajże 7 dni od daty przyjścia maila. Jeśli w tym czasie nie było akceptacji nowa umowa nie powinna w ogóle zacząć obowiązywać.

        Skoro przysłali Ci wydruk maila, to jest tam pewnie jego nagłówek z dokładnym zapisem czasu gdy przyszedł. Sprawdź czy wysłali na właściwy adres. Jeśli tak, postaraj się go odszukać. Nawet jeśli został skasowany, to może jest jeszcze z katalogu skasowanym maili. I ustal czy jest możliwe, że ktoś za Ciebie kliknął. W zależności od tego gdzie masz konto pocztowe możesz zwrócić się do firmy, która je prowadzi o weryfikację czy faktycznie był do Ciebie taki mail. ABy to zrobić musisz mieć nagłówek (z datą, godziną, minutą i sekundą) wysłania tego maila. Takie firmy z reguły trzymają logi serwerów bardzo długo.

        Jak będziesz w stanie udowodnić, że nie zaakceptowałeś umowy, to możesz rozważyć drogę sądową.


        USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

        Komentarz


        • #5
          Dzięki za radę, jestem pewny, że takiego maila nie było (sprawdzałem w firmie prowadzącej pocztę), firma twierdzi, że w ich archiwach nie ma takiej wiadomości, ale mogła zostać trwale usunięta i tego sprawdzić się już nie da. Na 100% nikt nie kliknął "Aktywacji oferty" ani nic innego w owym rzekomym mailu.

          Mam jeszcze jedno pytanie: czy gdyby jednak jakiś "duszek" odczytał maila i kliknął "aktywuj ofertę", czy ja lub NC+ nie powinni mieć jakiegoś potwierdzenia aktywacji ? coś w stylu "dziękujemy za skorzystanie z oferty i informujemy, że zgodnie z .ble ble ble......itd. usługa została aktywowana.....

          dodam jeszcze, że rozmawiałem z pewną instytucją (celowo nie piszę o kogo chodzi) uzyskałem informację, że zgodnie z obowiązującym prawem rozmowa telefoniczna i wyrażana w niej jakakolwiek zgoda nigdy nie jest zobowiązująca, a wydruk, który otrzymałem na kartce papieru przedstawiający rzekomego maila w żadnym razie nie jest potwierdzeniem akceptacji/aktywacji czegokolwiek. Na wydruku NIE WIDAĆ czy i co było kliknięte...
          Pisać jeszcze raz do NC+ o przedstawienie dokumentu, w którym jasno jest napisane, że potwierdziłem/ aktywowałem daną usługę??
          I jeszcze jedno na rachunku widnieje to jako "opcje dodatkowe" , to co ?? nie mogę sobie włączyć, wyłączyć, zrezygnować z OPCJI DODATKOWYCH ?? skoro są tylko dodatkiem???
          Ostatni raz edytowany przez Eryś; 2018-03-23, 16:42.

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) Eryś Zobacz post
            Dzięki za radę, jestem pewny, że takiego maila nie było (sprawdzałem w firmie prowadzącej pocztę), firma twierdzi, że w ich archiwach nie ma takiej wiadomości,
            Nie chodzi o to czy ją mają, czy nie. Ale czy z logów ich serwerów, które na pewno jeszcze mają, wynika czy w dacie określanej przez ncplus była wiadomość od takiego nadawcy o tytule "Potwierdzenie skorzystania z oferty" zaadresowana do Ciebie.
            I niech Twój provider da ci tę odpowiedź na piśmie, choćby mailem. Będzie to już solidny dowód dla sądu, jeśli ncplus będzie chciało dalej iść w zaparte.

            Mam jeszcze jedno pytanie: czy gdyby jednak jakiś "duszek" odczytał maila i kliknął "aktywuj ofertę", czy ja lub NC+ nie powinni mieć jakiegoś potwierdzenia aktywacji ? coś w stylu "dziękujemy za skorzystanie z oferty i informujemy, że zgodnie z .ble ble ble......itd. usługa została aktywowana.....
            Niestety nie przysyłają automatycznych podziękowań.

            I jeszcze jedno na rachunku widnieje to jako "opcje dodatkowe" , to co ?? nie mogę sobie włączyć, wyłączyć, zrezygnować z OPCJI DODATKOWYCH ?? skoro są tylko dodatkiem???
            Zapytaj ich o to wprost, bo może zmiany mają taki status, że można z nich zrezygnować.
            USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

            Komentarz


            • #7
              Eryś niestety trochę popełniłeś błąd że zgodziłeś się jak to wspominasz na odczepne, niedawno przedłużałem sam umowę i pojawia się na koniec pytanie czy konsultant może za Ciebie aktywować ofertę - możliwe że tutaj także odpowiedziałeś tak. Wtedy raczej nie uda Ci się w żaden sposób podważyć przedłużenia umowy. Niestety dzisiaj trzeba się kilka razy zastanowić, i kilkanaście razy dopytać zanim się człowiek na coś zgodzi bo łatwo się wpakować w dodatkowe i niepotrzebne koszty. Co do potwierdzenia to ja np w styczniu dostałem:

              Drogi Abonencie,
              dziękujemy za wiadomość.
              Informujemy, że otrzymaliśmy Twoje potwierdzenie dotyczące usługi Pakiet Comfort+, Dopełnienie do Extra+, NAJEM MEDIABOX+
              Pozdrawiamy,
              nc+
              Oświadczenie woli przez telefon działa w polsce już od kilku lat, stosuje do każda firma sprzedające usługi telewizji, telefonii, internetu i wielu innych usług bo ostatnio na tej samej zasadzie umowę o energię elektryczną przedłużałem. Jeżeli NC+ ma nagranie na którym mówisz "TAK" w żaden sposób nie uda Ci się odstąpić od umowy. Pamiętaj także iż przedłużając umowę przez telefon mialeś 14 dni na odstąpienie od niej bez podania przyczyny, wystarczyło zajrzeć w moje NC+ i zobaczyć na prognozy płatności czy upomnieć się o regulamin promocji i doczytać go na spokojnie w dogodnym dla Ciebie terminie i podjąć ostateczną decyzję.

              Komentarz


              • #8
                nie mogę nic napisać - dlaczego? za długa wiadomość? Jak edytuję, to też się nie wkleja, zablokowane??
                Ostatni raz edytowany przez Eryś; 2018-03-24, 12:15.

                Komentarz


                • #9
                  Moja sprawa wygląda tak. Odsłuchałem nagranie, na którym rzekomo wyrażam zgodę. Nagranie jest bardzo złej jakości, są przerwy w nagraniu (jakby było cięte), zakłócenia, pani pyta mnie kilka razy podczas rozmowy czy ją słyszę, ja się nie odzywam. Na samym początku mówię do niej, że noszę się z zamiarem rezygnacji, ona mówi mi, że "szkoda by było, bo dostanę 8 kanałów w PREZENCIE...z czego 3 mi wygasnął w lutym a pięć dostanę na stałe, bo jestem stałym klientem" i teraz bardzo ważne, w pierwszej kolejności mówię jej, że nie chcę płacić większych rachunków, ona mi mówi, że dobrze, i pyta czy chcę pozostać przy tym pakiecie co mam, ja odpowiadam, że tak. potem opowiada o kanałach, które dostanę za darmo.... Ja znowu powtarzam i pytam "czy cena będzie taka sama jak do tej pory, bo zależy mi, żeby nie wzrosła... Pani w słuchawce wyraźnie mnie zapewnia, że TAK.... potem są zakłócenia i pani podaje inną kwotę- wyższą, ja nie do końca rozumiem co mówi i się zgadzam....potem coś żartuje, że będę miał wspaniałe filmowe kanały, ja jej mówię, że mam Netflixa i nie chcę innych kanałów bo mało oglądam, znowu zakłócenia i mówi do mnie o darmowych kanałach, potem powtarza tą wyższą cenę i pyta czy uruchomić to za mnie..... w tym miejscu są znowu zakłócenia ja się nie odzywam.... po chwili pyta czy uruchomić, ja jej, że słabo słyszę niech włączy. Między czasie jeszcze ze dwa razy powtórzyłem, że "jak jest w tej samej cenie to dobrze," a ona wyraźnie mówi do mnie słowa TAK , DOBRZE i podaje inną cenę... no przecież to jest MANIPULACJA...
                  .
                  Ostatni raz edytowany przez Eryś; 2018-03-24, 13:19.

                  Komentarz


                  • #10
                    Podsumowując: rozmowa była o tym, że ona mi doradza przedłużyć ten abonament co mam +z darmowymi kanałami
                    1).zakłócenia są w kluczowych momentach rozmowy (przy uruchamianiu i podawaniu ceny)
                    2). ze 4 razy pytam czy cena się nie zmieni i mówię, że jak będzie taka sama to się zgadzam. Za każdym razem pani mi przytakuje....mówi "TAK"
                    3). jak mówię do niej, ze nie chcę by cena była większa, ona odpowiada "DOBRZE"
                    4). podczas 10min. rozmowy tylko dwa razy podaje kwotę i to podczas zakłóceń i zaraz po tym jak zapewnia mnie, że cena się nie zmienia
                    Czy to nie jest PODSTĘP I MANIPULACJA ?? to chyba jest karane....
                    Ostatni raz edytowany przez Eryś; 2018-03-24, 13:22.

                    Komentarz


                    • #11
                      Co by nie było - zgodziłeś się, i tutaj jest podstawowa twoja wina zgadzając się na to co nie usłyszałeś. Mogłeś dopytać, poprosić o kontakt później lub poprosić aby zadzwoniła jeszcze raz. Kolejny fakt to 14 dni które miałeś aby wejść na mojenc+ i zobaczyć na prognozy płatności - 3 minuty roboty - nie zgadza się odstępuje od umowy. Masz nauczkę na przyszłość - niestety. A takiej reklamacji prawdopodobnie żadna firma na polskim rynku by Ci nie uznała.

                      Idź do salonu telefoni komórkowej podpisz umowę i wróć 10 minut później że chcesz ja anulować lub zmienić - no niestety klamka zapadła, zmienić możesz ale zobowiązanie na większe.

                      Komentarz


                      • #12
                        http://www.cik.uke.gov.pl/co-zrobic-...-aneksie-22412
                        USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

                        Komentarz


                        • #13
                          Tylko w odniesieniu do sytuacji z postu wątpię aby zadziałało.

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) seb235 Zobacz post

                            Tylko w odniesieniu do sytuacji z postu wątpię aby zadziałało.
                            Dlaczego? Skoro kilkukrotnie w czasie rozmowy uzgadniał, że opłata miesięczna nie zostanie podniesiona a konsultantka potwierdziła, że tak będzie, to wprowadziła go w błąd co do nowych warunków. Przecież on jadąc w czasie rozmowy samochodem, nie miał obowiązku znać wysokości dotychczasowych opłat. Konsultantka miała do nich dostęp, on nie. Tak więc jego akceptacja jakiejś kwoty, która została przez konsultantkę przedstawiona jako kwota nie wyższa niż dotychczas płacona jest bez znaczenia. Jeśli w toku reklamacji nie zmienią mu warunków powinien zwrócić się do UKE o pomoc w sprawie.

                            Z kolei jeśli nie przysłali mu maila z nowymi warunkami i tylko oni posiadali nagranie rozmowy telefonicznej to na jakiej podstawie przed otrzymaniem nowego rachunku na dekoder miał złożyć odstąpienie od umowy zawartej przez telefon ze względu na jej niezgodność z ustaleniami? W żadnych dokumentach ncplus nie zauważyłem informacji, że jakieś prognozy opłat gdzieś w jakimś miejscu w internetowym centrum abonenta są formalnym dokumentem potwierdzającym treść zawartej umowy.
                            Ostatni raz edytowany przez fan HDTV; 2018-03-24, 18:12.
                            USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

                            Komentarz


                            • #15
                              napisał(a) Eryś Zobacz post
                              Moja sprawa wygląda tak. Odsłuchałem nagranie, na którym rzekomo wyrażam zgodę. .
                              Jak wyglądało to odsłuchanie? Udałeś się do nich i odsłuchałeś? Dali możliwość zrobienia kopii tego nagrania?
                              A może puścili Ci przez telefon?

                              Pytam, bo nigdy nie miałem potrzeby zwracać się do nich o treść rozmowy telefonicznej. Mój telefon z automatu nagrywa wszystkie rozmowy więc zawsze mogę sam sprawdzić sobie ich treść.

                              Posiadanie kopii tego nagrania mogłoby być Ci bardzo przydatne, na kolejnych etapach prowadzenia tej sprawy.
                              Ostatni raz edytowany przez fan HDTV; 2018-03-24, 18:16.
                              USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+