Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

"Obsługa " klienta...

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • "Obsługa " klienta...

    Poprosiłem o zmianę dekodera na moduł Cam. Usłyszałem że NC nie umożliwia takiej opcji....bo nie... Przedszkole ??? Tak się zastanawiam czy moje pytanie przerosło możliwości techniczne i logistyczne operatora czy też działa to na zasadzie podpisz dziadu umowę a potem spadaj ? O ile sobie przypominam to reklamy aż kipią od tego jaka to firma dbająca o dobro klienta. A tu wystarczy jedna z pozoru prosta prośba i widzimy "profesjonalizm"....

  • #2
    Jeśli masz gwarantowany Universal Channel, to pisz wypowiedzenie, a potem sobie weź nową umowę z modułem. Tylko jeśli masz multiroom, to zapomnij albo o jednym, albo o drugim.
    NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, tivsat

    Komentarz


    • #3
      W moim wypadku jest zapis w umowie że usunięcie powyższego kanału nie stanowi możliwości zmiany umowy. Zresztą jak wielu innych stacji. Zabezpieczyli się...Co nie zmienia faktu że dziadostwo nie zna granic. Zasłaniają się w jednej z odpowiedzi polityką biznesową firmy. Żenada... Będę śnił o dniu kiedy mi skończy z nimi umowa...Nikomu nie polecę takiej biednej logistycznie firmy...

      Komentarz


      • #4
        walpis obecnie w naszej ofercie nie mamy promocji na wyminę dekodera na moduł. W związku z tym nie możemy zaproponować wymiany która Cię interesuje. Jeśli takie się pojawią będziemy o tym informować.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Nie dziwię się. Takie podejście jest godne nagany.
          https://seoopole.pl/

          Komentarz

          Pracuję...
          X
          nc+