Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wyzysk i brak szacunku... Monopoliści...

Zwiń
Temat został zamknięty
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Wyzysk i brak szacunku... Monopoliści...

    Wyzysk i brak szacunku przez NC+ dla wieloletniego klienta ( 11 lat ) skłania mnie do napisania, że zdecydowanie teraz nie polecam tej telewizji. Musiałem zapłacić 170 zł po tym jak skończyła się moja umowa z NC+ a ja napisałem przed data jej ukończenia, że nie będę kontynuował. Cholerni monopoliści maja gdzieś to, że nie chciałem podpisać kolejnej umowy i za miesiąc jaki sobie wymyślili cholernego wypowiedzenia, musiałem niby zapłacić pełna, bezpromocyjną cenę. Logiczne że jak kończy się umowa a nie ma zgody na przedłużenie to kończy się okres oglądania i dostarczania sygnału... za to oni mogą wyłączyć sobie sygnał kiedy tylko sobie chcą... ? tak ? Zażądali by podpisać umowę na 2 lata ... Niii hu hu ... Ja z góry opłacałem zawsze abonament za 1300 zł w jednorazowej opłacie ... Do tego musiałem zwrócić cholerny beznadziejnie działający dekoder którego użyłem raz by go przetestować i nie chodził nic lepiej niż stary a wręcz przeciwnie.... bubel ... więc pozostałem przy starym w ogóle nie używając nowego bubla... Telewizja NC+ to szereg powtarzających się nudnych i głupich do złudzenia reklam z przerwami na film... Jak można 4 razy przerywać oglądanie filmu i wstawiać reklamy po 20 minut... przecież to się zupełnie zapomina co się oglądało nie wspominając już o emocjach podczas oglądania filmu, które zupełnie giną i nie łatwo je znowu odbudować po beznadziejnej reklamie o praniu majtek.... ... Programy z filmami bez reklam z serii cyfra+ HD i film i inne tego typu.... do znudzenia powtarzają te same filmy... raz po raz.... zdarzało sie, że jeden film oglądałem 5 razy .... lub więcej... co to za sens... ? I za to mamy płacić ciężkie pieniądze ? Polecam przerzucić się na telewizję internetową ,, webtv ,, gdzie abonament roczny kosztuje 260 zł i grają niestety to samo ale choć za rozsądne pieniądze... i nie ma dekoderów, kart do dekoderów, anten i instalacji tego wszystkiego... Dodatkowo podczas zwracania dekodera zażądali również zwrot karty do dekodera za która chcieli mnie obciążyć 60 zł jeszcze.... więc musiałem wrócić się do domu i odszukać tą cholerną kartę... Jak można tak traktować klienta od którego przez 11 lat wyciągnęli kwotę 14300,00 zł za ten stek bzdur i marnotrastwo mojego czasu na te chore reklamy... żałuje, że dopiero teraz się z tego obudziłem... za to że zostałem tak potraktowany obiecuje, że przez szereg lat jak tylko będę mógł, będę smarował gdzie się tylko da same negatywne opinie na temat Cyfry +, czy NC+ czy innych jakie sobie w przyszłości wymyślą nazw... żałuje tez, że nie jestem na tyle silny by znieść tą monopolistyczną firmę z powierzchni ziemi... zrobił bym to bez zastanawiania się .... Zachęcam również innych by kopnąć NC+ i szukać alternatywnych i konkurencyjnych sposobów na oglądanie nowoczesnej telewizji... telewizji dla ludzi i z uwzględnieniem ludzi ... Ci co tworzą te programy muszą mieć na prawdę zrytu mózg.... a ci co zarządzają ją mają was wszystkich gdzieś... nie liczą się co wam potrzeba... dają tylko to z czego mają kasę.... zapominając zupełnie, że bez klientów nie będzie telewizji... bo po co... i dla kogo... ? Jak moderator nie puści tego tekstu to i tak będę pisał w innych miejscach i na innych forum.... z podkreśleniem dodatkowo że monopoliści blokują swobodę wyrażania opinii ... Zadowolony klient powie o produkcie 3-em kolejnym, niezadowolony opowie o nim 11 klientom a ostro wkurzony jak ja, będzie ciężko pracował by wielu, wieluuuuu się dowiedziało o postępowaniu tej beznadziejnej monopolistycznej firmy.... Pozdrawiam...

  • #2
    @wyspiarz3,
    uprzejmie informuję, że z uwagą zapoznałam się z treścią wiadomości. Dziękuję za przekazane uwagi, które są dla nas cennym źródłem informacji o oczekiwaniach Naszych Klientów. Naszym priorytetem jest, aby jakość oferowanych usług była na najwyższym poziomie. Każdy sygnał wskazujący na zakłócenia w korzystaniu z naszych usług traktujemy jako pomoc w identyfikowaniu i eliminowaniu zaistniałych problemów.

    Komentarz


    • #3
      ale Aleksandra .. dlaczego usunęła mój wpis pod wątkiem wyspiarza ? czyżby aż tak raziła cie prawda ? to co napisał wyspiarz3 to szczera prawda , co zresztą sama administratorka nc+ potwierdza , usuwając negatywne opinie na temat nc+..
      dlatego jeszcze raz powtórzę .. telewizję N - kę , miałem już wtedy kiedy Ala chodziła jeszcze do przedszkola , na początku było OK.. ale odkąd N-ka połączyła się z cyfra + powstał stwór nc+. .. być może admin Ala nie pamięta że już pierwszego dnia po fuzji , z nc+ wyemigrowało pond 150 tysięcy abonentów ! .. a straszenie ich karami odniosło odwrotny skutek , bo Sąd ukarał właśnie NC+ , bardzo wysoką wielomilionowa grzywną za praktyki monopolistyczne .. a spróbuj usunąć tę prawdę , to tak ci publicznie pojadę , ze nie nadążysz usuwać moich wpisów ..

      Komentarz


      • #4
        Nie wiem z czego się bardziej śmiać - z żalów abonenta, który ma pretensje do innych o własne gapiostwo i niezorganizowanie, czy z powagi z jaką admin odpowiada standardowym blablabla

        Komentarz


        • #5
          moj tez i nie placze a by bylo smieszniej byl w obronie nc+

          Spam, trolling i głupota!

          1. 14300,00zł dzieciaku to na 14 lat wcale nie duzo raptem 108zl / mies - ja od czasu Cyfry place miesiac w miesiac od 179-199 w zaleznosci od pakietu przy przedluzeniu

          2. nie wiesz co podpisujesz, czytac nie nauczono? wiec to twoja wina nie operatora

          3. zapoznaj sie z regulaminem promocji oraz umowa z ktorej jasno wszystko wynika!
          - rozwiazanie pozniej niz w okresie oznaczonym = kara (jest w warunkach umowy)
          - oplata za zaginiona karte = wlasnosc nc+, nie twoja (rowniez reguluje umowa)
          - podpisana umowa jest na promocje, nie na swiadczenie uslug, swiadczenie uslug jest dopoki nie wypowiesz umowy, biorac promocje w zamian zgadzamy sie ze w przypadku rozwiazania przed uplywem promocji, zaplacimy kare (tez reguluje umowa)
          - i inne

          4. pisanie w internecie tekstu w stylu "korzystam z nielegalnej strony udostepniajacej kanaly telewizyjne na wlasna korzysc" - jest skrajna glupota gdyz w dzisiejszych czasach policja moze bez problemu zlozyc wniosek do sadu o sciganie cie, do nc+ o udostepnienie twoich danych np IP z ktorego napisales, po czym zwroca sie do operatora internetu aby sprawdzic czy odwiedzales taka strone i czy szly z niej strumienie i przyjda po ciebie

          skrajna glupota, bezsensowny tekst, straszenie, brak dowodow, nie wykazanie sie umiejetnoscia czytania ze zrozumieniem sprawia ze jestes zwyklym trolem, dlatego powinien poleciec BAN

          Komentarz


          • #6
            Hej lpotaczek!

            Co do szczegółów jakie opisałeś to zgadzam się oczywiście, że nikt nie czyta drobnym druczkiem umów bo inaczej nikt by nie podpisywał takich umów i nie miał ani TV ani samochodu na raty ani nawet głupiej pralki bo wszędzie piszą takie głupoty jak cyfra NC+ i wszędzie zwłaszcza w naszej kochanej Polsce złodziejsko i bezkarnie ciągną pieniądze od ludzi :- ( Teraz jest na fali temat przedłużania umów a jak na pewno się doskonale orientujesz ORANGE ma teraz zapłacić 30 milionów zł kary za automatyczne przedłużanie umów. Mam nadzieję że i cyfra dostanie taki prezent bo trzeba państwo wesprzeć bo brakuje na 500+ :- )
            Nie ładnie z Twojej strony, że straszysz mnie ściganiem przez Policję i sprawdzania adresu IP i jakieś inne i że spam produkuję… To nie spam. To moje odczucia jakie firma NC+ pozostawiła w moim sercu po tylu latach wspólnej współpracy. Jestem zarejestrowanym klientem od lat w historii NC+ więc nie trzeba mnie ścigać za wyrażanie swojego gniewu i sprzeciwy wobec traktowania mnie w taki sposób przez NC+. I tak nic nie zrobią w tej sprawie… bo jak już wspomniałem tak działają monopoliści narzucając swoje racje i nie licząc się z racjami jednostek. Ciekawe jest to że przez cały okres korzystania i przy każdej umowie zawsze zawierałem widocznie super, extra promocyjne umowy z NC+ bo jedyny miesiąc bez promocji to był ten kiedy przez ani jeden dzień nie widziałem nic z TV przez NC+ bo zlikwidowałem cały system a zapłacić musiałem tak jak napisałeś przez nie przeczytanie umowy, która zawarta była telefonicznie i której fizycznie notabene nie podpisałem tylko nagrałem swoją zgodę a której nie byłem w stanie ponownie przeczytać bo fizycznie jej w rękach nie miałem. Oczywiście, że mogłem sobie w internecie odszukać. Ale nie widziałem potrzeby.
            Nie reklamuje też nielegalnej strony ,,WEBTY ,, przez którą oglądam 109 polskich programów za 90zł na 3 miesiące :- ) Uważam że istnieje legalnie na Internecie bo legalnie pobierają opłaty za dostęp swoich klientów do pełnej nie limitowanej czasowo strefy oglądalności a także za darmo proponują ograniczone 3h dzienne oglądanie by klient mógł się zapoznać z ich ofertą i sprawdzić czy w Polce ( kraju absurdów|) uda im się użyć swoich szybkich 1MB/s złącz internetowych :- ) hahaha
            Poza tym dziękuję ci że tak bardzo przejąłeś się moim cierpieniem z powodu mojego gapowatego podejście i ślepego zawierzania firmie która mnie naciągnęła… Ja odżałuje te 170 zł bo to nie są jakieś wielkie pieniądze. Chodzi o fakt jak traktują klientów ( wieloletniego ) i o fakt, że nie ładnie zrobili pozostawiając niezadowolonego klienta, który teraz potrzebuje takich jak ty by się emocjonalnie wypisać i uspokoić :- )
            Pani Alexandra – ADMINISTRATOR taką ma pracę by w spokojny sposób zapewnić wkurzonego klienta, że jego wrzaski zostały usłyszane choć to i tak nie ma najmniejszego wpływy na nic i nic nie zmieni i nigdzie nie zostanie przekazane. Za to tobie dziękuję bo widzę, że znasz się nie tylko na obsłudze klienta z NC+ ale i na technicznych szczegółach i pewnie na innych też… Jak byś tylko nabrał trochę ogłady i zwracał się do ludzi z większą kulturą niż dotychczas to na pewno… ale to na pewno byś został redaktorem naczelnym tej stronki żalów i skarg. Mam nadzieję, że tym komentem zmotywuję Cię do pisania bardziej z serca a nie z umysły i czekam na twoja mam nadzieję nie ciętą ripostę :- )
            Ostatni raz edytowany przez Damian_nc+; 2017-02-10, 20:52.

            Komentarz


            • #7
              wyspiarz3 jest mi niezmiernie przykro słysząc co cię spotkało, jednakże tak jak napisałem jesteś sam sobie winny przez swoje gapiostwo.
              Poruszone przez Ciebie kwestie są coraz bardziej bezsensowne, nie będę poruszał kwestii czy pracuje w nc+ czy nie, pozostawiam to tobie ;)

              Następna rzecz która jest kluczowa, nie strasze ciebie za zle zdanie o firmie gdyz kazda opinia jest niezwykle wazne ale informuje o konsekwencjach w swietle nowego obowiazujacego prawa. Dostawca tresci rozpowszechnia ja bez zezwolenia i otrzymuje za to korzysc. Kazde publiczne rozpowszechnianie sygnalu musi odbywac sie za zgoda dostawcy a nie w swietle reguly "mam to moge". Zgodnie z postanowieniami umownymi jakiejkolwiek firmy, umowa jest podpisywana na swiadczenie uslug w ramach wlasnego gospodarstwa domowego. Nie zas na uzytek publiczny czy tez dla pozyskanie korzysci.

              Kolejna a zarazem ostatnia kwestia jest fakt umowy, podpisuje sie ja z informacja iz po zakonczeniu okresu promocyjnego przechodzi Ona na czas nieoznaczony (pelnoplatny) do momentu jej wypowiedzenia. Przytoczony przypadek z Orange ma inny charakter, firma ta bez zgody klienta (nie regulowała tego umowa) przedluzala umowy na kolejny pelny okres. Sytuacja nc+ jest diametralnie inna. Jezeli masz jakiekolwiek watpliwosci mozesz sie zawsze zwrocic do stosownych organow. Jednake zachecam do zwrocenia sie pisemnie na adres platformy nc+, poprzez formularz kontaktowy w moje ncplus lubemailowo na adres nc+ (nie doradcy) koniecznie z wlasnorecznym podpisem w ktorym przestawisz wszelkie problemy i zwrocisz sie o wyjasnienie, wtedy platforma nc+ rozwieje twoje watpliowsci.

              Komentarz

              Pracuję...
              X
              nc+