Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

nc+ - w ciągu miesiaca 3 razy wymiana dekoderów

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • nc+ - w ciągu miesiaca 3 razy wymiana dekoderów

    od 1 stycznia 2017r występują nagminnie problemy techniczne z waszej strony .. 2 razy wymieniałem dekoder , pierwszy raz BOX drugim razem pomocniczy , a ostatnio miałem wgrywany od podstaw aktualizację , gdzie utraciłem wszystkie nagrania z dysku twardego . dzisiaj od rana znowu nie mam odbioru na dekoderze głównym , wszelkie kombinacje i twardy reset nie pomagają , czy teraz mam po raz czwarty jechać do punktu NC+ , celem wymiany lub po aktualizacji dekodera ? bo wasze BOK nie potrafi w żaden sposób pomóc , totalna olewka abonenta .. najłatwiej powiedzieć proszę przywieźć dekoder do punktu , ale ja nie mieszkam w markecie , do najbliższego punktu mam 25 km . w jedna stronę , czyli x 2 potem x 3 takie kursy . czyli mam 150 km w plecy .. pytam z jakiej racji to ja mam ponosić koszty , skoro to wy nie wywiązujecie się z umowy ! mam tak co tydzień się do was wozić z dekoderami ? płace wam nie małe pieniądze za usługę której mi nie świadczycie . w poniedziałek składam zapytanie do rzecznika praw konsumenta , dlaczego to ja mam ponosić straty z waszej winy ? chyba za mało zapłaciliście kar , skoro tak olewacie klienta . Jeśli miałbym nawet złożyć pozew do Sądu , to wam nie odpuszczę . Chyba ze ktoś mądry z waszej strony się odniesie do tego problemu , który sami stwarzacie . przecież to chore ! ,w Sylwestra 2016r wypuścili jakieś zainfekowane aktualizacje i od tej pory nie nadążają z wymiana dekoderów .. nawet dekodery cyfry+ dają klientom z uwagi na brak ich firmowych . . ja tez taki 7 letni otrzymałem w zamian .. coraz bardziej nc+ się stacza .. szkoda nerwów i czasu dla takich . Dlatego przestrzegam potencjalnych nowych klientów , jak was już złapią - totalna olewka , albo płaczesz i płacisz albo płacisz 2 tys. zł kary by się od nich uwolnić .. tylko dlaczego to działa w jedna tylko stronę ?

  • #2
    w dniu wczorajszym udałem się do punktu nc+ , wytłumaczyłem grzecznie że dekoder się zawieszał przy przełączaniu kanałów , w końcu całkiem się powiesił .. pani z obsługi wgrała jedynie aktualizacje ,( zaznaczając ze równie dobrze mogli to zrobić w BOK ale im się nie chce , lepiej poganiać abonenta ) nie można wymienić skoro ruszył .. dzisiaj o 14,oo znowu zaczął świrować .. czy po raz piąty mam jechać z nim do punktu nc+ ? to tylko 2 x 25 km. razem 50 km .. zrobiłem już 200 km na własny koszt .. te świry z nc+ puszczają kiepskie oprogramowanie , i dlatego dekodery BOX się zawieszają , do punktu NC+ jest zawsze spora kolejka , a dekoderów już im brakuje na wymianę , ratują się starymi złomami z cyfry+..

    LUDZIE . NIE BIERZCIE NIGDY NC+ , BO TO TYLKO NERWY I STRATA CZASU .

    ( po przeczytaniu mojej historii sami widzicie ze nie warto się z nimi patałachami zadawać ..

    Komentarz


    • #3
      przeczytaj moje posty i moja sygnature, tak maja praktycznie wszyscy a fakt olewania jest znany juz od roku

      Komentarz


      • #4
        Afendico
        przepraszam za niedogodności na jakie zostałeś narażony. Zapewniam, iż platforma nc+ dołoży wszelkich starań, by wyeliminować podobne utrudnienia w przyszłości. Skontaktuj się z nami zgodnie z moją sygnaturą. Zweryfikujemy Twoje konto abonenckie i postaramy się zdiagnozować problem.

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
          Afendico
          przepraszam za niedogodności na jakie zostałeś narażony. Zapewniam, iż platforma nc+ dołoży wszelkich starań, by wyeliminować podobne utrudnienia w przyszłości. Skontaktuj się z nami zgodnie z moją sygnaturą. Zweryfikujemy Twoje konto abonenckie i postaramy się zdiagnozować problem.
          Dołączam sie do tego wætku i zapytam ile razy mozna wymieniac ten wadliwy model dekodera? Macie dekodery ktore są lepsze, wiem bo dzwonie co drugi dzień ,nie wymienicie na inny wolny od wad bo.... ,,nie bo nie''. Powtarzam, moja determinacja osiągnęła szczyt i nie bedzie odnowienia umowy.

          Komentarz


          • #6
            Ja już odpuściłem... Oferta przedlużeniowa droższa niż dla nowych do tego dekoder, ktory mam po wymianie (też chyba trzeciej...) reaguje podczas nagrywania z dużym opóźnieniem, ale już to olewam... 2 miesiące wytrzymam do końca umowy
            - listopad 2006 - kwiecień 2013 - N (to były piękne czasy)
            - 05.04.2013 - NC+ (Uniwerse+) 12.04 49zł/12m-cy
            - 12.04.2013 - migracja na Silver+ i C+ (6 kanałów) /18mcy - 64 zł )

            Komentarz


            • #7
              w dniu wczorajszym wymieniłem ten dekoder BOX , na następny złom z tej serii .. aktualizacja na tym dekoderze z X.2015 r ? na razie jeszcze chodzi , ale wątpię by długo pochodził .. na 40 godzin pracy jeszcze nie załapał żadnych wiadomości ani rachunków , praktycznie nic z aktualizacji ? aha , z biura obsuwy NC+ dostałem maila ze problem rozwiązany , bo po raz piaty wymieniłem osobiście dekoder .. 250 km w plecy .. kto mi za to zapłaci ?
              nie liczcie drodzy klienci ze NC+ w jakikolwiek sposób wam pomoże .. maja was głęboko w poważaniu , o czym osobiście się przekonałem ..
              zwykłym, przepraszam z ust Aleksandry - administratora NC+ rodziny nie nakarmię .. nie dość ze nie miałem telewizji kilka dni , to jeszcze musiałem tracić czas i paliwo na jazdy z ich szmelcem do wymiany .. czy na tym ma polegać współpraca ?

              Komentarz

              Pracuję...
              X
              nc+