Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kontakt NC+

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • jurek2304
    założył(a) wątek Kontakt NC+

    Kontakt NC+

    Dzień dobry!
    Mam przyjemność bycia klientem NC+ od około 10 lat - zawsze był problem z poszanowaniem stałych klientów a teraz całkowity brak kontaktu uniemożliwia jakiekolwiek załatwienie formalności.
    Dwa miesiace temu po zmianie taryfy opłat dokonałem zaniżonej opłaty za abonament, o czym powiadomiono mnie i na monitorze tv i w korespondencji mailowej.
    Zaległość uregulowałem w miesięcznej płatności zgodnie z załączoną fakturą. Jednak jak się okazuje kwota opłat nie została zaksięgowana prawidłowo, nadal występuje jakoby niedopłata 15 zł. a na obecnej fakturze przesłanej dwa dni temu widnieje potwierdzenie zaksięgowania kwoty o dokładnie 15 zł niższej niż została wysłana przelewem.
    W TYM STANIE RZECZY JA SIĘ PYTAM:
    JAK DO NAGŁEJ I NIESPODZIEWANEJ MAM TO WYJAŚNIĆ???????????????????????????
    TELEFONY PERMANENTNIE NIE SĄ ODBIERANE!!!
    PANIENKA Z CZATU TWIERDZI ŻE NIE TV NIE POSIADA ADRESU MAILOWEGO
    KONTO NA ica RÓWNIEŻ NIE DZIAŁA

    Czyli co telepatycznie mam wysłać scan tego przelewu by ktoś wreszcie poprawił ten błąd?

    Edit:
    Mój numer abonenta to:
    Może teraz ktoś się wreszcie pofatyguje.
    Ostatni raz edytowany przez jurek2304; 2016-08-11, 20:36.

  • Janra
    replied
    Edytuj swój post i wykasuj nr abonenta.

    Napisz na forum do doradcy zgonie z wymogami jakie podają w swojej sygnaturze.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+