Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Komunikat o opłatach

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Komunikat o opłatach

    Znajomi dostają na ekranie jakiś komunikat, przypomnienie o opłatach. Płacą wszystko regularnie. Termin płatności 18 każdego miesiąca. To po co ten komunikat? Czy należy uznać go za próbę do wymuszenia wcześniejszej wpłaty? Rozumiem taki komunikat na dzień przed płatnością, takie przypomnienie, ale nie przez kilkanaście dni. Można to jakoś wyłączyć?

  • #2
    Greg08,

    wyjaśniam, że na dekodery Klientów wysyłamy rachunki. Komunikaty takie muszą być wysyłane odpowiednio wcześniej, aby Klient miał czas na uregulowanie należności. Powyższych komunikatów nie można wyłączyć. Jeżeli komunikaty, które otrzymują znajomi są nieprawidłowe, mogą się skontaktować bezpośrednio z Doradcą, zgodnie z moją sygnaturą. Wówczas zweryfikujemy sytuację.
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Przelew w dzisiejszych czasach idzie góra jeden dzień, ze dwa dni na zaksięgowanie. Na mój gust taki komunikat powinien pojawiać się 5-6 dni przed terminem płatności a nie na prawie 2 tygodnie. Jaki jest sens, poza próbą wymuszenia wcześniejszej wpłaty dla świętego spokoju, wyświetlania komunikatu przez kilkanaście dni?
      W sumie to urocze że nc+ tak troszczy się o abonenta. Zakłady energetyczne, gazownie, wodociągi, kanalizacje, spółdzielnie mieszkaniowe i inni, nie dbają tak o swoich klientów i nie przypominają im o konieczności zapłaty przez kilkanaście dni, dzień w dzień.

      Komentarz


      • #4
        Greg08, Klienci mogą od nas otrzymywać komunikaty o różnej treści, w zależności od sytuacji na kontrakcie. Sam stwierdziłeś, że otrzymują "jakiś komunikat", zatem nie znasz jego dokładnej treści. Nie wiesz również jak faktycznie wyglądają finanse na ich umowie. Powyższa dyskusja to zatem wyłącznie gdybanie. Jeżeli Twoim znajomi są zainteresowani wyjaśnieniem sprawy, przekaż im proszę aby skontaktowali się z nami samodzielnie. Wówczas udzielimy wszelkich wyjaśnień.

        Komentarz


        • #5
          Wiem jak wyglądają finanse na ich umowie bo ja ją opłacam Wiem jaki komunikat dostają bo pytają czy opłaciłem im nc+.
          Z ciekawości jakie jeszcze mogą pojawiać się komunikaty? I czy komuś na forum się taki pojawił?

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) Kasia_nc+ Zobacz post
            Greg08,

            Komunikaty takie muszą być wysyłane odpowiednio wcześniej, aby Klient miał czas na uregulowanie należności.
            Ktoś w innym wątku też narzeka na ten komunikat przypominający o zapłacie.
            Jeśli to ma być udogodnienie dla klienta co by nie zapomniał zapłacić to w takim razie co z abonentami którzy zlecili polecenie zapłaty? Po co im ten komunikat?

            Komentarz


            • #7
              Od dawna mnie to wkurza. Mam polecenie zapłaty i ten komunikat i tak dostaję. Pytam się po co?
              Uważam, że po prostu system informatyczny NC+ jest źle zorganizowany/zacofany.
              Przecież i tak w systemie musi być informacja o płatnościach indywidualnych połączona z numerami kart/dekoderów do tego aby przesyłać uprawnienia na karty. Wystarczyłoby więc wysyłać taki komunikat np. 2 dni przed terminem płatności tylko tym abonentom, którzy takiej płatności nie dokonali.
              NC+ zajmuje się aplikacjami na komórki, a takiej prostej rzeczy nie mogą od lat ogarnąć.

              Komentarz


              • #8
                Ja o innym komunikacie. Po aktualizacji kanałów chciałbym wiedzieć co zostało zmienione. Jest tylko komunikat- Lista kanałów została zaktualizowana. Czy jest możliwe aby otrzymywać taki komunikat ?

                Komentarz

                Pracuję...
                X
                nc+