Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Obsługa w salonie/zwrot dekodera

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • aani
    założył(a) wątek Obsługa w salonie/zwrot dekodera

    Obsługa w salonie/zwrot dekodera

    W dniu dzisiejszym usiłowałam zwrócić dekoder – kończąca się umowa.
    Przyszłam z dekoderem do „salonu” w centrum „Riviera” w Gdyni. Niejednokrotnie załatwiałam tam różne sprawy, w tym podpisywanie umów, i wielokrotnie musiałam STAĆ w kolejce, ponieważ w „salonie” tym, jedynym zresztą w Gdyni, nie ma ani jednego miejsca/krzesła/ławki, gdzie klient oczekujący w kolejce mógłby poczekać na siedząco. A załatwianie spraw, w tym np podpisywanie umów, trwać może jak wiadomo dość długo. W gdyńskim „salonie” znajduje się jedynie kącik dla dzieci, ale trudno oczekiwać, żeby dorosły klient, czekając niejednokrotnie bardzo długo, zasiadł na ziemi na dywaniku dla dzieci.
    Również przed wejściem do „salonu”, znajdującego się w centrum handlowym, nie ma ławki, na której klienci oczekujący w kolejce mogliby poczekać. Najbliższe ławki w holu centrum znajdują się kilkadziesiąt metrów od „salonu”.
    Z miejsca siedzącego w „salonie”może skorzystać jedynie klient aktualnie obsługiwany, przed samą ladą, za którą siedzi pracownik znajdują sie dwa krzesła/hokery.
    Dzisiaj przede mną w salonie znajdowało się dwóch klientów – jeden podpisujący umowę, co ze zrozumiałych względów trwało dość długo, i drugi, który sprawę załatwił na szczęście dla mnie w kilka minut.
    Jestem osobą, która ze względów zdrowotnych nie może stać (mdleję), odstałam/odspacerowałam w kółko podpisywanie umowy przez pierwszego klienta, w czasie obsługiwania drugiej osoby, czując, ze za chwilę zemdleję, usiadłam przed ladą, tuż przy obsługiwanym kliencie, czując się niekomfortowo – nie mam w zwyczaju podsłuchiwać czy podglądać spraw innych, ale po prostu nie miałam wyjścia. Podejrzewam, ze i obsługiwany klient poczuł się przeze mnie niekomfortowo.
    Kiedy nareszcie nadeszła moja kolej, dowiedziałąm się, że... nie mogę zwrócić dekodera. Ponieważ moja umowa kończy się 30.06, czyli pojutrze. I nie ma żadnej możliwości, żeby mój dekoder mógł zostać przyjęty w dniu dzisiejszym.
    Kiedy zwróciłam uwagę pracownikowi, że przychodząc ponownie za 2 dni, prawdopodobnie będę musiała odstać znowu w kolejce, i że nie ma w „salonie” ani jednego miejsca, w którym można byłoby poczekać na siedząco, usłyszałam, ze to nie jego wina, że przychodzą klienci.
    Faktycznie, nie jego wina. Jego winą będzie jednak, że ja postaram się przyjść do ncplus już tylko tyle razy, ile razy będę musiała zwrócić kolejne dekodery. Mam jeszcze 2 umowy, bo od wielu lat, jeszcze od czasów telewizji N, mam zawsze 2 umowy, i w związku z tym 2 dekodery (oprócz tego, którego nie udało mi się dzisiaj oddać). Niestety, ze względu na to, że w ncplus zawsze nowi klienci traktowani są lepiej, niż starzy, rozwiązywałam umowy i podpisywałam kolejne – co wiązało się niestety ze zwrotami dekoderów.
    Do tego czasu znajdę na pewno dostawców, którzy zapewnią mi bardziej komfortową i uprzejmą obsługę.
    Ostatni raz edytowany przez Monika_nc+; 2016-06-30, 11:56. Powód: poprawiono datę

  • Aleksandra_nc+
    replied
    Drodzy,
    nie ma możliwości zwrócenia dekodera przed zakończeniem umowy. Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług dekoder można zwrócić po zakończeniu kontraktu.

    Leave a comment:


  • NaturalRaport
    replied
    napisał(a) marsik Zobacz post

    Witam,
    A na jakiej podstawie odmawiacie Państwo przyjęcia zwrotu dekodera wcześniej?! Przecież to Klient decyduje kiedy chce zwrócić sprzęt (oczywiście czym innym jest obowiązek ponoszenia opłat). Ponieważ mam taką samą sytuację chętnie dowiem się o podstawę odmowy (poza nieistotnymi dla Klienta procedurami wewnętrznymi).
    Niepokojące podejście ze strony firmy...

    Leave a comment:


  • marsik
    replied
    napisał(a) Monika_nc+ Zobacz post
    aani, rozumiem Twoje niezadowolenie.
    Dekoder po zakończeniu kontraktu należy zwrócić do 14 dni od zakończenia umowy, zatem faktycznie pracownik w Autoryzowanym Punkcie nie miał możliwości przyjęcia go wcześniej.
    Witam,
    A na jakiej podstawie odmawiacie Państwo przyjęcia zwrotu dekodera wcześniej?! Przecież to Klient decyduje kiedy chce zwrócić sprzęt (oczywiście czym innym jest obowiązek ponoszenia opłat). Ponieważ mam taką samą sytuację chętnie dowiem się o podstawę odmowy (poza nieistotnymi dla Klienta procedurami wewnętrznymi).

    Leave a comment:


  • jeersy
    replied
    napisał(a) aani Zobacz post
    Dziękuję za odpowiedź.
    Czy jest jakiś termin maksymalny, określający kiedy najwcześniej można złożyć wypowiedzenie?
    Wypowiedzenie można złożyć w następnym dniu po podpisaniu UMOWY, i będzie sobie czekać aż się zakończy czas zastrzeżony /promocyjny/, lub na żądanie poprosisz o zerwanie umowy.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Proszę bardzo w razie szczegółowych pytań zapraszam do kontaktu z Moderatorami poprzez kontakt e-mail. W mojej sygnaturze znajdziesz informacje jak się z nami skontaktować.

    Leave a comment:


  • aani
    replied
    napisał(a) Monika_nc+ Zobacz post
    Dziękuję za dodatkowe informacje na temat punktu
    Są dwa rodzaje wypowiedzeń:
    W pierwszym przypadku pismo powinno do nas wpłynąć na minimum 30 dni przed zakończeniem umowy, gdy ta jest jeszcze na czas określony.
    W drugim przypadku, gdy pozostaje mniej niż 30 dni do końca umowy na czas określony lub gdy umowa przeszła już na czas nieokreślony, to wówczas obowiązuje miesięczne wypowiedzenie.

    Nie ma terminu "maksymalnego", określającego kiedy najwcześniej można złożyć wypowiedzenie.
    Bardzo dziekuję za odpowiedz

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Dziękuję za dodatkowe informacje na temat punktu
    Są dwa rodzaje wypowiedzeń:
    W pierwszym przypadku pismo powinno do nas wpłynąć na minimum 30 dni przed zakończeniem umowy, gdy ta jest jeszcze na czas określony.
    W drugim przypadku, gdy pozostaje mniej niż 30 dni do końca umowy na czas określony lub gdy umowa przeszła już na czas nieokreślony, to wówczas obowiązuje miesięczne wypowiedzenie.

    Nie ma terminu "maksymalnego", określającego kiedy najwcześniej można złożyć wypowiedzenie.
    Ostatni raz edytowany przez Monika_nc+; 2016-06-30, 09:10.

    Leave a comment:


  • aani
    replied
    napisał(a) Monika_nc+ Zobacz post
    aani, rozumiem Twoje niezadowolenie.
    Dekoder po zakończeniu kontraktu należy zwrócić do 14 dni od zakończenia umowy, zatem faktycznie pracownik w Autoryzowanym Punkcie nie miał możliwości przyjęcia go wcześniej. Co do warunków panujących w Punktach Obsługi, to dziękuję za wyrażoną opinię, przekaże ją do odpowiedniego działu.
    Dziękuję za odpowiedź.
    Punkt obsługi, o którym piszę, jest na Waszej stronie nazywany “salonem” http://ncplus.pl/strefa-abonenta/aut...ztwo=pomorskie
    Warunki były w nim takie same od momentu powstania, ale wcześniej pracowała tam bardzo uprzejma pani, która np potrafiła czekającym w kolejce klientom zaproponować, żeby wyszli poczekać na tych oddalonych mocno od punktu ławkach, i że ich poprosi, kiedy skończy obsługiwać wcześniejszych klientów. Załatwiałam u niej niejedną sprawę i nie było takiego problemu, którego nie potrafiłaby rozwiązać.
    Zanim “salon” przeniesiono do boksu i był po prostu stanowiskiem na zewnątrz, w hallu centrum handlowego, klienci mogli przynajmniej poczekać na pobliskich ławkach, zamiast tłoczyć się na stojąco w mikroskopijnym pomieszczeniu.

    Przy okazji mam pytanie – wypowiedzenie umowy należy złożyć na piśmie minimum 30 dni przed zakończeniem okresu promocyjnego. Czy jest jakiś termin maksymalny, określający kiedy najwcześniej można złożyć wypowiedzenie?

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    aani, rozumiem Twoje niezadowolenie.
    Dekoder po zakończeniu kontraktu należy zwrócić do 14 dni od zakończenia umowy, zatem faktycznie pracownik w Autoryzowanym Punkcie nie miał możliwości przyjęcia go wcześniej. Co do warunków panujących w Punktach Obsługi, to dziękuję za wyrażoną opinię, przekaże ją do odpowiedniego działu.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+