Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dekoder ADB 5800S własnościowy uległ zniszczeniu, nc+ nie chce wynająć mi dekodera

Zwiń
Temat został zamknięty
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Dekoder ADB 5800S własnościowy uległ zniszczeniu, nc+ nie chce wynająć mi dekodera

    Dekoder ADB 5800S własnościowy uległ zniszczeniu, nc+ nie chce wynająć mi dekodera bo w moim przypadku nie ma takiej opcji tak mi powiedzieli w punkcie nc+. Na infolini powiedzieli twój dekoder twój problem ty ponosisz za niego odpowiedzialność. Drugim razem na infolini mówią że nie ma problemu możesz od nas wynająć dekoder przełożony potwierdził ale jak w punkcie mówią nie ma takiej opcji, a przez telefon na infolini nie wyślą do mnie dekodera za który chętnie bym zapłacił aktywacje + czynsz. To co mam zrobić w tej sprawie.

  • #2
    Byłem w innym punkcie NC+ i kazali mi napisać reklamacje i podobno umowa zostanie natychmiastowo rozwiązana i jednocześnie podpisana zostanie nowa umowa na tych samych warunkach z dekoderem nc+ na wynajem. Czy da sie przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji bo nie chciałbym czekać 30dni. Jestem obecnie całkowicie bez telewizji.

    Komentarz


    • #3
      arek21

      zgodnie z Regulaminem świadczenia usług, Twoja reklamacja może być rozpatrzona najpóźniej do 30 dni.

      Komentarz


      • #4
        No i dostałem odpowiedź mogę rozwiązać umowe bez kary umownej pod warunkiem zawarcia nowej umowy na kwotę minimalną 59,99zł!!!! W obecnej umowie mam 19,99zł za COMFORT+. Niepotrzebnie brałem CANAL+ na próbę w sierpniu. Dzisiaj wyłączyłem CANAL+ i tak nie mam jak tego oglądać. 59,99zł to bym płacił z CANAL+ tyle że ja tego NIE CHCE i mogę płacić MAX 19,99zł.

        Napisałem drugą Reklamację!!!!!! NIE BEDE PŁACIŁ 59,99zł. Przez 3 lata 19,99zł a teraz chcą 59,99zł.

        Komentarz


        • #5
          @Kasia.G_nc+

          Czy nie może ktoś do mnie zadzwonić z NC+ i wyjaśnić sprawy? Chce nową umowę COMFORT+ za 19,99zł + wasz dekoder i chce zerwać starą umowę i tyle. Bez tego nie mam technicznych możliwości do oglądania waszej telewizji.

          Pisząc reklamacje to nie wiem kiedy będę oglądał TV ale pomimo to napisałem drugą reklamacje.

          Komentarz


          • #6
            @ arek21 ,

            telefon nie przyspieszy rozpatrzenia reklamacji. Żaden z moderatorów nie może zmienić decyzji Specjalisty ds. Reklamacji, dlatego sprawa musi być ponownie rozpatrzona. Jeśli chcesz, napisz do nas na skrzynkę Doradca dane umowy a przekażę, żeby odpowiedź na reklamację została udzielona telefonicznie.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) arek21 Zobacz post
              @Kasia.G_nc+

              Czy nie może ktoś do mnie zadzwonić z NC+ i wyjaśnić sprawy? Chce nową umowę COMFORT+ za 19,99zł + wasz dekoder i chce zerwać starą umowę i tyle. Bez tego nie mam technicznych możliwości do oglądania waszej telewizji.

              Pisząc reklamacje to nie wiem kiedy będę oglądał TV ale pomimo to napisałem drugą reklamacje.
              Nie sądzę abyś dostał lepszą ofertę niż aktualna oferta promocyjna dla nowych abonentów. Teraz mają Comfort+ z dekoderem wifibox (nie polecam go!) z umową na 24 mies. za 39,99 zł/mies. Do tego jakieś bonusy - 2 miesiące po 21,00 zamiast 39,99 i C+ gratis przez jakiś czas.
              USW4001NCP, 5720SX, 2850ST

              Komentarz


              • #8
                dlaczego mój post wyrzucono?

                Komentarz


                • #9
                  @jeersy,

                  powód usunięcia postu jest dla Ciebie widoczny.

                  Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                  Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

                  Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                  Komentarz


                  • #10
                    Sprawa została rozwiązana po drugiej reklamacji umowa zostanie rozwiązana bez kary umownej pod warunkiem podpisania nowej na kwotę nie mniej niż 19,99zł i podpisałem na kwotę 29,99zł pakiet comfort+ na 12miesięcy do tego canal+ 2 miesiące gratis, dopełnienie do pakietu Extra 2 miesiące gratis.

                    Komentarz


                    • #11
                      Cieszę się, że sprawa znalazła pozytywny finał. Wątek zatem zamykam.

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X
                      nc+