Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

multiroom a livebox

Zwiń
Temat został zamknięty
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • multiroom a livebox

    Witam!
    Planuję założyć multiroom standard hd. Mam już nawet dekodery (2 białe i jeden czarny). Miałem w planie połączyć to przez kabel ethernet, ale troszkę oszpeci mi to dom (jeden dekoder będzie na parterze, dwa na piętrze). Wiem, że można to polączyć przez wi-fi, nie wiem tylko czy mogę do tego celu wykorzystać livebox z TP (Sagem Fast 3202). Wiem, że musiałbym wtedy dokupić 3 access pointy. Planuję takie: TP-LINK TL-WR702N. Czy to wszystko zadziała? Nie chcę kupić tych ap, żeby przekonać się, żę nie... Będę wdzięczny za fachową pomoc.

  • #2
    Miałem liveboxa z TP i powiem szczerze może być cieżko. Przede wszystkim sprawdź na jakimś urządzeniu z WiFi jak wygląda zasięg w miejscu gdzie będą APki. Z doświadczenia wiem, że livebox 1.1 ma nienajlepsze WiFi i może zrywać połączenie. Jak będziesz testował to sprawdź we właściwościach jaką prędkość ma połączenie i czy podczas pobierania plików nie ma przerw w połączeniu. To tak na początek...

    Komentarz


    • #3
      Z zasięgiem nie ma problemów. Livebox jest na piętrze, a na parterze na laptopie zasięg był prawie pełny. Mogłem nawet grać przez internet bez większego opóźnienia.

      Komentarz


      • #4
        Ok skoro zasięg jest ok to myślę że powinno śmigać bez problemu. Martwi mnie tylko to że te APki maja wbudowane anteny co może troche ograniczyć zasięg... Zestawienie tego z LB nie powinno sprawić Ci trudności...

        Komentarz


        • #5
          Problem w tym, ze gdzies na innym forum wyczytalem, ze ten ap nie dziala z liveboxem w tej wersji. Chcialem sie upwenic... (czy moge podac linka?)

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) ZILLION Zobacz post
            Ok skoro zasięg jest ok to myślę że powinno śmigać bez problemu. Martwi mnie tylko to że te APki maja wbudowane anteny co może troche ograniczyć zasięg... Zestawienie tego z LB nie powinno sprawić Ci trudności...
            Sprzęt dotarł, ale mam problemy z ustawieniem tego wszystkiego. Aktualnie czarny dekoder nie wykrywa liveboxa. Nie wiem czy poprawnie ustawiłem wszystko zmieniając tryb pracy na Client. Korzystając z tego poradnika dotarłem do ustawienia zabezpieczeń. Nie wiem co mam ustawić w kroku czwartym w polach: region (zostawić USA, czy zmienić na Polska), security options (WEP, ale nie wiem czy hex czy ascii), Wep key index i authentication type. Wchodząc w opcje dekodera w zakładkę sieć po naciśnięciu automatyczna konfiguracja pojawia się komunikat, że wykryto sieć LAN, ale nie można podłączyć do internetu. Czy można dekoder skonfigurować ręcznie? Jeśli tak to jak? Nie wiem jak mam to ugryźć. Bardzo proszę o pomoc.

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) herbi87 Zobacz post
              Sprzęt dotarł, ale mam problemy z ustawieniem tego wszystkiego. Aktualnie czarny dekoder nie wykrywa liveboxa. Nie wiem czy poprawnie ustawiłem wszystko zmieniając tryb pracy na Client. Korzystając z tego poradnika dotarłem do ustawienia zabezpieczeń. Nie wiem co mam ustawić w kroku czwartym w polach: region (zostawić USA, czy zmienić na Polska), security options (WEP, ale nie wiem czy hex czy ascii), Wep key index i authentication type. Wchodząc w opcje dekodera w zakładkę sieć po naciśnięciu automatyczna konfiguracja pojawia się komunikat, że wykryto sieć LAN, ale nie można podłączyć do internetu. Czy można dekoder skonfigurować ręcznie? Jeśli tak to jak? Nie wiem jak mam to ugryźć. Bardzo proszę o pomoc.
              Zabezpieczenia wpisujesz takie jak masz ustawione na WiFi LiveBox'a Region oczywiście POLSKA!

              Komentarz


              • #8
                Udało mi się rozwiązać problem. Miałem źle skonfigurowane AP. Temat do zamknięcia. Dziękuje za chęć pomocy.

                Komentarz


                • #9
                  Zatem zamykam.
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
                  Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X
                  nc+