Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

SZYBKI SPOSÓB NA UTRATĘ STAŁEGO KLIENTA

Zwiń
Temat został zamknięty
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • SZYBKI SPOSÓB NA UTRATĘ STAŁEGO KLIENTA

    WITAM SERDECZNIE!!!!! Jestem nowym użytkownikiem na forum, więc jeśli temat taki już istnieje to przepraszam za moja niewiedzę- ale jak na razie nie mogę się tu odnaleźć.
    Mam problem z dekoderem HDTV recorder (250GB). Kłopot z dekoderem nie jest tu kluczowy , ale krótko opiszę jego awarię. Jestem klientem platformy n od 3 lat.W październiku 2012 roku, postanowiłem z żoną podpisać kolejną umowę na okres 1 roku. Dokonaliśmy wyboru ww. dekodera . W dniu 20.02.2013r. nasz dekoder uległ awarii, pojawił się komunikat "TEST", wykonała się aktualizacja oprogramowania,no i nastąpił koniec jego działania, cały czas się resetuje i wyłącza. Udaliśmy się do Punktu serwisowego, pracownik tego punktu stwierdził, że faktycznie dekoder uległ awarii i należy go wymienić. no i tu zaczął się problem. stwierdził, że nie posiada takiego na wymianę. Mogę jedynie udać się (oczywiście na własny koszt) do najbliższych punktów serwisowych, oddalonych od mojej miejsc. o średnio 30 i 50 km i wymienić urządzenie. po 2 dniach dodzwonienia się do BOK konsultant stwierdził iż skontaktuje się ze mną 21.02 lub 23.02 celem próby rozwiązania tego problemu. no i tak jak się spodziewałem, cisza, telefonu z BOK nie ma do dziś. Napisana reklamacja w formie e-mail do dziś bez odzewu. Tak że już kolejny -4 dzień jestem bez tv. awaria urządzenia nie leży po mojej stronie a usługodawca ma to daleko gdzieś. totalny brak zainteresowania klientem. na szczęście za niespełna 6 mies. kończy mi się umowa i na pewno podziękuje za współprace i zmieniam usługodawcę. Żenada- 21 wiek!!!!!!!!pozdrawiam

  • #2
    Po pierwsze daty ci sie nie zgadzaja wiec lepiej jak chcesz pisac takie historie to przygotuj sobie dobra wersje wydarzen, a po drugie to rozwiazanie juz dawno miales podane - dekoder mozesz wymienic w odpowiednim punkcie serwisowym od reki, wiec nie wiem po co czekasz na jakis telefon z BOK? Co konsultant ma Ci przez telefon naprawic dekoder czy o co chodzi?

    Komentarz


    • #3
      to fakt ,pomyliłem daty.(nie 6 mies. a 8)ale chyba nie o to w tym wszystkim chodzi. mam zasuwać 50 km do najbliższego punktu ? to jest jakies nieporozumienie, raczej wymiana awaryjnego urzadzenia powinna nastąpić w najbliższym punkcie, a tak niestety nie jest. a po_ 2 logiczne jest że konsultant telepatycznie nie naprawi mi urządzenia. i powtarzam, ja nie oczekuje zbawienia w postaci tel. z BOK tylko samego faktu zainteresowania. a nie olewatorskie podejście do klienta. w przypadku kiedy kończyła mi się poprzednia umowa miałem dziennie po kilka tel z bok, a teraz kiedy czlowiek potrzebuje pomocy, dostaje większe rachunki za próby poł. z bok !!! tv nie masz i opłacasz abonament, dodam tylko że nie w moim interesie leży zapewnienie odp. liczby dekoderów na wymiane w punkt.serwioswych.

      Komentarz


      • #4
        przeprowadz się do większego miasta to nie będzie problemów z wymianą.a n robi sobie jaja bo wymiana dekoderów powinna być u sołtysa w każdej wsi.ach ta niedobra n-ka.
        superpremium(extra,8 canal+, vod canal +,hbo,cinemax,nc + go ) multiroom premiom 99 zł na 2 lata

        Komentarz


        • #5
          60 tys. miasto jest za małe?

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) konrado1234 Zobacz post
            to fakt ,pomyliłem daty.(nie 6 mies. a 8)ale chyba nie o to w tym wszystkim chodzi. mam zasuwać 50 km do najbliższego punktu ? to jest jakies nieporozumienie, raczej wymiana awaryjnego urzadzenia powinna nastąpić w najbliższym punkcie, a tak niestety nie jest. a po_ 2 logiczne jest że konsultant telepatycznie nie naprawi mi urządzenia. i powtarzam, ja nie oczekuje zbawienia w postaci tel. z BOK tylko samego faktu zainteresowania. a nie olewatorskie podejście do klienta. w przypadku kiedy kończyła mi się poprzednia umowa miałem dziennie po kilka tel z bok, a teraz kiedy czlowiek potrzebuje pomocy, dostaje większe rachunki za próby poł. z bok !!! tv nie masz i opłacasz abonament, dodam tylko że nie w moim interesie leży zapewnienie odp. liczby dekoderów na wymiane w punkt.serwioswych.
            Nie chodzilo mi o ilosc miesiecy do konca umowy. A co ci ma konsultant pomoc przez telefon ? Ma ci podac adres gdzie masz jechac wymienic dekoder? Zacznij logicznie myslec i dzialac zamiast wylewac bezsensowne zale na forum bo od tego dekoder sam ci sie nie naprawi. Nic nie poradzisz na to ze nie masz punktu serwisowego w swoim miescie, wiec musisz go dostarczyc do pierwszego lepszego najblizej ciebie i tyle. Gdybys pomyslal i posluchal pierwszej rady ktora dostales juz dawno bys mial sprawny dekoder w domu.

            Komentarz


            • #7
              "danielqs" -punkt serwisowy znajduje się w moim miescie, ale jak ustaliłem do połowy marca w ogóle nie będą mieli jakichkolwiek dekoderów na wymiane. ponad to problem z zaopatrzeniem w dekodery co niektórych punkt.serw. nie dotyczy tylko tego w moim miejscu zam.

              Komentarz


              • #8
                Nie rozumiem dlaczego się pieklisz, przecież już Cię mają. Klientem dopiero będziesz jak sie umowa będzie kończyła. Ja jestem klientem od samego początku i też mi "kopa zasadzili".

                Komentarz


                • #9
                  "alz"- widzę, że chociaż jeden użytkownik wie jak jest.

                  Komentarz


                  • #10
                    i po co było czekać te dwa dni.trzeba było poprosić od razu w tamtym punkcie o numery telefonów do najbliższych punktów.zadzwonić żeby mieć pewność że mają dekoder na wymiane i jechać.30 km to nie tragedia ale jak by się okazało że tam też nie mają to dopiero byś się wk.....tak że dzwoń do najbliższych punktów żeby się upewnić że mają. dekoder pod pache i oglądasz .nikt nie przyjedzie żeby ci wymienić dekoder.
                    superpremium(extra,8 canal+, vod canal +,hbo,cinemax,nc + go ) multiroom premiom 99 zł na 2 lata

                    Komentarz


                    • #11
                      Dlaczego poniewieracie klinta?
                      Zapłacił za aktywację dekodera, nie jest on jego własnością i obowiazek wywiązania z umowy polega na dostawcy usług. Jako przykład mozna tutaj przedstawić Netię. Kurier dostarcza sprzęt i odbiera uszkodzony za friko. Właśnie n ka ma postkomunistyczny zamordystyczny regulamin i tak jak zresztą z innymi regulaminami bywa o niuansach i pułapkach dowiadujemy się dopiero jak sami doświadczymy kłopotów. Niestety regulamin zabezpiecza tylko interesy dostawcy usług a klientem stajemy się ( i wyborcami) tylko jak się kończy umowa.

                      Komentarz


                      • #12
                        Napisz na doradca@n.pl i można załatwić wymianę przez kuriera.
                        17.08.11-30.09.12 WR+ nPremium
                        1.09.12 Mini full+MRS 89 zł
                        1.06.13 Silver+6C+ HBO + MRS 79 zł
                        1.06.14 Co wyżej za średnią 65 zł
                        ADB 2850st
                        CLRA 500 GB
                        ITI 5800S

                        Komentarz


                        • #13
                          napisał(a) arturbr Zobacz post
                          przeprowadz się do większego miasta to nie będzie problemów z wymianą.a n robi sobie jaja bo wymiana dekoderów powinna być u sołtysa w każdej wsi.ach ta niedobra n-ka.
                          Nie każdy ma szczęście mieszkać tak jak ty w wielkiej metropolii, chociaż podejrzewam, że z bucików trochę słomy ci wyłazi.

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) endi639 Zobacz post
                            Nie każdy ma szczęście mieszkać tak jak ty w wielkiej metropolii, chociaż podejrzewam, że z bucików trochę słomy ci wyłazi.
                            urodziłem się w Lublinie i tam mieszkałem przez ponad 30 lat.nie uważam że jest to wielka mrtropolia ale dość spore miasto.co do słomy to myśle że każdemu troche wyłazi.obecnie mieszkam w Belgi od kilkunastu lat i też mi padł dekoder.1500 km i dałem sobie rade bez płaczu i lamentu.czy ten człowiek chce oglądać jak najszybciej telewizje czy czeka na telefon z przeprosinami za zaistniałą sytuacje.a może ma napisać reklamacje i czekać mieśiąc na odpowiedż.może mu kurier przywiezie ale kiedy....
                            superpremium(extra,8 canal+, vod canal +,hbo,cinemax,nc + go ) multiroom premiom 99 zł na 2 lata

                            Komentarz


                            • #15
                              po co komu wiedzieć jaki masz tv ,kino czy blueray.tu dopiero wychodzi z butów wiesz co.
                              superpremium(extra,8 canal+, vod canal +,hbo,cinemax,nc + go ) multiroom premiom 99 zł na 2 lata

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+