Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

uszkodzony/niesprawny/zepsuty dekoder

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Niesprawny n-box - możliwość wymiany/naprawy

    napisał(a) sitek
    Jakie kanały są kodowane w MPEG-2 a jakie w 4?
    Zapraszam - pełna lista transponderów "eNki"
    http://www.lyngsat.com/packages/n.html
    TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

    "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

    Komentarz


    • #17
      Re: Niesprawny n-box - możliwość wymiany/naprawy

      napisał(a) sitek
      Jakie kanały są kodowane w MPEG-2 a jakie w 4?
      Możesz to sprawdzić n.p. tutaj:
      [url]http://www.lyngsat.com/packages/n.html[url], albo w fachowych czasopismach TV Sat, gdzie zamieszczane są wykazy częstotliwości na całej orbicie. MPEG-4 to te nadawane na transponderze 11258H i 11449H.
      Przy okazji - MPEG-4 to nie jest sposób kodowania (wszystkie programy "n" kodowane są w systemie Conax), ale nowy format kompresji przesyłanego drogą satelitarną sygnału TV w formie "paczek" różnych kanałów, umożliwiający nadawcom upakowanie większej ich liczby na jednym transponderze - ile ich jest, zobaczysz na wykazie. Zależy to od założeń nadawcy co do docelowej jakości odbioru (w tym szybkości bitowej tzw. bitrate) i rozdzielczości obrazu. Przy MPEG-2 nie dało by rady zmieścić aż tyle programów z akceptowalną jakością obrazu (tzw. pikseloza) i trzeba by wówczas wynająć więcej transponderów na satelicie.

      Komentarz


      • #18
        W dalszym ciągu mam niesprawny dekoder - sklep, w któym go zakupiłem po raz kolejny odmówił wymiany - tym razem pod pretekstem "zmiany procedury" - miało to trwać kilka dni, "oddzwonimy do pana..." itd. . Mija już kilka tygodni, a ja nadal nie mogę normalnie odbierać programów.
        Operator nie wywiązuje się ze swojego podstawowego obowiązku, to jest nie zapewnia abonentowi możliwości odbioru programów, za które ten płaci. Mam wrażenie, że w całym tym zamieszaniu właśnie o to chodzi, żeby wyłączyć jakąkolwiek odpowiedzialność nadawcy za sprzęt, który wydzierżawia klientom.
        Każde działanie, czy to kilkakrotne zgłoszenie reklamacji na infolinii, czy osobiste zgłoszenie w sklepie, kończy się zbywaniem, coraz to pod innym pretekstem - "wyjaśnimy sprawę, oczywiście oddzwonimy do pana...". Kolejny zgałszający się konsultant nie wie, o co chodzi, wyjaśnianie zaczyna się od nowa i znowu to samo - "oddzwonimy do pana...". Szkoda mi już pieniędzy i czasu na rozmowy telefoniczne i jeżdżenie do sklepu. To jest mój czas i pieniądze, które tracę. To jest lekceważenie odbiorcy w stopniu porażającym (to modne ostatno słowo), niespotykanym nawet w konkurencyjnej Cyfrze+ (byłem jej abonentem przez kilka lat i nie było tam najmniejszego problemu z serwisowaniem sprzętu, i to u dowolnego dystrybutora).
        ITI albo po prostu założyło, że jej cudowny sprzęt "nowej generacji" nie wymaga w ogóle serwisowania, albo z premedytacją de facto uniemożliwia to.
        Uważam, że takie działanie daje mi podstawę do wypowiedzenia umowy z winy nadawcy. N-boxa chyba wyślę firmą kurierską do siedziby operatora...niech tam sobie włączą i spróbują na nim cokolwiek w MPEG-4 obejrzeć...
        Dziwne w tym wszystkim jest tylko to, że tak poczyna sobie nowa firma na tym rynku, której daleko jeszcze do miliona abonentów CP - jak chce więc ich zdobyć...?

        Komentarz


        • #19
          Niestety, to nieprawda. Od trzech tygodni usiłuję wymienić zepsuty n-box, odmówiły mi (w Szczecinie) wszystkie punkty, twierdząc, że wymiana jest możliwa jedynie w miejscu zakupu. W końcu tam też mi odmówiono (najpierw stwierdzili, że już nie prowadzą sprzedaży n-ki, a następnie - zażądano ode mnie podpisania nowej, drugiej umowy (starą to mogę sobie np. podrzeć... a potem jak przyślą mi dwa rachunki do zapłaty, to już mój problem). W końcu od 17.11.2006r. czekam na jakiś kontakt ze strony sklepu, bo - jak stwierdzili, mogą mi wymienić sprzęt, ale jeszcze nie teraz - mają się zmienić procedury wymiany. Niepotrzebnie woziłem n-box do sklepu, musiałem go zabrać z powrotem do domu. Chyba niepotrzebnie tracę czas i pieniądze...
          Z tym stwierdzeniem o zmianie procedury to chyba jednak chodzi o zmianę, ale na n-box na n-box recorder... (to ma być od 10.12.2006r.).
          Mogę więc stwierdzić, że wymiana niesprawnego sprzętu nie jest możliwa ...nigdzie...może zresztą o to właśnie chodzi.
          P.S. Informacje udzielane na infolinii oraz w dziale "n odpowiada" tego Forum: http://nhdtv.pl/forum/viewtopic.php?t=967 są dokładnie odwrotne do tego, co można usłyszeć w APS-ach.

          Komentarz


          • #20
            Dziwna sprawa. Według moich informacji Boxa można wymienić w każdym punkcie sprzedaży - nie ma przywiązania klienta do punktu. Jeśli sprzedawca wciska Ci taką informację - znaczy, że nie ma doświadczenia, albo porostu mu się nie che.
            Jeśli nadal masz z tym problem poszukaj punktu sprzedaży N w APS-ie Ery (jest takich kilka chociaż są słabo oznakowane) . Ludzie tam mają troszkę więcej doświadczenia w obsłudze klienta - bardziej im zależy na dobrej opinii i powracającym kliencie. Dodatkowo potrafią czytać procedury ze zrozumieniem.
            Widze ciemność ....

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+