Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zerwanie umowy

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Zerwanie umowy

    witam zawarlem umowe z n jakeis pol miesiaca temu. Mam umwoe na 24 miesiace i jest to umowa w ktorej mam opcje vod premiery i filmy cos takiego i po trzech miesiacach od zawarcia umowy mam placic okolo chyba 50 zł a po nasteponych 3 miesiacach i do konca umowy jakies 89 zł . Chcialbym zerwac umowe ze wzgledu na koszty z ktorych niezdawalem sobie sprawy na poczatku. TZn mam teraz taki problem ze nei mam zabardzo kasy zeby wywiazywac sie3 z tych kosztow ile by kosztowalo tzn kara na zerwanie umowy z n ??????? Prosze o jakies rady albo cos dzieki wielkie dla wszystkich pozdrawaim przemek czescv

  • #2
    napisał(a) skorpion130 Zobacz post
    Chcialbym zerwac umowe ze wzgledu na koszty z ktorych niezdawalem sobie sprawy na poczatku.
    Jednym słowem dałeś się skusić reklamie "wszystko za darmo" - z drugiej strony się bardzo dziwie że można być aż takim naiwnym,

    w umowie musisz mieć podane warunki zerwania umowy - musisz się doczytać skoro tego przy podpisaniu jej nie zrobiłeś ale uprzedzam będzie to bardzo bolesne finansowo

    niestety w "eN" nie ma czegoś takiego jak "cesja" a to rozwiązałoby twój problem
    TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

    "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

    Komentarz


    • #3
      masz to dokładnie wypisane w umowie promocji - poczytaj
      ITI 2850 ST

      Komentarz


      • #4
        hehehehe skorpionku130 bidoq - zauwaz ze w tym kraju nie ma i nie bedzie nigdy NIC ZA DARMO czy to w N czy w CP , C+
        Dostales recorderka za darmo wiec powinienes sie cieszyc z tego powodu bo nawet za duzo dostales - ja musialem zaplacic 450 zl a Ty dostales za freeeeeee i jeszcze Ci zle
        Powodzonka w zrywaniu umowy ( sie czyta co sie podpisuje )
        Plazma SAMSUNG PS 50 /ONKYO TX-SR604 DV-SP404/nbox HDTV turborecorder -N/Samsung DSB-H370G - POLSAT tylko szkoda ze HD brak

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) danojo Zobacz post
          hehehehe skorpionku130 bidoq - zauwaz ze w tym kraju nie ma i nie bedzie nigdy NIC ZA DARMO czy to w N czy w CP , C+
          Dopiero od 21 grudnia nie będzie, kiedy to wejdzie w życie ustawa zakazująca sprzedawania czegoś "za darmo", jeżeli trzeba za to płacić. Aktualnie takie oszustwo jest zgodne z prawem.
          TYLKO W NC+ WYKASTROWANY TVN PLAYER

          PRECZ Z BLOKADĄ NAGRYWANIA DWÓCH PROGRAMÓW NARAZ

          Komentarz


          • #6
            Jednak czytanie ze zrozumieniem nie jest zakazane żadną ustawą!? "Naiwnych nie sieją - sami się rodzą" - jakże to aktualne.

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) Bodan_n Zobacz post
              Jednak czytanie ze zrozumieniem nie jest zakazane żadną ustawą!? "Naiwnych nie sieją - sami się rodzą" - jakże to aktualne.
              Ależ oczywiście. Jednak to, co jest podane w ulotce, reklamach powinno być zgodne z zapisami w umowie (a w tym wypadku nie jest).

              Aktualnie stosowane praktyki to nic innego, jak żerowanie na tych naiwnych, którzy uwierzą, że jednak można dostać coś za darmo.
              TYLKO W NC+ WYKASTROWANY TVN PLAYER

              PRECZ Z BLOKADĄ NAGRYWANIA DWÓCH PROGRAMÓW NARAZ

              Komentarz


              • #8
                Zerwanie umowu

                Dzieki wszystkim za odpowiedzi i rady . Ja wiedzialem co podpisuje wszystko sie zgadza tylko ze teraz mam problem finansowy i w tym rzecz pozdrawiam

                Komentarz


                • #9
                  Im szybciej wypowiesz warunki umowy tym lepiej dla Ciebie. Enka wylicza ile z tytułu umowy dostajesz ulgi w abonamencie oraz innych opłatach i na pewno sumą tych kwot zostaniesz obciążony. Doliczyć należy opłatę za aktywację oraz za zwrot dekodera. Reasumując lipa na całego.

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) skorpion130 Zobacz post
                    witam zawarlem umowe z n jakeis pol miesiaca temu. Mam umwoe na 24 miesiace i jest to umowa w ktorej mam opcje vod premiery i filmy cos takiego i po trzech miesiacach od zawarcia umowy mam placic okolo chyba 50 zł a po nasteponych 3 miesiacach i do konca umowy jakies 89 zł . Chcialbym zerwac umowe ze wzgledu na koszty z ktorych niezdawalem sobie sprawy na poczatku. TZn mam teraz taki problem ze nei mam zabardzo kasy zeby wywiazywac sie3 z tych kosztow ile by kosztowalo tzn kara na zerwanie umowy z n ??????? Prosze o jakies rady albo cos dzieki wielkie dla wszystkich pozdrawaim przemek czescv
                    TRAGIKOMEDIA... ssstrasznie mi przykro
                    no to zobaczymy...

                    n-box; hity filmowe; sport i motoryzacja; kultura nauka i świat; filmbox

                    Komentarz


                    • #11
                      napisał(a) skorpion130 Zobacz post
                      Dzieki wszystkim za odpowiedzi i rady . Ja wiedzialem co podpisuje wszystko sie zgadza tylko ze teraz mam problem finansowy i w tym rzecz pozdrawiam
                      Regulamin promocji w powiązaniu z cennikiem mówi:

                      W przypadku wczesniejszego wypowiedzenia przez Abonenta Umowy zawartej na czas oznaczony, o którym mowa w ust. 10 niniejszego rozdziału, lub wczesniejszego rozwiazania Umowy zawartej na czas oznaczony, z przyczyn uzasadniajacych wczesniejsze rozwiazanie, a lezacych po stronie Abonenta okreslonych w Umowie, Regulaminie, Cenniku, Szczegółowych Warunkach, Cenniku Szczegółowych Warunków, niniejszej Promocji, ITI Neovision ma prawo zadac od Abonenta kary z tytułu przedterminowego rozwiazania Umowy, w wysokosci ulg okreslonych w niniejszej Promocji jak w Rozdziale IV, dodatkowo stosuje sie zapisy Regulaminu Rozdz. XII, ust 4, pkt a).

                      W przypadku wczesniejszego rozwiazania przez Abonenta lub wczesniejszego rozwiazania z przyczyn uzasadniajacych wczesniejsze rozwiazanie a lezacych po stronie Abonenta, Umowy zawartej na czas oznaczony, Abonent zobowiazany jest do zapłaty na rzecz ITI Neovision kwoty kary w wysokosci udzielonej ulgi.

                      czyli zapłacisz sumę przyznanych ulg na pakiety i VOD czyli,
                      z tytułu korzystania przez Abonenta z płatnych Pakietów: 336 zł
                      z tytułu korzystania z dwóch Kolekcji w usłudze „kolekcje VOD" : 600 zł
                      z tytułu Opłaty aktywacyjnej dla nbox HDTV recorder - 449 zł

                      jakby nie liczyć kara w tym przypadku wyniesie: 1385 zł

                      ale w cenniku wciąż widnieje zapis "opłata za cesje Umowy - 10 zł" i to jest dla Ciebie wyjście, musisz znaleźć kogoś kto chciałby zakupić "eN" i niech weźmie ją od Ciebie robiąc cesję, ja tak pozbyłem się WizjTV 10 lat temu zamieniając ja na Cyfrę+
                      TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

                      "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

                      Komentarz


                      • #12
                        Po nowym roku takich klientów jak kolega to ,, n ,, bedzie miała tysiace ! ja radze weż skrzynke pod pache i wrecz w punkcie usługi stwierdzajac ze zostałeś wprowadzony w błąd i tyle !!!

                        Komentarz


                        • #13
                          napisał(a) fascynator Zobacz post
                          (ciach) ja radze weż skrzynke pod pache i wrecz w punkcie usługi stwierdzajac ze zostałeś wprowadzony w błąd i tyle !!!
                          I co to da? to żadna podstawa do zerwania umowy, przecież "ubezwłasnowolniony" nie podpisywał umowy także wszystko odbyło się zgodnie z prawem - kolega został "omaniony" perspektywą otrzymania czegoś za darmo i nie omieszkał skorzystać :-D

                          btw: na płocie kiedyś "ładna d_u_p_a", chciałem pogłaskać i mi drzazga weszła :-P
                          to obrazowy przykład tej sytuacji
                          TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

                          "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

                          Komentarz


                          • #14
                            czesc

                            dzieki za odpowiedz podobno nka nie ma cesji wiec trudno jakos sobie musze z tym poradzic do konca umowy zostalo tylko 23 miesiace pozdrawiam czesc

                            Komentarz


                            • #15
                              napisał(a) skorpion130 Zobacz post
                              dzieki za odpowiedz podobno nka nie ma cesji
                              Podobno nie ma - ale w cenniku opłata jest, może zorientuj się w tej sprawie ?
                              TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

                              "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+