Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Rozwiązanie umowy z N-ką. Pomocy!!!

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Rozwiązanie umowy z N-ką. Pomocy!!!

    w styczniu 2011 założyliśmy telewizję N na 13 m-cy+m-c aktywacji. po czym telefonicznie przedłużyliśmy umowę ok 2-3 m-c temu. Zadzwoniłam dzisiaj do biura obsługi czy możemy zrezygnować z umowy z miesięcznym wypowiedzeniem czy tak jak pisze na starej umowie z 3. Podkreślam że zadna nowa umowa nam nie przyszła. Po czym tak z ciekawości zapytałam czy jest jakaś kara umowna, a Pani mi mówi, że ok 590zł. Jakie było moja zdziwienie... a wogóle ta Pani nie było zbyt miła... i właśnie nie bardzo wiemy co zrobić, a nie chcemy juz tej telewizji... A kiedy przedłużaliśmy umowę nikt nas z BO o niczym nie poinformował tylko zmieniła nam się cena abonamentu.... Proszę pomóżcie...

  • #2
    Zrywając umowę przed terminem jej zakończenia (zapewne promocyjną) nie unikniesz kary wyliczonej na podstawie udzielonej ulgi, od której będzie odjęta ulga za miesiące już wykorzystane. Lepszym wyjściem jest poczekać na "okazję" do zakończenia bez konsekwencji. Co kilka m-cy się trafiają.

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) lenka123 Zobacz post
      ...przedłużyliśmy umowę ok 2-3 m-c temu...
      tutaj mamy kluczową wypowiedź
      przedłużyliście umowę na pewno o kolejne 12 miesięcy

      była to zgoda telefoniczna, nie wymagająca podpisu, albo przysyłania umowy
      teraz to macie problem
      albo zostaje wypowiedzieć i zapłacić 590 zł kary, albo siedzieć do końca umowy

      chyba że sytuacja jest bardzo wyjątkowa to można się postarać o rozwiązanie jej w trybie reklamacyjnym

      Komentarz


      • #4
        była dzisiaj Pani z cyfry i powiedziala że n łączy się z nimi i mam zaproponowala pakiet dość fajny i właśnie teraz nie wiadomo ci zrobić... a umowa mam sie konczy dopiero we wrześniu przyszłego roku. masakra...

        Komentarz


        • #5
          "chyba że sytuacja jest bardzo wyjątkowa to można się postarać o rozwiązanie jej w trybie reklamacyjnym"

          connor co to znaczy?? bo nie zabardzo się orientuje... czy coś podobnego do cyfrowego polsatu? że obcieli polsta futbol czy coś takiego i na tej podstawie można rozwiązać umowę bez konsekwencji...

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) lenka123 Zobacz post
            ... teraz nie wiadomo ci zrobić... a umowa mam sie konczy dopiero we wrześniu przyszłego roku. masakra...
            Nie rozumiem... Nie byliście świadomi tego, na co się zgadzacie i na jaki okres czasu przedłużacie umowę?

            To oczywiste, że skoro telefonicznie przedłużyliście umowę na warunkach promocyjnych na określony czas, to jej zerwanie wiąże się z określonymi konsekwencjami i nie ma na to rady.

            Chyba, że uważasz, iż zostaliście wprowadzeni w błąd podczas rozmowy z konsultantem - wtedy można złożyć reklamację, rozmowa jest odsłuchiwana i - jeśli faktycznie było coś nie tak - może być rozwiązana bez konsekwencji. Ale nie w sytuacji, gdy chcesz ją zerwać tylko dlatego, że konkurencja zaoferowała lepsze warunki.

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) lenka123 Zobacz post
              była dzisiaj Pani z cyfry i powiedziala że n łączy się z nimi i mam zaproponowala pakiet dość fajny i właśnie teraz nie wiadomo ci zrobić...
              tak,a jutro przyjdzie pani z polsatu i zaproponuje jeszcze fajniejszy pakiet.mało tego,jak się pani z enki o tym dowie to pojutrze będzie u ciebie z najfajniejszym pakietem co robić,jak żyć.
              wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie
              i wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych,
              oni też mają swoją opowieść.
              unikaj głośnych i napastliwych, są udręką ducha.

              Desiderata

              Komentarz

              Pracuję...
              X
              nc+