Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jak telewizja N oszukuje klientów

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • napisał(a) KRZYSZTOF z ARKADY Zobacz post
    ciekawy jest też manewr że pozostawiono mi HBO na 30 dni ... też już wiem po co bo mi Pan powiedział ... żebym nie zrezygnował z tak zawartej umowy !
    Skoro zmianę umowy przeprowadziłeś telefonicznie, to już w chwilę po tej zmianie nie miałbyś prawa się z niej wycofać. Nie musieli Cię przez cały miesiąc zwodzić... poza tym od ręki można jedynie załączyć kanały, wyłączenie kanałów zawsze skutkuje dopiero od nowego miesiąca.
    5720SX, 4740SF, 3740SX, 2850ST

    Komentarz


    • napisał(a) KRZYSZTOF z ARKADY Zobacz post
      i sam się na to zgodziłem
      Co w każdej chwili firma mi potrafi udowodnić ! to jest dopiero perfidia !
      W biznesie nie ma miejsca na sentymenty, jak widać - zwłaszcza w takim kraju, jak nasz. Ja przy tego typu "cudownych" ofertach zawsze notuję sobie na kartce to, co mi oferują oraz kwoty, a następnie na koniec proszę o potwierdzenie, że za kanały x, y, z... mam płacić kwotę x oraz przez jaki okres czasu obowiązuje ta cena. Na tym etapie zazwyczaj wychodzą potencjalne niespodzianki, typu "no nie, kanałów x i y nie ma w tym pakiecie" albo "no ale kanały x i y są w tej cenie przez miesiąc, a potem kosztuje to dodatkowo x złotych".

      Niestety, podpisując jakąkolwiek umowę należy mieć na uwadze, że bierze się udział w wojnie pomiędzy klientem, a firmą. Wszelkie chwyty są tu dozwolone, a słabsi przegrywają. No i nie ma co wierzyć, że jakakolwiek firma zadzwoni do klienta z własnej nieprzymuszonej woli, oferując mu tańszą i lepszą ofertę od tej, z której korzysta. Takie rzeczy się wymusza groźbą rezygnacji z usług itp.

      Komentarz


      • Wymiana zepsutego dekodera

        napisał(a) nikol Zobacz post
        Witam,zacznę od początku podpisałam umowę z '' N'' w pażdzierniku ubiegłego roku na 15 miesięcy ,a 10 grudnia zepsuł mi się dekoder ,dzwoniąc do obsługi ,zostałam poinformowana przez konsultanta ,że muszę dekoder zawieść do punktu i tam zostanie on wymieniony na nowy po sprawdzeniu.Dekoder zawiozłam ,ale nie został on wymieniony ze względu na to iż w obecnej chwili czyli (w grudniu 2011roku)pani w punkcie nie posiadała dekoderów na wymianę Więc zostawiłam numer telefonu do siebie jak się pojawią.Cała sytuacja zaczęła mnie denerwować jak już miesiąc czasu nie mogłam korzystać z oglądania telewizji z N,więc napisałam meila do N tzn reklamacje opisując im całą sytuację i że w takim wypadku chcę rozwiązać umowę ,bo z tego co mi było wiadomo dekodery były w punktach ,ale dla nowych abonentów podpisujących umowy nie dla tych którzy już podpisali umowy!!!! Śmieszne !!!Odpisali mi dokładnie w ostatni dzień jaki im przysługiwał na odpowiedz czyli czekałam 30dni!!!A odpowiedz była wręcz szokująca dla mnie!!!CYTUJE:"W kwestii wymiany uszkodzonego dekodera wyjaśniam,że ze względu na bardzo duże zainteresowanie ofertą platformy N może się zdarzyć sytuacja,w której w konkretnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży i Serwisu chwilowo nie ma na magazynie dekoderów HD z cyfrową nagrywarką.Wyjaśniam,że stan sprzętu w Punktach Serwisowych jest sukcesywnie uzupełniany.Za zaistniałe niedogodności przepraszam i proszę o cierpliwość.Wyjaśniam ,że w ramach rekompensaty Spółka postanowiła o przyznaniu 100%rabatu na abonament w marcu 2012r zostanie pomniejszony o 79zł." itd. Dobre co!!!Więc dzwonie znowu do konsultanta N i pytam co z tymi dwoma miesiącami co nie oglądam telewizji N czyli styczeń i luty już ,więc pan mi odpowiada ,że 17 stycznia została już faktura wystawiona do płacenia 79zl,oczywiście całość abonamentu i mogę pisać znowu reklamacje drogą meilową jeżeli się nie zgadzam z ich decyzją.PYTAM WAS NA FORUM TERAZ za co ja mam płacić!!!!! Za to ,że na szafie stoi zepsuty dekoder i nie mogę w tej sytuacji rozwiązać umowy bo zapłacę kare i okres rozwiązania umowy trwa 3 miesiące za które i tak bym musiała jeszcze płacić ,no chwila moim zdaniem to N nie wywiązała się z umowy ,bo kto by chciał taką telewizję co nie ogląda a płaci i to nie mało bo 79zł.miesięcznie ,pewnie już powoli naliczają mi płatność za luty!!!!DEKODERÓW DALEJ W PUNKTACH SERWISOWYCH NIE MA I NIE WIADOMO KIEDY BĘDĄ !!!!!CO ROBIĆ MOŻE <KTOŚ SIĘ WYPOWIE NA TEN TEMAT!!!!!!POZDRAWIAM
        Ja mam identyczny problem. Czekam już od 10 maja na wymianę dekodera. W punkcie serwisowym w Poznaniu Camat. Miły Pan informuje mnie że nie ma dekoderów, mam być cierpliwy i spokojnie czekać. Powoli zaczynam nie to już denerwować. Złożyłem reklamację, ale nie minęło jeszcze 30 dni. Czytając inne posty ciekawi mnie jak wy długo czekaliście na wymianę dekodera?. Widzę że olewanie klientów na tej platformie to taki nowoczesny standart. Muszę się nastawić na długie czekanie.
        Wcześniej miałem Cyfrowy Polsat, skusiłem się tylko dla jednego kanału Cebees aby mój syn mógł go oglądac. W Polsacie obsługa była na najwyższym poziomie. Zepsuty dekoder wymieniono mi po tygodnu.
        Niedługo minie 30 dni jak nie mam n-ki. Czy ktoś korzystał z prawa, mówiącego, iż po 30 dniach nie świadczenia usługi można rozwiązać umowę? Mimo, że regulamin n-ki nie przewiduje tego to ustawa ma moc wyższą niż regulamin. 10 czerwca mija 30 dni jak nie mogę oglądać n, idę wówczas do prawnika, aby mi przygotował pismo i odpowiednie paragrafy. Jak będę miał już wzór to wrzucę to od sieci. Może się komuś przyda. Podrawiam wszystkich zlekceważonych przez N-ieudolną.
        Krzysztof Juszkiewicz

        Komentarz


        • No ja na razie czekam od czwartku na wymianę,ale jeszcze nie dzwonili.Zamierzam iść w piątek do punktu czy są dekodery.Abo jestem od 20 lutego i już dekoder się zepsuł.Choć programy odbiera,ale pvr i nagrywania klatkują,więc tak jakbym nie miał turbo(i inne funkce też słabo działają)...Też mnie to dziwi,że tak długo czekasz,a czasami czyta się,że komuś od ręki wymienili...
          Turbobox+

          Comfort+,Extra+,6xCanal+
          Od grudnia to samo+Eleveny 77,85

          Komentarz


          • witam, mieszkam w n. sączu. dekoder diabli wzięli. a ja liczę że wymienią. byłem w punkcie wymiany i dowiedziałem się że grubo ponad pięćdziesiąt dekoderów do wymiany czeka, a nikt nie jest w stanie powiedzieć bliżej nic, na temat terminu wymiany. życzę zatem cierpliwości, nerwy na wieszak. pozdrawiam

            Komentarz


            • To chyba byś musiał iść do innego punktu bo przecież wymiany nie są wstrzymane.
              17.08.11-30.09.12 WR+ nPremium
              1.09.12 Mini full+MRS 89 zł
              1.06.13 Silver+6C+ HBO + MRS 79 zł
              1.06.14 Co wyżej za średnią 65 zł
              ADB 2850st
              CLRA 500 GB
              ITI 5800S

              Komentarz


              • wczoraj dostała żona sms-a, reklamacja przyjęta, postaramy się rozpatrzyć w możliwie krótkim terminie, czyli 30 dni, i pewnie każą jak wszystkim czekać , a faktury będą szły. poczekamy zobaczymy

                Komentarz


                • super, ja poproszę o wzór takiego pisma

                  Komentarz


                  • jakiego pisma?
                    17.08.11-30.09.12 WR+ nPremium
                    1.09.12 Mini full+MRS 89 zł
                    1.06.13 Silver+6C+ HBO + MRS 79 zł
                    1.06.14 Co wyżej za średnią 65 zł
                    ADB 2850st
                    CLRA 500 GB
                    ITI 5800S

                    Komentarz


                    • no takiego właśnie

                      Komentarz


                      • Niestety konsultanci, nawet w punktach obsługi, nie mają zielonego pojęcia na temat tego, co oferują. Niedawno zakończyła mi się umowa "Hollywood dla Abonentów" (+ w osobnej umowie jest multiroom za 20 zł) i pani w punkcie zaoferowała opcję Full za 109 zł. Podkreśliłem, zapytałem, potem jeszcze raz się upewniłem czy multiroom jest wliczony w cenę 109 zł, miła pani przekonującym głosem odrzekła "Tak, w 100%". Kilka dni temu przychodzi faktura na 129 zł. I jak tu nie być złym?

                        Komentarz


                        • napisał(a) cccn1964 Zobacz post
                          Niestety konsultanci, nawet w punktach obsługi, nie mają zielonego pojęcia na temat tego, co oferują. Niedawno zakończyła mi się umowa "Hollywood dla Abonentów" (+ w osobnej umowie jest multiroom za 20 zł) i pani w punkcie zaoferowała opcję Full za 109 zł. Podkreśliłem, zapytałem, potem jeszcze raz się upewniłem czy multiroom jest wliczony w cenę 109 zł, miła pani przekonującym głosem odrzekła "Tak, w 100%". Kilka dni temu przychodzi faktura na 129 zł. I jak tu nie być złym?
                          A nie upewniłeś się już przy podpisaniu aneksu do umowy?

                          Komentarz


                          • napisał(a) M4rKo Zobacz post
                            A nie upewniłeś się już przy podpisaniu aneksu do umowy?
                            Liczyłem na rzetelność i profesjonalizm, ale jak widać liczyć można tylko na siebie.

                            Komentarz


                            • napisał(a) cccn1964 Zobacz post
                              Liczyłem na rzetelność i profesjonalizm, ale jak widać liczyć można tylko na siebie.
                              Nie jesteś sam (jedyny). A umowę warto przed podpisaniem przeczytać czy nie wkradł się tam błąd.

                              Komentarz


                              • No ja składając dziś wypowiedzenie dokładnie czytałem czy znalazł się tam zapis że wypowiadam z dniem jej zakończenia/wygaśnięcia, żeby potem jakaś faktura z karą nie przyszłą.
                                17.08.11-30.09.12 WR+ nPremium
                                1.09.12 Mini full+MRS 89 zł
                                1.06.13 Silver+6C+ HBO + MRS 79 zł
                                1.06.14 Co wyżej za średnią 65 zł
                                ADB 2850st
                                CLRA 500 GB
                                ITI 5800S

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+