Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Reklamacja

Zwiń
Temat został zamknięty
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Reklamacja

    W dniu 11.01.2009 w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem firmy "n" została zawarta umowa o świadczeniu usług tv "n". Zostałam poinformowana, że mogę korzystać przez 3 miesiące od zawarcia umowy z darmowych pakietów tj. HBO i Cinemax i żeby zrezygnować z tej promocji wystarczy zadzwonić do konsultanta przed 11.04.10 i poinformować o swoich zamiarach. Gdy zadzwoniłam przed tym dniem zostałam poinformowana że już za późno żeby zrezygnować i okres rozliczeniowy trwa do końca miesiąca, więc będę musiała ponieść koszty. Zostało mi zarzucone, że to ja źle odebrałam informacje. Podkreślam że kilkakrotnie pytałam konsultantkę podczas zawierania umowy, czy nie muszę zrezygnować miesiąc wcześniej, żeby nie ponosić dodatkowych opłat. Potwierdzała, że absolutnie nie. Można to chyba łatwo potwierdzić, ponieważ rozmowy są nagrywane. Składając reklamację narażam się na poniesienie dodatkowych kosztów i nie mam żadnych gwarancji, że moja reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie. To jest chyba trochę nie w porządku, dlaczego ja mam płacić za błędy innych i ich naprawiać?

  • #2
    Najlepiej poczekać na odpowiedź w sprawie Twojej reklamacji.
    Telewizor: Super Turbo Hi Vision Triple Power.
    Dekoder: Ultra Hi Tech STB.
    Kabel: 300m, Turbo HDMI.

    Komentarz


    • #3
      trzeba było podpisać umowę w punkcie sprzedaży tam wszystko jasno by Ci wytłumaczyli

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) lukasz6045 Zobacz post
        trzeba było podpisać umowę w punkcie sprzedaży tam wszystko jasno by Ci wytłumaczyli
        Niekoniecznie. Na dodatek o ile w przypadku pomyłki konsultanta z telefonicznego BOK można sprawę odkręcić na podstawie nagrania rozmowy, to w przypadku podobnej sytuacji w APSie klient jest praktycznie bez szans na pozytywne załatwienie reklamacji.
        5720SX, 4740SF, 3740SX, 2850ST

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) JolaP Zobacz post
          W dniu 11.01.2009 w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem firmy "n" została zawarta umowa o świadczeniu usług tv "n". Zostałam poinformowana, że mogę korzystać przez 3 miesiące od zawarcia umowy z darmowych pakietów tj. HBO i Cinemax i żeby zrezygnować z tej promocji wystarczy zadzwonić do konsultanta przed 11.04.10 i poinformować o swoich zamiarach...
          Uważam, że nie ma powodu do nerwów. Jeśli się nie mylę, promocja trwa część miesiąca w którym podpisało się umowę plus trzy następne pełne miesiące - czyli łącznie do końca kwietnia masz gratis.


          napisał(a) lukasz6045 Zobacz post
          trzeba było podpisać umowę w punkcie sprzedaży tam wszystko jasno by Ci wytłumaczyli
          Pakiety promocyjne oferowane poprzez APS i Telefoniczne Centrum Sprzedaży nie zawsze muszą się pokrywać.
          Ostatni raz edytowany przez pollux; 2010-04-08, 07:30.
          CLRA/BLUE, "100", 2xQuattro GI, Multiswitch 9/6 GI
          "Jak długo trwa minuta, zależy od tego, po której stronie drzwi toalety się znajdujesz" - Prawo Balaniego

          Komentarz


          • #6
            Składając reklamację narażam się na poniesienie dodatkowych kosztów i nie mam żadnych gwarancji, że moja reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie.
            Za złożenie reklamacji nie nalicza się dodatkowych opłat, więc nie rozumiem o jakich kosztach piszesz w tym kontekście...?
            Do 30 dni wniosek zostanie rozpatrzony. Jeżeli racja jest po Twojej stronie, to z pewnością otrzymasz jakiś rodzaj rekompensaty.

            Komentarz


            • #7
              ja mialem kiedys problem z vod i tez skladalem reklamacje co prawda nie odpisali pisemnie tak jak obiecuja ale za to dali film za friko i zmniejszyli rachunek takze nie masz sie co martwic! pozdrawiam

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) JolaP Zobacz post
                nie mam żadnych gwarancji, że moja reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie. To jest chyba trochę nie w porządku, dlaczego ja mam płacić za błędy innych i ich naprawiać?
                Przecież nikt nie da ci gwarancji że reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie, trzeba ją po prostu złożyć i poczekać, co enka odpowie. Chyba że uważasz że najbardziej skuteczne będzie wałkowanie tematu na forum.

                Komentarz


                • #9
                  pomoc

                  Powiem tak: dla mnie promocje , które oferuje N poprzez kontakt telefoniczny to chwila w której właśnie podpisujesz cyrograf z diabłem. Konsultant mówił mi jedno a wyszło całkiem coś innego i nie tylko ja tak odebrałem informację jakie przekazywał aczkolwiek i moi najbliżsi. Więc kontaktując się z BOK poinformowałem, iż czuję się oszukany i chciałbym odsłuchać nagraną rozmowę telefoniczną. Na co otrzymałem odpowiedź: PROSZĘ SIĘ UMÓWIĆ I PRZYJECHAĆ DO WARSZAWY. Przecież to jest kpina . . . mam ponosić dodatkowe straty ? A kto zwróci mi za paliwo (moja trasa to 600km) kto zwróci mi za stracony czas ? Myślałem , że Telewizji Nowej Generacji zależy na klientach ale chyba się pomyliłem. A taki byłem zadowolony . . .

                  Komentarz


                  • #10
                    To już 3 wątek w którym się skarżysz, a myślałeś że konsultant z nagraniem przyjedzie do Ciebie, przecież to telewizja a nie FSO.
                    Skoro blokujecie tak przydatną funkcję, to jak można w ogóle pisać, że nowa lista kanałów wynika z dbania o wygodę abonentów!?

                    Komentarz


                    • #11
                      Więc kontaktując się z BOK poinformowałem, iż czuję się oszukany i chciałbym odsłuchać nagraną rozmowę telefoniczną. Na co otrzymałem odpowiedź: PROSZĘ SIĘ UMÓWIĆ I PRZYJECHAĆ DO WARSZAWY. Przecież to jest kpina . . . mam ponosić dodatkowe straty ? A kto zwróci mi za paliwo (moja trasa to 600km) kto zwróci mi za stracony czas ?
                      Za Ciebie rozmowę może odsłuchać przecież Dział reklamacji. Jeżeli się okaże, że nie masz racji, reklamacja zostanie odrzucona.

                      Nie wierzysz pracownikom działu, to masz możliwość osobistego odsłuchania. Wówczas jest to już Twoja prywatna inicjatywa i nie ma powodu, by tego typu wycieczki rekompensować.

                      W grę, ze względu na ochronę danych osobowych (klienta oraz pracownika) nie wchodzi również, by tego typu materiały były wysyłane drogą mailową lub korespondencyjną.

                      Temat zamykam, bo swoje posty zamieszczałeś już w innych miejscach na tym forum.

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X
                      nc+