Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

!!!!

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • !!!!

    Mamy dwie umowy zawarte we wrześniu. 20 listopada dzwoniliśmy na BOK żeby wyłączyć nam bezpłatne na tą chwilę pakiety HBO, cinemax i filmbox.
    Konsultant zapewnił nas że wyłączył te pakiety na obu umowach. Dopytał się nawet czy wyłączyć usługę VOD od razu...

    Kilka dni temu przyszły faktury do zapłaty za te "wyłączone" usługi na kwotę 100zł.

    Z BOK nie da się połączyć. Wszystkie 4 numery są wiecznie zajęte. W punkcie gdzie sprzedali nam te umowy też bezradnie rozłożyli ręce. Bo co oni mogą...

    Czy to są do ciężkiej cholery jakieś kpiny??? Jak ja jako klient mam się skontaktować z operatorem skoro nie ma on żadnych punktów stacjonarnych, a jego mega wypaśny BOK nie odpowiada.

    Jestem tak podminowany że gdybym dorwał jakiegoś biedaka z BOK nasłuchał by się on nieźle co myślę o jego pracodawcy.

    Powie mi ktoś co mam robić w takiej sytuacji??

  • #2
    Spokojnie i rzeczowo na priva do Tristana lub Izoldy - to specjaliści od spraw nizałatwialnych.

    Komentarz


    • #3
      Już jak nawet ci co popełniają błędy (choć uciążliwe) stają się "oszustami i złodziejami" to jak można nazwać całą resztę Polaków? Prawdziwy oszust w tej sytuacji to już pewnie "zbrodniarz". Co my tu jeszcze na forum przeczytamy????

      Komentarz


      • #4
        Jeśli gość w BOK mówi mi że wyłącza usługi, i nawet się pyta czy zrobić to na obu umowach, to chyba pozwala mieć pewność że sprawa jest załatwiona i można o niej zapomnieć.
        Gdy zobaczyłem te faktury to podszedłem do tego spokojnie i uznałem że ktoś tam się pomylił. Chciałem zadzwonić na BOK i wszystko wyjaśnić. Ale kiedy po raz n-ty odbiłem się od numerów które podano na stronie dopiero wtedy mnie coś trafiło. Bo zbliża się koniec grudnia. Jeśli nie skontaktuję się z nimi i nie upewnię się że wyłączyli mi usługę VOD to w styczniu przyślą mi faktury za 200 zł. Bo przecież Pan nie rezygnował. I jeszcze każą płacić za następne 3 miesiące okresu rezygnacji.

        Swoją drogą fantastyczne podejście do klienta, zrobić BOK do którego nie można się dodzwonić (na niebieską linię TP można się było szybciej połączyć), a na oficjalnym forum zaproponowano mi kontakt z Tristanem, bądź Izoldą, którzy mogą mi pomóc.
        OK na pewno skorzystam z tej drogi, ale co mają zrobić osoby które nie doszukają się tego forum?? Będą w nieskończoność próbować dodzwonić się??
        Jak dla mnie to żenada..

        Komentarz


        • #5
          Hmm rozmowy sa nagrywane. Wystarczy napisać reklamacje i wysłać do n.

          Komentarz


          • #6
            @rathan - a czy chociaż przez chwilę usiadłeś nad tą fakturą i na spokojnie przeliczyłeś ją za co masz te opłaty ?

            być może pakiety są wyłaczone a opłata to wyrównanie do końca miesiąca rozliczeniowego
            TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

            "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) GDA Zobacz post
              @rathan - a czy chociaż przez chwilę usiadłeś nad tą fakturą i na spokojnie przeliczyłeś ją za co masz te opłaty ?

              być może pakiety są wyłaczone a opłata to wyrównanie do końca miesiąca rozliczeniowego
              Na pewno opłaty z faktury są uzasadnione regulaminem. Prawdopodobnie po 20zł za obniżenie abonamentu i opłata za część okresu rozliczeniowego zanim wyłączą programy na jego koniec.
              Widzisz Panie GDA... uzasadnione opłaty i owszem, ale czy to jest uczciwe...?
              Agenci Nki zdemaskowani na forum: GDA...
              kto następny?

              Komentarz


              • #8
                napisał(a) clf Zobacz post
                Widzisz Panie GDA... uzasadnione opłaty i owszem, ale czy to jest uczciwe...?
                Jak wydaje ci się że to nieuczciwe to po co "wchodzisz" w to?

                btw: świetną masz sygnaturkę, uśmiałem się do łez
                TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

                "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) clf Zobacz post
                  Widzisz Panie GDA... uzasadnione opłaty i owszem, ale czy to jest uczciwe...?
                  Idąc do sklepu np. po chleb też powiesz że to nie uczciwe bo do ceny dolicza marżę , wat i nie wiadomo co?Daj se spokój z takimi śmiesznymi stwierdzeniami.

                  Komentarz


                  • #10
                    @irroo - uważaj bo trafisz na listę "tajnych agentów" zaraz po mnie :-D
                    TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

                    "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

                    Komentarz


                    • #11
                      Przynajmniej nie będziesz sam.

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) irroo Zobacz post
                        Idąc do sklepu np. po chleb też powiesz że to nie uczciwe bo do ceny dolicza marżę , wat i nie wiadomo co?Daj se spokój z takimi śmiesznymi stwierdzeniami.
                        UOKiK uznał, że opłaty za zmniejszenie abonamentu są nie uzasadnione i operator nie może sobie w ten sposób rekompensować strat. Skoro zakazał tego oper. komórkowym to niedługo zakaże też oper. tv cyfrowych. Wy tego nie możecie zrozumieć. Trudno. Pewnie macie dużo kasy i wam to zwisa.
                        Agenci Nki zdemaskowani na forum: GDA...
                        kto następny?

                        Komentarz


                        • #13
                          napisał(a) clf Zobacz post
                          Skoro zakazał tego oper. komórkowym to niedługo zakaże też oper. tv cyfrowych. Wy tego nie możecie zrozumieć.
                          To ty chyba czegoś nie rozumiesz, zacytuję ci coś co rozwieje twoje wszystkie wątpliwości

                          napisał(a) Izolda Zobacz post
                          Taka opłata jest zgodna z zasadą swobody umów i w żaden sposób nie ogranicza praw konsumentów .UOKIK nigdy nie zakwestionował u nas tej opłaty.
                          TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

                          "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) GDA Zobacz post
                            @irroo - uważaj bo trafisz na listę "tajnych agentów" zaraz po mnie :-D
                            GDA, nie przejmuj się. Mnie na tym forum już nie raz zwyzywano za to, że śmiałem się odezwać w obronie "n" kwestionując niedorzeczność postów.
                            Zaś podejrzenie o "agenturę" wobec "n" było chyba najdelikatniejszym z określeń.

                            Komentarz


                            • #15
                              napisał(a) clf Zobacz post
                              UOKiK uznał, że opłaty za zmniejszenie abonamentu są nie uzasadnione i operator nie może sobie w ten sposób rekompensować strat. Skoro zakazał tego oper. komórkowym to niedługo zakaże też oper. tv cyfrowych.
                              Czyli jak "niedługo" zakaże to będzie nielegalne , na ta chwilę jest to legalne i zgodne z prawem. Więc pogódź się z tym i przestań negować ta opłatę w każdym poście, bo to zaczyna być nudne.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+