Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

brak dźwięku i obrazu

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • brak dźwięku i obrazu

    Witam.
    Po nocnej burzy nie mam ani obrazu,ani dźwięku:/
    Próbowalem już chyba wszystkiego, łacznie z miękkim i twardym resetem, zmianą rozdzielczości, zmianą HDMI i SCART.
    Jedyne co widzę to txt na tv "brak sygnału".
    Po podłączeniu zasilania dekoder się uruchamia - sa wszystkie komunikaty na wyświetlaczu (testing, testing11... itd), ale na ekranie tv nie ma nic. Wogóle nie pojawiają się żadne plansze, ani informacje startowe.
    Czyżby monstera szlag trafił?

  • #2
    Rozwiązywanie problemów

    Proszę ja Ciebie nie używaj już więcej wykałaczki.

    napisał(a) janki41 Zobacz post

    P.S.
    Dekoder "naprawiony"
    Nie to tak podziubanie wykałaczką przewodu SATA przez otwory wentylacyjne


    Pozdrawiam.
    Pozdrawiam.

    Komentarz


    • #3
      @janki41 jaki masz dekoder? (4 pierwsze litery nr seryjnego).
      Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
      Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

      Komentarz


      • #4
        Sądząc z opisu użytkownika to jest DGCB (chyba) poczekamy aż sam zaineresowany się wypowie.

        Pozdrawiam.
        Pozdrawiam.

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) Paweł.G_n Zobacz post
          @janki41 jaki masz dekoder? (4 pierwsze litery nr seryjnego).
          Monsterbox DGCT

          Komentarz


          • #6
            Ok, a gdy zniknie napis testing, to co Ci się pojawia na wyświetlaczu?
            Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
            Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) Paweł.G_n Zobacz post
              Ok, a gdy zniknie napis testing, to co Ci się pojawia na wyświetlaczu?
              Na wyświetlaczu leci po kolei:
              testing
              Testing 11
              Prosze czekac...
              SD1 (CVBS) - aktualnie podpięty przez SCART
              100.64 100.62
              Aktualizacja
              Aktywacja
              10 TVP 1 HD
              Obok świeci tylko ikonka zasilania na zielono.
              Gdy podepnę przez HDMI, to zamiast SD1 (CVBS) wywala HDMI OFF i zapala się czerwony wykrzyknik. Póżniej jeżeli jest włączone HDMI na wyświetlaczu na zmiane jest 10 TVP 1 HD i HDMI OFF. Przy podpięciu przez SCART jest tylko 10 TVP 1 HD.
              Ekran tv cały czas nie pokazuje nic (brak sygnału) nawet po włączeniu zasilania, gdzie powinien być wyświetlany ekran powitalny dekodera.

              Komentarz


              • #8
                HDMI off oznacza, że dekoder nie komunikuję się z telewizorem. Czy wcześniej dekoder działał na kablu HDMI z tym samym TV?

                Jeśli tak, wyłącz dekoder w tryb czuwania (godzina na wyświetlaczu). Ponownie wybierz źródło sygnału w TV dla złącza HDMI i uruchom dekoder.
                Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
                Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) Paweł.G_n Zobacz post
                  HDMI off oznacza, że dekoder nie komunikuję się z telewizorem. Czy wcześniej dekoder działał na kablu HDMI z tym samym TV?

                  Jeśli tak, wyłącz dekoder w tryb czuwania (godzina na wyświetlaczu). Ponownie wybierz źródło sygnału w TV dla złącza HDMI i uruchom dekoder.
                  Tak dekoder działał do wczorajszego wieczoru na kablu HDMI z tym samym tv.
                  Wyłączenie i właczenie nie pomaga. Przy próbie z kablem HDMI na wyświetlaczu na zmiane nadal wyświetla 10 TVP 1 HD i HDMI OFF.
                  Gniazda w tv i przewody sprawdzone i sprawne (zamiast dekodera podłaczyłem przez HDMI laptopa, a przez SCART magnetowid).
                  Przy wyborze obrazu przez SCART mam w dekoderze ustawione SD1 (CVBS) (*1), natomiast przez HDMI 1080i (HDMI) (*3).

                  Komentarz


                  • #10
                    Próbowałes podłączyć do innego TV?

                    Komentarz


                    • #11
                      napisał(a) uzyszkodnik Zobacz post
                      Próbowałes podłączyć do innego TV?
                      Niestety nie posiadam innego tv
                      Ale inne urządzenia podłączane pod te same gniazda i tymi samymi przewodami działają.

                      Komentarz


                      • #12
                        Jeszcze raz spytam, bo nie widzę odpowiedzi czy próbowałeś ponownie wybrać źródło sygnału w TV dla złącza HDMI?
                        Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
                        Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

                        Komentarz


                        • #13
                          napisał(a) Paweł.G_n Zobacz post
                          Jeszcze raz spytam, bo nie widzę odpowiedzi czy próbowałeś ponownie wybrać źródło sygnału w TV dla złącza HDMI?
                          Tak. Dla zarówno HDMI jak i SCART zostały wybrane odpowiednie złacza.
                          Przy przełączeniu gniazda HDMI w telewizorze, na wyświetlaczu dekodara wyświetla tylko HDMI OFF. Przy właściwym na zmiane jest 10 TVP 1 HD i HDMI OFF.

                          Komentarz


                          • #14
                            Jakich dokładnie resetów już próbowałeś?
                            Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
                            Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

                            Komentarz


                            • #15
                              napisał(a) Paweł.G_n Zobacz post
                              Jakich dokładnie resetów już próbowałeś?
                              Przez wyjęcie wtyczki z gniazdka oraz EPG + RES + strzałka w dół.
                              Po ponownym uruchomienia dekodera nie wyświetla się wogóle ekran powitalny zarówno przez HDMI jak i SCART.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+