Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Multiroom - Dziwne zacięcia, piksele jakby burza..

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Multiroom - Dziwne zacięcia, piksele jakby burza..

    Witam
    Jestem szczęśliwym a zarazem nieszczęśliwym posiadaczem Multiroom...
    Do tej pory posiadałem Dekoder nbox HDTV recorder, który działał pięknie bez zarzutu, podłączony jest 2 kablami antenowymi i dodatkowo do sieci internet.
    Ze względu, że kończyła mi się umowa dałem się namówić na pakiet MAX za 149zł z multiroom gratis, poprosiłem o dekoder który po sieci LAN ściąga dane z z dekodera głównego - czyli nie będę musiał następnego kabla antenowego ciągnąć wystarczy sam LAN... kwota 99zł....
    No i zaczął się problem... przy oglądaniu VOD bardzo często dzwięk i obraz tracą synchronizację... albo w ogóle ekran staje i dźwięk idzie albo zaczyna się pikseloza tak jakby źle zostało ściągnięte z satelity - ogóle efekt tak jakby była burza i by się oglądało telewizje... co ciekawe wystarczy cofnąć o 1 minute puścić na nowo i VOD działa bez problemu - nie ma pikselow, zacięć kompletnie nic.
    Na 100% to nie wina sieci ponieważ urządzenia są podpięte via switch CISCO 10/100/1000Mbit/s na portach kolizji czy resetów portów nie ma...
    Od razu piszę, że jestem adminem i mam 100% pewność, że to nie jest wina sieci...
    Czy ktoś może spotkał się z czymś takim? Powiem szczerze, że zaczynam żałować, że kupiłem Multiroom bo nie da się nic obejrzeć dosłownie co 5 minut mam jakiś problem z obrazem....
    Dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam
    Ostatni raz edytowany przez taken; 2012-06-07, 16:41.
    Możliwe, że czytacie niepełną moją wypowiedź ponieważ pracownicy NC+ kasują i edytują moje posty.

  • #2
    No i zaczął się problem... przy oglądaniu bardzo często dzwięk i obraz tracą synchronizację... albo w ogóle ekran staje i dźwięk idzie albo zaczyna się pikseloza tak jakby źle zostało ściągnięte z satelity - ogóle efekt tak jakby była burza i by się oglądało telewizje... co ciekawe wystarczy cofnąć o 1 minute puścić na nowo i VOD działa bez problemu - nie ma pikselow, zacięć kompletnie nic.
    Czy ten problem występuje na dekoderze MASTER czy też na SLAVE??

    Komentarz


    • #3
      u mnie to samo się dzieje pomimo podłączenia do slave osobnej anteny...


      i oczywiście problem tylko na slave ....

      u mnie router tp-link wr-1043 nd (open WRT)
      Turobodekoder CLRA/CARBO ---> ONKYO TX-SR307 5.1--->KDL-40L4000

      TP-LINK TL-WR1043ND

      2850ST/APOLLO (multiroom)

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) cyberkill Zobacz post
        u mnie to samo się dzieje pomimo podłączenia do slave osobnej anteny...


        i oczywiście problem tylko na slave ....

        u mnie router tp-link wr-1043 nd (open WRT)
        A jaką masz konfigurację MR (odczytaj z dekodera SLAVE)??

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) taken Zobacz post
          co ciekawe wystarczy cofnąć o 1 minute puścić na nowo i VOD działa bez problemu - nie ma pikselow, zacięć kompletnie nic.
          Poczytaj może to ten sam problem.

          Komentarz


          • #6
            Witajcie
            Na pewno to nie wina jest switcha który jest u mnie - w dniu wczorajszym specjalnie podłączyłem oba urządzenia bezpośrednio tj. z pominięciem switcha i jest dokładnie ten sam efekt.
            Efekt występuje tylko i wyłącznie na dekoderze srebrnym... oglądając VOD na czarnym nie mam żadnych problemów.
            Zapomniałem wspomnieć co może być istotne - co jakiś czas oglądając telewizje na srebrnym dekoderze wyskakuje mi "BRAK AUDIO VIDEO LUB OCZEKIWANIE NA AKTUALIZACJE KARTY" w takiej czerwonej Ramce - pomaga jedynie wyłączenie dekodera z prądu i włączenie na nowo....
            Czy może ktoś wie co jest nie tak?
            Pozdrawiam
            Możliwe, że czytacie niepełną moją wypowiedź ponieważ pracownicy NC+ kasują i edytują moje posty.

            Komentarz


            • #7
              Jaką masz ustawioną konfigurację MR (odczytaj to ze srebrnego dekodera) ?

              Komentarz


              • #8
                Przerabiałem ten sam problem. Najprawdopodobniej srebrny dekoder jest uszkodzony. Po ponad miesięcznej wojnie z BOK udało się wymienić srebrny na biały i od tej pory wszystko działa jak trzeba, no może po za VOD, które czasem pixeluje.

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) taken Zobacz post
                  Witam
                  Jestem szczęśliwym a zarazem nieszczęśliwym posiadaczem Multiroom...
                  Do tej pory posiadałem Dekoder nbox HDTV recorder, który działał pięknie bez zarzutu, podłączony jest 2 kablami antenowymi i dodatkowo do sieci internet.
                  Ze względu, że kończyła mi się umowa dałem się namówić na pakiet MAX za 149zł z multiroom gratis, poprosiłem o dekoder który po sieci LAN ściąga dane z z dekodera głównego - czyli nie będę musiał następnego kabla antenowego ciągnąć wystarczy sam LAN... kwota 99zł....
                  No i zaczął się problem... przy oglądaniu VOD bardzo często dzwięk i obraz tracą synchronizację... albo w ogóle ekran staje i dźwięk idzie albo zaczyna się pikseloza tak jakby źle zostało ściągnięte z satelity - ogóle efekt tak jakby była burza i by się oglądało telewizje... co ciekawe wystarczy cofnąć o 1 minute puścić na nowo i VOD działa bez problemu - nie ma pikselow, zacięć kompletnie nic.
                  Na 100% to nie wina sieci ponieważ urządzenia są podpięte via switch CISCO 10/100/1000Mbit/s na portach kolizji czy resetów portów nie ma...
                  Od razu piszę, że jestem adminem i mam 100% pewność, że to nie jest wina sieci...
                  Czy ktoś może spotkał się z czymś takim? Powiem szczerze, że zaczynam żałować, że kupiłem Multiroom bo nie da się nic obejrzeć dosłownie co 5 minut mam jakiś problem z obrazem....
                  Dzięki za pomoc.
                  Pozdrawiam
                  Ponieważ VOD opiera się na nagraniach z dysku, warto sprawdzić jakie masz dane diagnostyczne dotyczące dysku – tzw. „Stan” (w menu: SET UP - DIAGNOSTYKA - DYSK). Prawidłowy wynik to „Q0”. Oczywiście sprawdzasz to na cza rnym boxie.
                  Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
                  Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam
                    Dziękuję Pani Moniko za odpowiedź jak tylko będę w domu na pewno sprawdzę stan dysku twardego ale jestem informatykiem i wiem, że to na pewno nie tego wina ponieważ gdyby dysk był uszkodzony to na czarnym byłby ten sam efekt a jak wspomniałem problemy z oglądaniem VOD występują tylko i wyłącznie z na dekoderze koloru srebrnego.

                    Pozdrawiam serdecznie
                    Możliwe, że czytacie niepełną moją wypowiedź ponieważ pracownicy NC+ kasują i edytują moje posty.

                    Komentarz


                    • #11
                      Witam
                      Pani Moniko sprawdziłem i dysk tak jak myślałem jest w porządku:


                      Co teraz Pani proponuje?

                      Pozdrawiam
                      Ostatni raz edytowany przez taken; 2012-06-11, 15:16.
                      Możliwe, że czytacie niepełną moją wypowiedź ponieważ pracownicy NC+ kasują i edytują moje posty.

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) taken Zobacz post
                        ....
                        Czy może ktoś wie co jest nie tak?
                        Pozdrawiam
                        Musisz podłączyć srebrnego do anteny w przeciwnym razie te problemy będą występować.

                        Komentarz


                        • #13
                          Jak to ?
                          Specjalnie kupiłem za 99zł srebrny który nie wymaga podłączenia tylko korzysta z sieci LAN......

                          Pani Moniko może Pani coś poradzić?
                          Możliwe, że czytacie niepełną moją wypowiedź ponieważ pracownicy NC+ kasują i edytują moje posty.

                          Komentarz


                          • #14
                            Poprosiłem naszego eksperta o pomoc. Niebawem powinienem uzyskać od niego jakąś podpowiedź, będę Cie więc musiał prosić o jeszcze odrobinę cierpliwości.
                            Ostatni raz edytowany przez Paweł_nc+; 2012-07-03, 06:06. Powód: Literówka
                            Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
                            Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

                            Komentarz


                            • #15
                              Witam
                              Dziękuje Panie Pawle za odwiedź ostatnio dzwoniłem do Państwa na infolinie i proszono mnie o kompletny reset czarnego dekodera tj z usunięciem VOD i nagrań z dysku jak dobrze pamiętam kombinacja: EPG+REC+STRZAŁKA DO GÓRY.
                              Niestety nawet po tej operacji VOD jak się ściągnęły dalej mają problem z odtwarzaniem a po 3 godzinach oglądania TV wyskoczył mi błąd na ekranie Brak Audio/Video lub oczekiwanie na aktualizację karty.... czyli problem dalej występuje.
                              Tak jak wcześniej informowałem problem występuje tylko i wyłącznie na srebrnym dekoderze - na czarnym nie ma problemu...

                              Pozdrawiam
                              Możliwe, że czytacie niepełną moją wypowiedź ponieważ pracownicy NC+ kasują i edytują moje posty.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+