Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

problem multiroom

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • problem multiroom

    witam

    mam problem z podlaczeniem multiroomu. Wzialem 2 dekodery z telewizorem,przez miesiac dzialaly oba,pozniej wylaczono sygnal na bialym dekoderze o czym nie zostalem poinformowany. Dekodery podlacza mi informatyk,nie da sie. Bialy dekoder nie laczy sie z internetem przez kabel. Nie mam juz sily. ktos mial taki problem?

  • #2
    Posiadasz Multiroom Standard HD, czy też ofertę Multiroom Premium HD?
    Jak są połączone między sobą dekodery? Bezpośrednio, czy np. przez Router?
    Jakim kablem prostym czy typu cross?
    Jaki komunikat wyświetla się na ekranie TV białego nboxa?
    Czy próbowałeś przeprowadzać konfigurację usługi Multiroom?
    Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
    Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

    Komentarz


    • #3
      standard hd
      połaczone przez router
      kabel prostu 1do1
      konfigurowane bylo juz ze 100 razy

      PARANOJA

      kazdy konsultant mowi co innego,informatyk sprobowal chyba juz kazdej opcji

      na bialym dekoderze pokazuje sie obraz,mozna przelaczac kanaly ale po 30s wyskakuje blad polaczenia z multiroomem

      no co? żaden fachowiec z telewizji "nowej" generacji nie ma nic do powiedzenia?
      Ostatni raz edytowany przez Pawel.P_n; 2012-05-22, 15:33.

      Komentarz


      • #4
        Moderatorzy nie czuwaja na forum 24 h na dobę

        Zeknij proszę na ostatni wpis w tym wątku: http://nhdtv.pl/forum/showthread.php...847#post604847

        Jest tam zacytowana wypowiedź naszego eksperta - nOlsbita.
        Pytanie jaki masz Router? Czy przypadkiem nie wymaga on przełączenia do trybu Client?

        Napisz też jakie masz adresy IP i maski podsieci?
        Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
        Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

        Komentarz


        • #5
          próbowałem na 3 routerach.

          nie bede sie tu rozpisywal bo te same pytania i odpowiedzi udzielałem na linii telefonicznej N

          stwierdzilem ze chyba w polowie drogi kabla zastosuje switcha.

          poniosłem już tyle kosztów słuchając ekspertów z pomocy technicznej...

          jakbym wiedzial ze tak bedzie nigdy bym sie nie zdecydował

          Komentarz


          • #6
            @molas18 - proszę Cię koniecznie o kontakt mailowy z danymi do weryfikacji na adres: doradca@n.pl zgodnie z wytycznymi z mojej sygnatury.
            Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
            Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+