Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

brak dostępu - nie dotrzymanie warunków umowy

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • brak dostępu - nie dotrzymanie warunków umowy

    Od trzech dni czekam na dostęp do tego za co płacę, co wg umowy mi się należy i co - i nic po podpisaniu umowy zero dostępu. Biuro obsługi klienta potrafi zadać tylko pytanie czy jest jakość i siła i ile jest anten podłączonych. To skandal czy tam pracuje ktoś kompetentny?? Czy wiecie jakie mogą zostać nałożone na was kary za niedotrzymanie warunków umowy?? chyba nie.
    Komunikat po podłączeniu dekodera mówi o tym, iż uzyskam dostęp do zamówionej oferty w ciągu 24 godzin, po 24 godzinach pan w BOK twierdzi, że "n" ma na to 48 godzin, po 48 godzinach inny pan w BOK twierdzi, że zostałam wprowadzona w błąd i to są tylko 24 godziny. Brawo gratuluję kompetencji pracowników !!
    Inną sprawą jest połączenie się z konsultantem - graniczy z cudem no cóż 4 skargi - reklamacje w ciągu 2 dni. I nie odpuszczę. Całe szczęście w tym kraju jest coś takiego jak Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który takich kłamców jak "n" niszczy

  • #2
    jezeli bys miala cos zglaszac to daj znac chetnie sie dolacze poniewaz czekam na aktywacje uslugi multiroom premium hd -bagatela od 15-grudnia i dalej nic mam dosyc dzwonienia po 4 razy dziennie do tych ........

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) kasiunia2087 Zobacz post
      Od trzech dni czekam na dostęp do tego za co płacę, co wg umowy mi się należy i co - i nic po podpisaniu umowy zero dostępu. Biuro obsługi klienta potrafi zadać tylko pytanie czy jest jakość i siła i ile jest anten podłączonych. To skandal czy tam pracuje ktoś kompetentny?? Czy wiecie jakie mogą zostać nałożone na was kary za niedotrzymanie warunków umowy?? chyba nie.
      Komunikat po podłączeniu dekodera mówi o tym, iż uzyskam dostęp do zamówionej oferty w ciągu 24 godzin, po 24 godzinach pan w BOK twierdzi, że "n" ma na to 48 godzin, po 48 godzinach inny pan w BOK twierdzi, że zostałam wprowadzona w błąd i to są tylko 24 godziny. Brawo gratuluję kompetencji pracowników !!
      Inną sprawą jest połączenie się z konsultantem - graniczy z cudem no cóż 4 skargi - reklamacje w ciągu 2 dni. I nie odpuszczę. Całe szczęście w tym kraju jest coś takiego jak Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który takich kłamców jak "n" niszczy
      Podaj nr umowy i hasło na PW. Dodatkowo proszę krótko opisać problem.

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) kasiunia2087 Zobacz post
        Od trzech dni czekam na dostęp do tego za co płacę, co wg umowy mi się należy i co - i nic po podpisaniu umowy zero dostępu. Biuro obsługi klienta potrafi zadać tylko pytanie czy jest jakość i siła i ile jest anten podłączonych. To skandal czy tam pracuje ktoś kompetentny?? Czy wiecie jakie mogą zostać nałożone na was kary za niedotrzymanie warunków umowy?? chyba nie.
        Komunikat po podłączeniu dekodera mówi o tym, iż uzyskam dostęp do zamówionej oferty w ciągu 24 godzin, po 24 godzinach pan w BOK twierdzi, że "n" ma na to 48 godzin, po 48 godzinach inny pan w BOK twierdzi, że zostałam wprowadzona w błąd i to są tylko 24 godziny. Brawo gratuluję kompetencji pracowników !!
        Inną sprawą jest połączenie się z konsultantem - graniczy z cudem no cóż 4 skargi - reklamacje w ciągu 2 dni. I nie odpuszczę. Całe szczęście w tym kraju jest coś takiego jak Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który takich kłamców jak "n" niszczy
        Jak widzę, to stwierdzam, że nie jestem sam z tym problemem.
        Czekam , aż technicy, o których wszyscy słyszeli, ale nikt ich nie widział, sprawią, by mój turbo sie zaktywował.
        Nie rozumiem tylko jednego, płacisz za aktywację, a nikt wysyłając sprzęt go nie aktywował - to jest chore.
        Dobrze, że mam jeszcze cyfrę do końca roku, a po świętach odnoszę "n" jak jej nie zaktywują.

        Komentarz


        • #5
          po interwencji Pani Moniki (za co serdecznie dziękuję) dekoder został aktywowany nie mniej jednak nie pełna oferta.... brakuje wszystkich HBO, nPremium i czegoś tam jeszcze.... nie mam już siły na tych ............... z BOK. Gdybym ja pracowała tak jak oni to już dawno byłabym bezrobotna....

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) kasiunia2087 Zobacz post
            po interwencji Pani Moniki (za co serdecznie dziękuję) dekoder został aktywowany nie mniej jednak nie pełna oferta.... brakuje wszystkich HBO, nPremium i czegoś tam jeszcze.... nie mam już siły na tych ............... z BOK. Gdybym ja pracowała tak jak oni to już dawno byłabym bezrobotna....
            witam, moze tak pracujesz tylko wstyd sie przyznac bo lepiej kogos gnoic niz widziec u siebie głupote i wytyklac czyjes błedy a "ja to perfect jestem wiecej obiektywizmu"pewnie jestes jakis accont manager czytaj na polski mistrz ............ sie i lenistwaP
            Ostatni raz edytowany przez Dawid_nc+; 2011-12-28, 08:02. Powód: słownictwo

            Komentarz


            • #7
              otóż drogi Panie "rozpedek" nie nie pracuję tak, ale to nie jest miejsce do rozmów na ten temat. Rozumiem, że jesteś jednym z wysokiej klasy specjalistów z BOK "n" życzę sukcesów w pracy
              a dostępu do mojej oferty nie ma nadal choć od podpisania umowy minęło 10 dni.... więc ktoś jest zaskoczony tym, że mam takie a nie inne zdanie na temat funkcjonowania "n" ???

              Komentarz

              Pracuję...
              X
              nc+