Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jak napisać reklamacje?

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Jak napisać reklamacje?

    Muszę napisać reklamacje i nie wiem jak to zrobić bez przekleństw. Dopiero od dziesiejszego ranka mam tv szkoda tylko że nie wiem jak długo. Do BOKu wydzwoniłam ponad 2 godziny, bez rezultatu dopiero Pan w serwisie mi naprawde pomógł. Podobno mogę domagać się zwrotu kasy za telefony do BOK i przedłużenie np darmowego HBO z którego nie mogłam korzystać czy kolejnego miesiąca za darmo bez przedłużania umowy. Może ktoś ma większe doświadczenie z reklamacjami???

  • #2
    napisał(a) sarenka_87 Zobacz post
    Muszę napisać reklamacje i nie wiem jak to zrobić bez przekleństw.
    napisz z przekleństwami a potem je wytnij
    Platinium+HBO+Cinemax+Filmbox+MR=109zł do 31.07.14
    Comfort+, Extra+, 6xC+, HBO, C+VoD, MR=84,90zł do 31.10.2015
    Superpremium+H1&2+Filmbox+MR=94,90zł od 1.11.2015

    Komentarz


    • #3
      Należy opisać problem i wysłać mailem na nkontakt(at)n.pl .Odpowiedź na reklamacje otrzymasz w formie pisemnej, listem poleconym.

      Komentarz


      • #4
        Sarenko droga piszesz to samo w dwóch tematach,

        radziłem ci już jak się "wypikuje" przekleństwa w listach elektronicznych np. tak (...)
        TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

        "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

        Komentarz


        • #5
          Ja zamierzam wysłac listem poleconym. Już skomletowałem tzn wydrukowałem mailową nonsensowną korespondencję, teraz kompletuję bilingi telefoniczne.
          Na jaki adres niemailowy mam to wysłac i do kogo?
          Panie Macieju a w mojej sprawie ma Pan coś do zakomunikowania?
          Ja już znam adres abonenta w Białymstoku, który ma "mój" dekoder, czy mam osobiście tam pojechac i dokonac fizycznej podmiany? Czy wreszcie ktoś z szumnie zwanego działem technicznym pofatyguje się zamienić te cyferki na kontach dwóch abonentów?
          Mija dokładnie miesiąc od nadania numerku sprawie.

          pozdrawiam "n" telewizję starej generacji
          n(nowa)c(cena)+(wyższa)

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) jacaj Zobacz post
            pozdrawiam "n" telewizję starej generacji
            To jest telewizja "n" nowej generacji!!!
            W starej by się to nie zdarzyło

            Komentarz


            • #7
              Reklamacja wysłana, czekam na odpowiedź. Udało mi się nie przeklinać. Oni naprawdę mają na odpowiedź miesiąc??

              Komentarz


              • #8
                Tak wg regulaminu który podpisałaś własnoręcznie
                TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

                "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

                Komentarz


                • #9
                  wg prawa takoż, brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni równa się jej uznaniu
                  Platinium+HBO+Cinemax+Filmbox+MR=109zł do 31.07.14
                  Comfort+, Extra+, 6xC+, HBO, C+VoD, MR=84,90zł do 31.10.2015
                  Superpremium+H1&2+Filmbox+MR=94,90zł od 1.11.2015

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) Elendil Zobacz post
                    wg prawa takoż, brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni równa się jej uznaniu
                    Dobrze wiedzieć. Na maila który wysłałam w temacie wpisując "problem z tv n" dostałam odpowiedź po 14 dniach oczywiście o treści "problem został rozwiązany, proszę nas powiadomić czy występuje w dalszym ciągu" (mniej więcej coś takiego).

                    Komentarz


                    • #11
                      ale do tego reklamację możesz napisać

                      Komentarz


                      • #12
                        Wyciąg z regulaminu promocji Postanowienia ogólne

                        6. Funkcjonalność Multiroom polega na umożliwieniu Klientowi/Abonentowi
                        korzystania z usług ITI Neovision, w ramach Umowy, na dwóch
                        Dekoderach, Dekoderze Głównym i Uzupełniającym. Aktywacja Dekodera
                        Uzupełniającego nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od skutecznego
                        dostarczenia przesyłki, o której mowa w Rozdz I ust. 5 niniejszych Warunków
                        Promocji, do Klienta.

                        Od skutecznego dostarczenia przesyłki czyli drugiego dekodera mija 4 tygodnie a aktywacji jak nie było tak nie ma, bo dostarczono mi nie mój dekoder, ni emam turbo nie mam multiroom i nie mam kanałów z mojej umowy.
                        Czy jest to wystarczająca podstawa do wypowiedzenia umowy z winy n i zwrotu kosztów?
                        n(nowa)c(cena)+(wyższa)

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X
                        nc+