Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Konfigurcja HB a Astra

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

• Konfigurcja HB a Astra

Witam

Mam n-ke od kilku dni i jeszcze się bawie ustawieniami. Nie mam dużego doświadczenia w tych sprawach i dlatego prosze o pomoc.

A wiec...odbieram Sygnał z Hot Birda:

LNB 1 .... siła 30% oraz jakość 100% - nic nie zacina, wiec wydaje mi sie ze te 30 % to ok.

na LBN 2 chce odbierac ASTRE, lecz mam siłe kolo 33% a Jakość na 0% i czerwony punkcik.

Mieszkam w budynku gdzie jest satelita zbiorcza dla wszystkich lokatorów, wiec nie mogę sprawdzić jak jest skierowana satelita oraz jak duza jest oraz czy mam drugi konwerter.

Czy ta jakość na astrze oznacza, że mam tylko satelite skierowaną na HotBirda czy po prostu nie potrafię ustawić dekodera?

Prosze o pomoc

napisał(a) nazdaq Zobacz post
    Witam

Mam n-ke od kilku dni i jeszcze się bawie ustawieniami. Nie mam dużego doświadczenia w tych sprawach i dlatego prosze o pomoc.

A wiec...odbieram Sygnał z Hot Birda:

LNB 1 .... siła 30% oraz jakość 100% - nic nie zacina, wiec wydaje mi sie ze te 30 % to ok.

na LBN 2 chce odbierac ASTRE, lecz mam siłe kolo 33% a Jakość na 0% i czerwony punkcik.

Mieszkam w budynku gdzie jest satelita zbiorcza dla wszystkich lokatorów, wiec nie mogę sprawdzić jak jest skierowana satelita oraz jak duza jest oraz czy mam drugi konwerter.

Czy ta jakość na astrze oznacza, że mam tylko satelite skierowaną na HotBirda czy po prostu nie potrafię ustawić dekodera?

Prosze o pomoc
    Raczej powiedzialbym ze w twoja instalacje zbiorcza nie jest wpuszczony sygnal astry. nie wyczarujesz go jesli tak jest. podpytaj zarzadcy, albo sasiadow, jaka jest prawda.

Komentarz

Chwila, masz może recordera i pod jedno wejście antenowe podpiąłeś HB a pod drugie chcesz Astre? Tak się nie da.

Komentarz

napisał(a) vieslav Zobacz post
        Chwila, masz może recordera i pod jedno wejście antenowe podpiąłeś HB a pod drugie chcesz Astre? Tak się nie da.