Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

problem z aktywacja

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • problem z aktywacja

    Witam. Mam wielki kłopot. W niedzielę włączyłem dekoder (zwykły, biały) i na wszystkich kanałach, które mam pokazał się komunikat, że nie mam uprawnień do oglądania itp. (jestem abonentem od 20 miesięcy, opłaty mam zrobione na bieżąco, wiec nie mogli mi odciąć sygnału). Zadzwoniłem do BOK i tam poradzono mi:1. odłączyć z sieci dekoder, 2.odczekać 10-15 sekund i 3. podłączyć na nowo do sieci. Okazało się, że włączyła się plansza startowa z napisem, że w ciągu 24 godz. będę miał wszystkie kanały. Miły pan z BOK poinformował, że wysłał mi kod aktywacyjny i w ciągu 2 godz. będę miał dostęp do programów. Zastrzegł, że jeżeli tak się nie stanie, to po 2 godz. mam się skontaktować z BOK. minęły 2 godz., później jeszcze 2 i zadzwoniłem. Tym razem, inny miły pan, kazał mi sprawdzić numer dekodera i karty i wpisać jakiś kod,ale i to nie pomogło. Więc tenże miły pan poinformował mnie, że wysyła nowy kod aktywacyjny, który na pewno odblokuje mi programy, tylko muszę zaczekać 24 godz. wczoraj o 17.00, czyli ponad 24 godziny później, zadzwoniłem do BOK, ponieważ nie miałem programów. Tym razem pani, oczywiście bardzo miła, znowu kazała powtórzyć mi całą procedurę z odłączaniem, włączaniem, wyjmowaniem karty i sprawdzaniem jej numeru. Nic pojawił się żaden program, więc miła pani włączyła mi muzykę i rozłączyła się. Po kilku minutach oczekiwania jej miły głos pojawił się znowu i poinformował mnie, że zgłosiła sprawę do działu technicznego jako "pilną" i oni się teraz tym zajmą. mijają następne godziny, i nic sie nie zmieniło: na ekranie jest aktywacyjny z komunikatem, że mam czekać do 24 godz. na programy, na wyświetlaczu nboxa wyświetla się napis 1080 i nic poza tym się nie dzieje.
    Mam pytania do szanownych forumowiczów:1. czy mieli podobną sytuację (jestem abonentem N od20 miesięcy);2. w jaki sposób zdopingować towarzystwo , żeby aktywacja nie trwała kilka/kilkanaście dni. Za wszelkie rady z góry dziękuję.

  • #2
    a proponowali wyłączyć dekoder wyjąć kartę przetrzec styki alkoholem, odczekac chwile i włączyć dekoder. oraz sprobowac wlaczyc dekoder bez kabli antenowych, i karty. Na koniec format EPG+RES+strzałka w prawo
    Canal+Gold: Canal+(6), HBO, History za: 79 zł

    Komentarz


    • #3
      oO przecieraniu alkoholem nie było mowy, o kombinacji klawiszy też nie. Wypróbuję, dzięki bardzo za odpowiedź

      Komentarz


      • #4
        U syna sygnał został odciety mimo zapłaconych faktur i wysłania potwierdzeń przelewów. Cała procedura "szukania pieniędzy" i ponownego właczania sygnału trwała ok. 3 tygodni...
        Ale na szczęscie jest już wszystko ok.i sygnał sie pojawił w ciągu kwadransa od ostatecznego "przyklepania" aktywacji, ale nie od konsultanta, tylko od kogos wyzej...
        Reklamacja oczywiście złozona, przyjeta, załatwiona pozytywnie i satysfakcjonująco...
        sigpic

        Komentarz


        • #5
          trzy tygodnie?1 To mam mnie satysfakcjonować? Płacę regularnie rachunki, nie mam zaległości, więc oczekuję tego samego od firmy!!! Ma się rzetelnie wywiązywać ze swoich zobowiązań. Przepraszam za te wykrzykniki, ale bierze mnie powoli choroba na takie lekceważenie. Mam włączony dekoder już od niedzieli i co, ma tak być przez ileś dni? Bez sensu.
          Dzięki za odpowiedź

          Komentarz


          • #6
            Lepiej zadzwoń do BOK po szczegóły, syn też dostawał odpowiedź, że sygnał aktywacyjny już wysłany, że zaraz, za chwilkę, a potem się okazało, że mimo regularnych wpłat - zablokowano mu sygnał.
            A satysfakcjonujące dla niego jest tylko zakończenie reklamacji...
            sigpic

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) awujotka Zobacz post
              Lepiej zadzwoń do BOK po szczegóły, syn też dostawał odpowiedź, że sygnał aktywacyjny już wysłany, że zaraz, za chwilkę, a potem się okazało, że mimo regularnych wpłat - zablokowano mu sygnał.
              A satysfakcjonujące dla niego jest tylko zakończenie reklamacji...
              Dzwoniłem w niedzielę dwa razy, wczoraj, dzisiaj też zadzwonię i będę to robił do skutku. Zastanawiam się tylko, czy N zwróci mi za połączenia z nimi (oczywiście znam odpowiedź: nie. Mam takie niemiłe uczucie, że mają mnie zupełnie gdzieś, bo nic nie robią, żeby dać mi sygnał... Poza tym wyczytałem w innym wątku, że ktoś miał identyczną sytauację jak ja(nawet z jakąś promocją-ja wziąłem HBO i Nfilm) i też mu zablokowało. Ciekawe, co to może być. W BOK mnie zapewniali, że to bez związku Ciekawe... Może jakiś wszechmogący się odezwie i odblokuje mi sygnał??? To ostatnie na marginesie, życzenie, które się nie spełni;)

              Komentarz


              • #8
                Przede wszystkim podczas rozmowy poproś o sprawdzenie Twojego konta, czy wg nich nie ma zaległości. Syn dopiero po ok. 10 dniach sie dowiedział, że "zalega z opłatami". A kolejne 10 zajęlo "szukanie pieniędzy", bo oczywiście wpłaty były.
                sigpic

                Komentarz


                • #9
                  Witam.
                  napisał(a) misiek29 Zobacz post
                  Witam. Mam wielki kłopot. W niedzielę włączyłem dekoder (zwykły, biały) i na wszystkich kanałach, które mam pokazał się komunikat, że nie mam uprawnień do oglądania itp. (jestem abonentem od 20 miesięcy, opłaty mam zrobione na bieżąco, wiec nie mogli mi odciąć sygnału). Zadzwoniłem do BOK i tam poradzono mi:1. odłączyć z sieci dekoder, 2.odczekać 10-15 sekund i 3. podłączyć na nowo do sieci. Okazało się, że włączyła się plansza startowa z napisem, że w ciągu 24 godz. będę miał wszystkie kanały.
                  .
                  W takiej sytuacji warto sprawdzić jakimi uprawnieniami odbioru dysponuje aktualnie karta (FAQ). Daty w ostatnim wpisie powinny dotyczyć aktualnego miesiąca, a kod powinien być taki ja w poprzednim miesiącu (lub wyższy jeśli zamówiłeś dodatkowe pakiety). Dostęp do informacji uzyskasz również z Ekrany Aktywacyjnego (zaczynając klawiszem SETUP na pilocie).
                  Na Ekranie Aktywacyjnym wyświetlone są parametry sygnału (Siła/Jakość/BER) od których (link) zależy szybkie odebranie informacji aktywujących.
                  Warto też przywrócić ustawienia oprogramowania (link).

                  Pozdrawiam.

                  nOlsbit

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X
                  nc+