Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zniknely nagle HBO i Cinemax'y i..?

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Zniknely nagle HBO i Cinemax'y i..?

    Zglosilem, najpierw przez maila, potem jeszcze raz telefonicznie. I co dostalem w odpowiedzi..


    Witam,
    Dziękuję za przesłaną wiadomość i jednocześnie informuję, że zgłoszenie w sprawie aktywowania dla Pana brakujących kanałów zostało wykonane w dniu 13 stycznia. W tym momencie nie jestem w stanie podać Panu dokładnej daty, z jaką zgłoszenie to ( o numerze 0188946) zrealizowane (może to być okres nawet kilkunastu dni roboczych), dlatego bardzo przepraszam za wszelkie niedogodności z tym związane. W kwestii realizacji zgłoszenia można oczywiście kontaktować się mailowo. Raz jeszcze przepraszam za czas oczekiwania.

    Użycie funkcji RE (odpowiedź) pozwoli na zachowanie ciągłości korespondencji Zachęcam również do pozostawienia swojego adresu e-mail pod adresem http://e-magazyn.n.pl zapewni to możliwość otrzymywania bezpłatnego e-magazynu, zawierającego aktualności ze "świata n".



    Ewa [XXXXXXX]
    Młodszy/Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Kilkanascie dni roboczych !!??

  • #2
    Mialem to samo
    Dzwonilem z przedluzeniem umowy w czwartek po doslownie 15 min zniknelo mi HBO sprawdzam uprawnienia a tam inne. Dzwonie wiec przelaczono mnie do dzialu technicznego mowie o sytuacji i z prosba o wyslanie ponownie prawidlowych uprawnien. 5 min i uprawnienia byly.
    Sprobuj tak

    Komentarz


    • #3
      Tak zrobilem, ale poleglem na firewall'u typu Pani z obslugi klienta. Powtorzyla mi chyba 3 razy ze moze to trwac nawet kilkanascie dni roboczych i nie umie powiedziec dlaczego. A do dzialu technicznego nie moze mnie przelaczyc i tyle.
      Kanalow jak nie bylo tak nie ma

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) krzychu383 Zobacz post
        Tak zrobilem, ale poleglem na firewall'u typu Pani z obslugi klienta. Powtorzyla mi chyba 3 razy ze moze to trwac nawet kilkanascie dni roboczych i nie umie powiedziec dlaczego. A do dzialu technicznego nie moze mnie przelaczyc i tyle.
        Kanalow jak nie bylo tak nie ma
        Podaj nr umowy i hasło na PW.

        Komentarz


        • #5
          Chcialbym moc napisac ze juz wszystko gra, ale niestety nic sie nie zmienilo.

          Komentarz


          • #6
            qrna - lipa że tak Cie urządzili... Ja na całe szczęście takiego problemu (odpukać!) nie mam. I dobrze - bo by chyba rodzinna awantura była - w taka pogodę wszyscy przed telewizorem pod kocykiem potulnie leżą!
            , oraz

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+