Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Rezygnacja z opcji dodatkowych

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #16
    napisał(a) lukaszsanok Zobacz post
    przykładów można mnożyć przez liczbe userów na tym forum...
    Dosyć ciekawy punkt widzenia. Wydaje mi się jednak, że nie każdy z tutejszych użytkowników podzieli Pana zdanie. Jeżeli chodzi o dobro Klienta , to jest ono dla nas najważniejsze.

    Komentarz


    • #17
      rezygnacja

      napisał(a) spn Zobacz post
      W każdej promocji pakietowej, a raczej w jej regulaminie, jest zapis że w chwili rezygnacji abonent nie może zalegać z opłatami w stosunki do N. Inną sprawą jest szybkość księgowania wpłat. Ja zawsze płacę przelewem z mbanku i płatność jest odnotowana po 2-3 dniach roboczych. Poza tym obecnie nie trzeba czekać na połączenie z konsultantem, aby zrezygnować np z promocji HBO, wystarczy zalogować się do systemu podając nr umowy i hasło cyfrowe a potem wybrać odpowiednią opcję w systemie.


      no własnie "chwilowo"nie da samodzielnie zrezygnowac trzeba sie łączyć z konsultantem....prawdopodobnie ze wzgledu na konserwacje systemu
      Ostatni raz edytowany przez deevil; 2008-11-25, 15:05. Powód: pomylka
      samsung LE37A330J + kino LG HT503TH + nbox (pakiety "hity" filmowe, nauka świat, pakiet dzieci, rozrywka i informacja ) od kwietnia przechodze na TNK

      Komentarz


      • #18
        Na chwile obecną wciąż funkcjonuje możliwość dokonania rezygnacji bez koniecznośći łączenia się z konsultantem.

        Komentarz


        • #19
          rzeczywiscie juz mozna ale wczoraj bezskutecznie probowalem caly dzień i dzisiaj do godzin przedpoludniowych tez mi sie nie udalo
          samsung LE37A330J + kino LG HT503TH + nbox (pakiety "hity" filmowe, nauka świat, pakiet dzieci, rozrywka i informacja ) od kwietnia przechodze na TNK

          Komentarz


          • #20
            jakieś 15 minut temu puściłem z dymem HBO przez "automatyczna sekretarke" w N'ce. Jeszcze 5 dni i więcej tego nie zobacze ;]

            Komentarz


            • #21
              napisał(a) Tristan Zobacz post
              Na chwile obecną wciąż funkcjonuje możliwość dokonania rezygnacji bez koniecznośći łączenia się z konsultantem.
              A dlaczego po upływie 3- miesięcy umowa nie może wygasnąc sama( jest zawarta na czas określony ) jezeli klient jej nie przedłuży proste i funkcjonalne.
              Tylko po co jezeli mozna ludzi robić ludzi w balona i brać jeszcze za to kasę nie tylko w abonamenie ale także w zyskach z infolinii.

              Komentarz


              • #22
                napisał(a) guciu0 Zobacz post
                A dlaczego po upływie 3- miesięcy umowa nie może wygasnąc sama( jest zawarta na czas określony ) jezeli klient jej nie przedłuży proste i funkcjonalne.
                Tylko po co jezeli mozna ludzi robić ludzi w balona i brać jeszcze za to kasę nie tylko w abonamenie ale także w zyskach z infolinii.
                Proponuję uważniej przeczytać regulamin. Rezygnacji z umowy nie składa się przecież drogą telefoniczną. Skąd zatem ten argument?

                Komentarz


                • #23
                  [QUOTE=spn;155404]W każdej promocji pakietowej, a raczej w jej regulaminie, jest zapis że w chwili rezygnacji abonent nie może zalegać z opłatami w stosunki do N. Inną sprawą jest szybkość księgowania wpłat. Ja zawsze płacę przelewem z mbanku i płatność jest odnotowana po 2-3 dniach roboczych.

                  Zgodnie z prawem obowiązującym w tym kraju powinienem otrzymać fakturę na 14-dni przed upływem terminu płatności,a otrzymuje tydzień po terminie.
                  Niech nikt nie pisze ze to wina poczty nie ja zawarłem umowę z poczta tylko N-ka i ona powinna wyegzekwować od poczty dotrzymywanie terminu dostarczania faktur.Potem sa problemy z rozwiązaniem umowy lub rezygnacji z promocji ale to następny przekręt nabijający kase.

                  Komentarz


                  • #24
                    napisał(a) Izolda Zobacz post
                    Proponuję uważniej przeczytać regulamin. Rezygnacji z umowy nie składa się przecież drogą telefoniczną. Skąd zatem ten argument?
                    Tylko czemu regulamin jest niekorzystny dla klienta skoro zawieramy umowę cywilno -prawną.A jeżeli uważnie by Pani przeczytała co napisałem można się domyślić ze chodzi mi o sens a nie formę.

                    Komentarz


                    • #25
                      napisał(a) Izolda Zobacz post
                      Proponuję uważniej przeczytać regulamin. Rezygnacji z umowy nie składa się przecież drogą telefoniczną. Skąd zatem ten argument?
                      Pozwoliłem sobie Panią zacytować > Myślę, że na partyline trudno szukać odpowiedzi na pytania związane z własną umowę. Następnym razem zalecamy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 0 801 0 55555

                      Komentarz


                      • #26
                        Faktura, a właściwie jej brak nie zwalnia z obowiązku opłat. Jeżeli jest Pan abonentem kilkanaście miesięcy, to zapewne zna Pan warunki swojej umowy i wysokość abonamentu.

                        Jeżeli nie zawsze jest możliwość uzyskania takiej informacji. Zaznaczmy również, że pisze Pan o "przekręcie" w kontekście umowy, na warunki której sam Pan przystał. Kolejny raz nie rozumie tego wielkiego zdziwienia. Nasza oferta, jak i zasady nie są owiane tajemnicą. Są ogólnodostępne.

                        Przypominam również, że stan konta można również sprawdzić drogą internetową.
                        Ostatni raz edytowany przez Izold; 2008-11-25, 18:02.

                        Komentarz


                        • #27
                          napisał(a) Tristan Zobacz post
                          Na chwile obecną wciąż funkcjonuje możliwość dokonania rezygnacji bez koniecznośći łączenia się z konsultantem.
                          Proszę o szersze wyjaśnienie jak można zrezygnować z opcji bez dzwonienia, niestety nie kumam.
                          Skoro blokujecie tak przydatną funkcję, to jak można w ogóle pisać, że nowa lista kanałów wynika z dbania o wygodę abonentów!?

                          Komentarz


                          • #28
                            napisał(a) Leon Zobacz post
                            Proszę o szersze wyjaśnienie jak można zrezygnować z opcji bez dzwonienia, niestety nie kumam.
                            Nie bez dzwonienia, a bez konieczności rozmowy z konsultantem.

                            Komentarz


                            • #29
                              Dopytam, a z pakietów które dostałem do końca roku w promocji dla 2 pakietów, też można dokonać rezygnacji w/w sposób.
                              Skoro blokujecie tak przydatną funkcję, to jak można w ogóle pisać, że nowa lista kanałów wynika z dbania o wygodę abonentów!?

                              Komentarz


                              • #30
                                To może mi ktoś powie jak ja mam zrezygnować z promocji HBO bo próbuję się dodzwonić od 2 tygodni i nie mogę cały czas słyszę "proszę czekać na połączenie z konsultantem" i czekałam i czekałam ...... Straciłałam na tym czekaniu około 50 zł i NIC.
                                Więc proszę o pomoc. Co mam robić????????

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X
                                nc+