Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przedłużenie umowy

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • jack55
    założył(a) wątek Przedłużenie umowy

    Przedłużenie umowy

    Na początku ubiegłego tygodnia zadzwoniono do mnie z NC+ z nową ofertą, gdyż z końcem grudnia wygasa obecna umowa. Wielkie obietnice itp. W końcu zgodziłem się przedłużyć umowę na obecnych warunkach. W zamian zaoferowano mi kanały HBO na trzy miesiące za 0,00zł i coś tam jeszcze. Kanały te miały być włączone w ciągu dwóch dni. Niebawem będzie tydzień i jak nie było, tak niema włączonych obiecanych kanałów. Próbuje dodzwonić się, ślęczę na telefonie czekając na konsultanta po parędziesiąt minut. Nikt nie chce się połączyć ze mną. To kpina. Z internetowego konta abonenta prócz rachunków też nic w celu kontaktu z operatorem platformy przez internet.

  • piotr11
    replied
    mialem podobna sytuacje , skladalem reklamacje na podany link i nic nie pomoglo , bo dodzwonic sie tak samo nie moglem , jak chcieli tak zrobili . podniesli rachunek a kanaly i tak powylaczali , najlepiej podczas przedluzania umowy przez telefon nagrac samemu rozmowe

    Leave a comment:


  • Igmar25
    replied
    Ja nie mogę powiedzieć złego słowa nt. przedłużenia umowy z NC+. Podczas ostatniego przedłużenia dostałem na cały okres umowy HBO i CINEMAX za przystępną cenę. Kanały CINEMAX miałem włączone za ok. 30minut, a HBO miałem już wcześniej za free

    Leave a comment:


  • telekrowa
    replied
    O dzięki i mi się ten link przyda, również mam podobny problem. Wyślę maila.

    Leave a comment:


  • Dawid_nc+
    replied
    napisał(a) jack55 Zobacz post
    Na początku ubiegłego tygodnia zadzwoniono do mnie z NC+ z nową ofertą, gdyż z końcem grudnia wygasa obecna umowa. Wielkie obietnice itp. W końcu zgodziłem się przedłużyć umowę na obecnych warunkach. W zamian zaoferowano mi kanały HBO na trzy miesiące za 0,00zł i coś tam jeszcze. Kanały te miały być włączone w ciągu dwóch dni. Niebawem będzie tydzień i jak nie było, tak niema włączonych obiecanych kanałów. Próbuje dodzwonić się, ślęczę na telefonie czekając na konsultanta po parędziesiąt minut. Nikt nie chce się połączyć ze mną. To kpina. Z internetowego konta abonenta prócz rachunków też nic w celu kontaktu z operatorem platformy przez internet.
    Napisz do nas e-mail w tej sprawie. Sprawdzimy, jak wygląda sytuacja w systemie.

    Leave a comment:


  • kostek88
    replied
    tylko reklamacja !
    składać tutaj i mieć nadzieje że uznają.

    link zachować nie kasować, będzie służył długie lata.
    Ostatni raz edytowany przez kostek88; 2013-12-10, 14:02.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+