Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Oferta łączona z Play

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Oferta łączona z Play

    Witam.
    Sprawa wygląda tak. W październiku 2012 roku podpisałem umowe z Playem i zamiast telefonu dostałem Canal+(6 programów) na 24miesiące. Zadzwoniłem do Cyfry i wziąłem pakiet Komfort + Mezzo(2012r.). Płaciłem przez te dwa lata 33zł tylko za pakiet Komfort i Mezzo a Canal+ opłacał Play. Od listopada rachunek mój wynosi 86zł a umowa przeszła na czas nieokreślony. Dzisiaj chciałem przedłuzyc umowe i przejść do nc+. Dzwoniłem jeszcze we wrześniu na infolinie i dostałem informację że da sie przedłużyć tylko proszę poczekąć aż umowa przejdzie na czas nieokreślony...Dzisiaj dzwonie i nie da się przedłużyć!!!
    Nc+ nie ma przygotowanej żadnej ofery dla klientów z ofertą łączoną Play.
    Nie ukrywam, że mnie to wkurzyło.
    Jedyne wyjście jest takie żeby zrezygnować(3 miesięczny okres wypowiedzeni) i podpisać nową umowę...
    Nie rozumiem podejścia nc+ do starych klientów.
    Czy spotkaliście się z taką sytuacją?
    Pozdrawiam

  • #2
    W miedzy czasie Cyfra+ "padła" więc nie wymagaj abyś mógł kontynuować umowę
    musisz podpisać z nowym podmiotem jakim jest nc+ jako nowy klient
    TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

    "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

    Komentarz


    • #3
      Wyślij wypowiedzenie a oferta się pewnie pojawi. Tak dziwnie działa nc+. Ew. zadzwoń na krakowski numer DUK i zapytaj o przejście do nc+.

      Komentarz


      • #4
        mhm, zrob tak jak mowi kolega nade mna a oferta na pewno sie pojawi

        Komentarz

        Pracuję...
        X
        nc+