Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wypowiedzenie umowy

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Wypowiedzenie umowy

    Czy z powodu fuzji można rozwiązać umowę z c+? Miałem i c+ i n, n raczej będę przedłużał i migrował ale chciałbym zrezygnować z dotychczasowej c+, czy nastąpiły jakieś zmiany (wyłączanie kanałów itp), które to umożliwiają w chwili obecnej?

  • #2
    Aktualnie nie nastąpiła zmiana oferty programowej dotychczasowych Umów z CYFRĄ+.

    Jeżeli posiadasz dwa kontrakty (n i c+), proponuję skontaktować się z Telefonicznym Centrum Abonentów pod numerem 801 044 944 lub 22 310 47 47, aby ustalić wspólną ofertę nc+.

    Komentarz


    • #3
      tak, będzie możliwość rozwiązania umowy w n i c+ bez konsekwencji
      możliwość taka nastąpi w kwietniu, idź do swojego punktu sprzedaży i tam zobaczysz ofertę jaka jest przygotowana i migrujesz wtedy sobie

      Komentarz


      • #4
        czy mam jakiś czas by wypowiedzieć umowę po migracji do nc+ bo do was się dodzwonić to trzeba by było z 5 godzin na telefonie wisieć
        sigpic

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) Kamil_nc+ Zobacz post
          Aktualnie nie nastąpiła zmiana oferty programowej dotychczasowych Umów z CYFRĄ+.

          Jeżeli posiadasz dwa kontrakty (n i c+), proponuję skontaktować się z Telefonicznym Centrum Abonentów pod numerem 801 044 944 lub 22 310 47 47, aby ustalić wspólną ofertę nc+.
          Witam,
          Mam rozumieć, że do pakietu C+ Optimum otrzymam docelowo kanałów z nowej oferty ?? (C+, C+Sport, 2x C+Family i 2xC+Film) ??

          A proponuję skontaktować się Centrum Abonenta jeśli mam 2 platformy ..... to jest niemożliwe skontaktować się........ Poza tym nie ma takiej opcji bo jest albo C+ albo N. Co mam zrobić naprawdę .... nikt mi nie jest w stanie pomóc co będzie z moim pakietem C+ a mi się kończy umowa w N a chcę mieć N po migracji i zrezygnować docelowo z C+.... Co mogę zrobić....

          Komentarz


          • #6
            Po migracji to możesz mieć tylko nc+, a nie "n". Jeśli kończy Ci się umowa z "n" to wykorzystaj to i pisz rezygnację. Nie ma znaczenia czy do nc+ będziesz migrował z "n" czy z Cyfry+.

            Komentarz


            • #7
              Jeżeli w kontaktach z Centrum Telefonicznym Abonentów występują trudności, zachęcam do korzystania z formularza zgłoszeniowego, zamieszczonego pod adresem: http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas.

              Komentarz


              • #8
                dzień dobry.
                wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie
                i wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych,
                oni też mają swoją opowieść.
                unikaj głośnych i napastliwych, są udręką ducha.

                Desiderata

                Komentarz


                • #9
                  napisał(a) Przemyslaw_nc+ Zobacz post
                  Jeżeli w kontaktach z Centrum Telefonicznym Abonentów występują trudności, zachęcam do korzystania z formularza zgłoszeniowego, zamieszczonego pod adresem: http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas.
                  A może kiedyś doczekasz się odpowiedzi

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) m_81 Zobacz post
                    dzień dobry.
                    Dzień dobry.

                    Komentarz


                    • #11
                      napisał(a) Artursw Zobacz post
                      A może kiedyś doczekasz się odpowiedzi
                      Odpowiedź powinna nastąpić w ciągu 48h lub w innym terminie wskazanym w treści wiadomości. Oczywiście w przypadku dużej ilości zgłoszeń, czas ten może nieznacznie się wydłużyć, proszę o cierpliwość.

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) olo46 Zobacz post
                        Dzień dobry.
                        :jako jedyny zachowałeś się kulturalnie i odpowiedziałeś
                        Ostatni raz edytowany przez arturbr; 2013-03-24, 15:25.
                        COMFORT+,MULTI+,EXTRA+,HBO,PREMIUM SPORT&FILM(6 CANAL+)CANAL+ VOD, PACZKA FILMBOX,NC+GO TV ,MULTIROOM PREMIUM!umowa na 24 miesiące ,12 mies.79.90,12 mies.99.90.!średnia opłata 89.90!

                        Komentarz


                        • #13
                          Kolega olo zawsze był kulturalny, dlatego nikt się nie zdziwił, że tylko On odpowiedział.
                          Skoro blokujecie tak przydatną funkcję, to jak można w ogóle pisać, że nowa lista kanałów wynika z dbania o wygodę abonentów!?

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) Kamil_nc+ Zobacz post
                            Aktualnie nie nastąpiła zmiana oferty programowej dotychczasowych Umów z CYFRĄ+.

                            Jeżeli posiadasz dwa kontrakty (n i c+), proponuję skontaktować się z Telefonicznym Centrum Abonentów pod numerem 801 044 944 lub 22 310 47 47, aby ustalić wspólną ofertę nc+.

                            Od 2 dni próbuje. I nic.

                            Komentarz


                            • #15
                              napisał(a) Kamil_nc+ Zobacz post
                              Aktualnie nie nastąpiła zmiana oferty programowej dotychczasowych Umów z CYFRĄ+.

                              Jeżeli posiadasz dwa kontrakty (n i c+), proponuję skontaktować się z Telefonicznym Centrum Abonentów pod numerem 801 044 944 lub 22 310 47 47, aby ustalić wspólną ofertę nc+.
                              Aby na pewno : MIGRACJA JEST OBOWIĄZKOWA

                              http://img266.imageshack.us/img266/6901/dsc03471jo.jpg


                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+