Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

nie mogę się zarejestrować

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • michu2196
    założył(a) wątek nie mogę się zarejestrować

    nie mogę się zarejestrować

    Witam dzis aktywowalem nc+go dla swojej umowy przy przedłużenu. Posiadam tablet galaxy tab pro. Konsultant powiedzial ze mam wbic sobie nowy numer umowy i jako haslo pierwsze 4 cyfry z numeru pesel. Pomimo prawidlowego statusu usługi i wpisania danych nie chce mnie zarejestrować ni huhu!!! pojawia sie komunikat o nieprawidlowych danych. raz tylko zadzialalo pokazowo kiedy jeszcze nie byla aktywna usluga zaraz po sciagnieciu apki. wtedy wyslalo mi link aktywacyjny ale ciagle pojawia sie komunikat ze nie mozliwa jest aktywacja. Link niestety zosttal wysłany na stary numer umowy z jakims pinem. W kazdym razie nie dziala na zadne dane. Nie moge nawet ponownie przesłać linku aktywacyjnego dla nowej umowy. Prosze o pomoc bo moja irytacja brakiem rozwiazania na infolini siega już szczytu. Może istnieje mozliwosc jakiegos resetu albo adogrnej rejestracji.

  • luki176
    replied
    Jest nowa aplikacja starej już nie ma

    Leave a comment:


  • Ashganka
    replied
    "Obecnie ten dekoder nie obsługuje funkcjonalności nc+go dekoder tj. kanały w domu, nagrania, pilot. "

    To jest jakiś żart, czy coś ??? Tzn że ja dzisiaj oddałam stary dekoder sprzed 4 lat na którym wszystko działało, po to żeby otrzymać nowy bardziew na którym to nie działa ? Czy wy się dobrze czujecie ?
    Btw... na waszej stronie piszecie że aby nagrać zdalnie program należy kliknąć ikonkę nagraj przy programie - ale takiej ikonki nigdzie nie ma !

    Leave a comment:


  • beznazwie
    replied
    napisał(a) Matias80 Zobacz post
    witam

    mam pytanie mzoe ktos pomoze
    od 2 dni mam umopwe na usluger nc plus wraz z nc plus go
    sciagnalem aplikacje na smartfona android 4.3
    jak wpisuje dane z umowy to wywala mi bład danych.
    Miał ktos podobny problem?
    co moge z tym zrobić?
    Ja miałem. Okazało się, że numer abonenta trzeba podać bez pierwszego zera i 2 ostatnich cyfr (tych po myślniku). I przeszło.

    Leave a comment:


  • beznazwie
    replied
    napisał(a) Paweł_nc+ Zobacz post
    Obecnie ten dekoder nie obsługuje funkcjonalności nc+go dekoder tj. kanały w domu, nagrania, pilot.
    Kurcze, a ja co właśnie aktywowałem tą usługę, przebrnąłem przez rejestrację i pół nocy kombinowałem, dlaczego mojego dekodera nie widać w sieci :/

    Czy w najbliższym czasie planowana jest jakaś aktualizacja, żeby ta usługa zaczęła działać?

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    do rejestracji podajesz nowy numer abonenta (krótki) i cztery pierwsze cyfry PESELa?

    Leave a comment:


  • Matias80
    replied
    ncplus go na telefon

    witam

    mam pytanie mzoe ktos pomoze
    od 2 dni mam umopwe na usluger nc plus wraz z nc plus go
    sciagnalem aplikacje na smartfona android 4.3
    jak wpisuje dane z umowy to wywala mi bład danych.
    Miał ktos podobny problem?
    co moge z tym zrobić?

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    napisał(a) Ghq Zobacz post
    1. Tak.
    Zaloguj się zatem do ICA i reaktywuj kartę. Jeśli po upływie ok. 1,5h problem nie ustąpi, skontaktuj się proszę z nami przez skrzynkę doradca, zgodnie z info z mojej sygnatury.

    2. wifiPremiumBox+
    Obecnie ten dekoder nie obsługuje funkcjonalności nc+go dekoder tj. kanały w domu, nagrania, pilot.

    Leave a comment:


  • Ghq
    replied
    1. Tak.
    2. wifiPremiumBox+

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    napisał(a) Ghq Zobacz post
    U mnie rejestracja urządzenia w aplikacji nc+GO na androidzie chyba* się powiodła.
    *w /ustawieniach/ widzę zarejestrowane swój telefon.

    1. Jednak klikając w /poza domem/ mam komunikat:

    /Aktywacja Pakietu (RE0). Operacja nie powiodła się. Spróbuj ponownie. W razie dalszego niepowodzenia skontaktuj się z Centrum Abonenta (...)/.
    Komunikat RE0 wyświetla się w przypadku braku uprawnień do danego kanału. Informacja pojawia się na każdej stacji poza domem?

    2. W zakładkach Nagrania i Pilot:

    /Dekoder niedostępny. Brak połączenia z dekoderem w sieci domowej LAN. Skorzystaj z VOD lub z kanałów TV z Internetu./
    Z jakiego dekodera korzystasz?

    Leave a comment:


  • Ghq
    replied
    U mnie rejestracja urządzenia w aplikacji nc+GO na androidzie chyba* się powiodła.
    *w /ustawieniach/ widzę zarejestrowane swój telefon.

    1. Jednak klikając w /poza domem/ mam komunikat:

    /Aktywacja Pakietu (RE0). Operacja nie powiodła się. Spróbuj ponownie. W razie dalszego niepowodzenia skontaktuj się z Centrum Abonenta (...)/.

    2. W zakładkach Nagrania i Pilot:

    /Dekoder niedostępny. Brak połączenia z dekoderem w sieci domowej LAN. Skorzystaj z VOD lub z kanałów TV z Internetu./

    Leave a comment:


  • Generall
    replied
    jakaś paranoja z tym NC+Go

    Aktywowałem 2 tyg temu - po wielominutowych rozmowach z BOK nic nie pomogło !!!

    Kontakt z doradcą z forum okazał się pomocny, gdyż w końcu zaczęło mi to działać na dekoderze - ale co z tego jak ja właśnie aktywowałem tą usługę po to by korzystać z niej na smartfonie :-(

    POrażka - pieniążki się płaci, ale nie działa - nie rozumiem tego - ale rezygnacja poszła skoro tak !!

    Leave a comment:


  • parmoz
    replied
    Ja rowniez nie moge zarejestrowac ipada hmm.Napisalem na doradca@

    Leave a comment:


  • and5
    replied
    nie można sie zarejestrować to nc+GO

    Witam u mnie ten sam problem od tygodnia nie mogę się zarejestrować. Pisze wiadomość do doradcy.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    @xrawo
    Napisz do nas e-mail na skrzynkę doradca. Poniżej znajdziesz wytyczne.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+