Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

nie mogę się zarejestrować

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • nie mogę się zarejestrować

    Witam dzis aktywowalem nc+go dla swojej umowy przy przedłużenu. Posiadam tablet galaxy tab pro. Konsultant powiedzial ze mam wbic sobie nowy numer umowy i jako haslo pierwsze 4 cyfry z numeru pesel. Pomimo prawidlowego statusu usługi i wpisania danych nie chce mnie zarejestrować ni huhu!!! pojawia sie komunikat o nieprawidlowych danych. raz tylko zadzialalo pokazowo kiedy jeszcze nie byla aktywna usluga zaraz po sciagnieciu apki. wtedy wyslalo mi link aktywacyjny ale ciagle pojawia sie komunikat ze nie mozliwa jest aktywacja. Link niestety zosttal wysłany na stary numer umowy z jakims pinem. W kazdym razie nie dziala na zadne dane. Nie moge nawet ponownie przesłać linku aktywacyjnego dla nowej umowy. Prosze o pomoc bo moja irytacja brakiem rozwiazania na infolini siega już szczytu. Może istnieje mozliwosc jakiegos resetu albo adogrnej rejestracji.

  • #2
    @michu2196,
    proszę o kontakt przez skrzynkę doradca, zgodnie z info z mojej sygnatury. Postaramy się pomóc.

    Komentarz


    • #3
      Oświeci mnie ktoś , jak Aktywować nC+ Go , po przedłużeniu umowy?? ( Dodam że po przedłużeniu umowy zmienił mi się numer Umowy , miałem umowę numerową starej Telewizji n , teraz już mam nowy numer umowy ) .


      POMOŻE ktoś???
      Pakiet Superpremium+(6), +Eleven Sports +HustlerHD+ Sporklub+ MR Standard+ nC+GoTV za 138,78PLN do 30.11.2017

      Komentarz


      • #4
        Oświeci mnie ktoś , jak Aktywować nC+ Go , po przedłużeniu umowy?? ( Dodam że po przedłużeniu umowy zmienił mi się numer Umowy , miałem umowę numerową starej Telewizji n , teraz już mam nowy numer umowy ) .


        POMOŻE ktoś???
        Pakiet Superpremium+(6), +Eleven Sports +HustlerHD+ Sporklub+ MR Standard+ nC+GoTV za 138,78PLN do 30.11.2017

        Komentarz


        • #5
          @randalfff,
          aby się zarejestrować, konieczna jest wcześniejsza aktywacja na umowie usług nc+GO internet i konto podstawowe netVOD+. W tym celu, proszę o kontakt z telefonicznym Centrum Abonenta.

          Po aktywacji usług, w celu rejestracji należy uzupełnić dwa pola:
          • numer umowy - tutaj należy wpisać 7 cyfrowy numer Abonenta (bez końcówki -0x)
          • hasło - pierwsze 4 cyfry numeru PESEL

          Komentarz


          • #6
            Niepoprawne dane, błąd d10

            Witam, mój problem wygląda podobnie, nie mogę się zarejestrować za cholere. Wpisując oczywiście poprawne dane. Próbuje zarówno po sieci wi-fi jak i po danych komórkowych. Próbowałem uzyskac pomoc na infolinii, ale tam jedynie nadają ponownie uprawienienia, mówią, że wszystko powinno działać i każa dzwonić po dobie... Korzystam z galaxy s4 na androidzie 4.4.2. Nadmieniam, że czyszczenie cache i reinstalacja oczywiście nie pomogła.

            Komentarz


            • #7
              Mam to samo. D10. Leżę w szpitalu, człowiek raz na rok chcę skorzystać i nie działa... Dramat Panowie i Panie. A specjalnie sobie zamówiłem na weekend. Jeszcze 10pln aktywacja!
              Hej NC+, macie pewnie jeszcze kontakty w ITI, oni emitują taki program - USTERKA. Może najwyższy czas poszydzić troszkę ze swoich "fachowców"

              Komentarz


              • #8
                D10

                Odkad mam nową umowe czyli od 30.11 nie dziala mi NC+GO, błąd przy rejestracji D10.
                Dzwonie codziennie i tracę 1 godz na rozmowy z Centrum Abonenta i ciągle opowiadając te same historie dostaje zwrotkę że wszystko przecież działa. Mam chyba mam urojenia. A faktura na 200 zeta przyszła terminowo

                Komentarz


                • #9
                  @xrawo
                  Napisz do nas e-mail na skrzynkę doradca. Poniżej znajdziesz wytyczne.

                  Komentarz


                  • #10
                    nie można sie zarejestrować to nc+GO

                    Witam u mnie ten sam problem od tygodnia nie mogę się zarejestrować. Pisze wiadomość do doradcy.

                    Komentarz


                    • #11
                      Ja rowniez nie moge zarejestrowac ipada hmm.Napisalem na doradca@

                      Komentarz


                      • #12
                        jakaś paranoja z tym NC+Go

                        Aktywowałem 2 tyg temu - po wielominutowych rozmowach z BOK nic nie pomogło !!!

                        Kontakt z doradcą z forum okazał się pomocny, gdyż w końcu zaczęło mi to działać na dekoderze - ale co z tego jak ja właśnie aktywowałem tą usługę po to by korzystać z niej na smartfonie :-(

                        POrażka - pieniążki się płaci, ale nie działa - nie rozumiem tego - ale rezygnacja poszła skoro tak !!

                        Komentarz


                        • #13
                          U mnie rejestracja urządzenia w aplikacji nc+GO na androidzie chyba* się powiodła.
                          *w /ustawieniach/ widzę zarejestrowane swój telefon.

                          1. Jednak klikając w /poza domem/ mam komunikat:

                          /Aktywacja Pakietu (RE0). Operacja nie powiodła się. Spróbuj ponownie. W razie dalszego niepowodzenia skontaktuj się z Centrum Abonenta (...)/.

                          2. W zakładkach Nagrania i Pilot:

                          /Dekoder niedostępny. Brak połączenia z dekoderem w sieci domowej LAN. Skorzystaj z VOD lub z kanałów TV z Internetu./

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) Ghq Zobacz post
                            U mnie rejestracja urządzenia w aplikacji nc+GO na androidzie chyba* się powiodła.
                            *w /ustawieniach/ widzę zarejestrowane swój telefon.

                            1. Jednak klikając w /poza domem/ mam komunikat:

                            /Aktywacja Pakietu (RE0). Operacja nie powiodła się. Spróbuj ponownie. W razie dalszego niepowodzenia skontaktuj się z Centrum Abonenta (...)/.
                            Komunikat RE0 wyświetla się w przypadku braku uprawnień do danego kanału. Informacja pojawia się na każdej stacji poza domem?

                            2. W zakładkach Nagrania i Pilot:

                            /Dekoder niedostępny. Brak połączenia z dekoderem w sieci domowej LAN. Skorzystaj z VOD lub z kanałów TV z Internetu./
                            Z jakiego dekodera korzystasz?

                            Komentarz


                            • #15
                              1. Tak.
                              2. wifiPremiumBox+

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+