Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[nc+ GO] Brak komunikacji pomiędzy dekoderem a urządzeniem mobilnym

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • [nc+ GO] Brak komunikacji pomiędzy dekoderem a urządzeniem mobilnym

    Witam dlaczego jak chcę włączyć funkcje pilot jak i nagrania wyskakuje komunikat, że dekoder niedostępny co może być przyczyną ?

  • mateusz_united
    replied
    Widoczny jest, ale czy DLNA to nie wiem można to jakoś sprawdzić ?

    Leave a comment:


  • jjm
    replied
    napisał(a) misioDUE Zobacz post
    Mylisz OSOBY, mnie akurat nie działa, natomiast wkrótce wyjaśnie zalezność gdybyś czytał to sprawa dot nagrywania zdalnego, a to wiąze się zarówno z dekoderem jak i nc+go.
    Witam ponownie!
    Problem kolegi @mateusz_united to niedziałająca funkcja pilota w usłudze nc+GO oraz brak dostępu do nagrań dekodera.Napisał o tym w pierwszym poście - tutaj link.
    Problem ten nie ma nic wspólnego ze zdalnym nagrywaniem.
    Zanim napiszsz bzdurę , przeczytaj posta kilka razy. Swą niedorzeczną odpowiedzią wprowadzasz w błąd (jak się okazuje- świadomie) innego usera oczkującego wsparcia.

    napisał(a) mateusz_united Zobacz post
    Witam dlaczego jak chcę włączyć funkcje pilot jak i nagrania wyskakuje komunikat, że dekoder niedostępny co może być przyczyną ?
    Czy w Twojej sieci domowej dekoder jest widoczny jako serwer DLNA?

    Leave a comment:


  • Sympozjum
    replied
    W innych tematach mówisz, że Ci działa.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    napisał(a) jjm Zobacz post
    Konieczność zmiany DNS w dekoderze , to ciekawy i bardzo inspirujący wkład w dyskusję o aplikacji nc+GO.
    Bardzo proszę o wyjaśnienie ogółowi czytających , co wspólnego może mieć DNS z poruszanym problemem?
    Dlaczego tylko w miejsce DNS2, a nie od razu DNS1 ?
    Nie mogę kwestionować Twojej wiedzy na temat aplikacji nc+GO, bo wydaje mi się iż jesteś jedynym człowiekiem, któremu aplikacja działa bezproblemowo. Przypomnę, że przekonywałeś nas o właściwym działaniu tej usługi u Ciebie wtedy, gdy nie świadczył jej operator.
    Oczekuję z niecierpliwością na informacje o wpływie DNS na nc+GO. Podziel się wiedzą z nami , nie ukrywaj jej!
    Pozdrawiam!
    Mylisz OSOBY, mnie akurat nie działa, natomiast wkrótce wyjaśnie zalezność, gdybyś czytał to sprawa dot nagrywania zdalnego, a to wiąze się zarówno z dekoderem jak i nc+go.

    Leave a comment:


  • jjm
    replied
    napisał(a) misioDUE Zobacz post
    Wpisz ręcznie na mediaboxie dns 2 zamiast zer 008.008.008.008 powinno pomóc
    Konieczność zmiany DNS w dekoderze , to ciekawy i bardzo inspirujący wkład w dyskusję o aplikacji nc+GO.
    Bardzo proszę o wyjaśnienie ogółowi czytających , co wspólnego może mieć DNS z poruszanym problemem?
    Dlaczego tylko w miejsce DNS2, a nie od razu DNS1 ?
    Nie mogę kwestionować Twojej wiedzy na temat aplikacji nc+GO, bo wydaje mi się iż jesteś jedynym człowiekiem, któremu aplikacja działa bezproblemowo. Przypomnę, że przekonywałeś nas o właściwym działaniu tej usługi u Ciebie wtedy, gdy nie świadczył jej operator.
    Oczekuję z niecierpliwością na informacje o wpływie DNS na nc+GO. Podziel się wiedzą z nami , nie ukrywaj jej!
    Pozdrawiam!

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    napisał(a) mateusz_united Zobacz post
    2.0 sprawdzałem w liveboxie i wykrywa połączenie z dekoderem.
    Wpisz ręcznie na mediaboxie dns 2 zamiast zer 008.008.008.008 powinno pomóc
    Jakie urzadzenie wykorzystujesz do nc+go ?

    Leave a comment:


  • mateusz_united
    replied
    jest na średnim.

    Leave a comment:


  • Sympozjum
    replied
    Sprawdź poziom zabezpieczeń w Liveboxie. Przy wysokim poziomie zabezpieczeń mogą być problemy.
    Aby to zrobić:
    • wpisz w przeglądarkę: http://192.168.1.1./
    • zaloguj się - domyślnie: użytkownik: admin; hasło: admin
    • kliknij -> zaawansowane -> konfiguracja zapory sieciowej
    • jeśli poziom zabezpieczeń jest wysoki, zmień na średni

    Leave a comment:


  • mateusz_united
    replied
    2.0 sprawdzałem w liveboxie i wykrywa połączenie z dekoderem.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Przeniosłem temat do właściwego działu.

    Którą wersję liveboxa posiadasz?

    Leave a comment:


  • mateusz_united
    replied
    Mam pakiet Uniwerse+ , dekoder mediabox+ czytałem, że należy też jakieś porty otworzyć, ale nie wiem jak to zrobić na liveboxie ....

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    @mateusz_united,
    po dziale wnioskuje, że korzystasz z usługi na kartę. Zgadza się? Napisz także jaki dekoder posiadasz

    Leave a comment:


  • mateusz_united
    replied
    Ktoś spotkał się takim problemem ?

    Leave a comment:


  • Maccie
    replied
    napisał(a) mateusz_united Zobacz post
    TAK jest podłączony, lecz go aplikacja nie wykrywa.
    Ta aplikacja to żart stworzony przez studentów,Nic ponadto.

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+