Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[nc+ GO] Brak komunikacji pomiędzy dekoderem a urządzeniem mobilnym

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • [nc+ GO] Brak komunikacji pomiędzy dekoderem a urządzeniem mobilnym

    Witam dlaczego jak chcę włączyć funkcje pilot jak i nagrania wyskakuje komunikat, że dekoder niedostępny co może być przyczyną ?

  • #2
    napisał(a) mateusz_united Zobacz post
    Witam dlaczego jak chcę włączyć funkcje pilot jak i nagrania wyskakuje komunikat, że dekoder niedostępny co może być przyczyną ?
    a dekoder podłączony do internetu.

    Komentarz


    • #3
      TAK jest podłączony, lecz go aplikacja nie wykrywa.

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) mateusz_united Zobacz post
        TAK jest podłączony, lecz go aplikacja nie wykrywa.
        Ta aplikacja to żart stworzony przez studentów,Nic ponadto.

        Komentarz


        • #5
          Ktoś spotkał się takim problemem ?

          Komentarz


          • #6
            @mateusz_united,
            po dziale wnioskuje, że korzystasz z usługi na kartę. Zgadza się? Napisz także jaki dekoder posiadasz

            Komentarz


            • #7
              Mam pakiet Uniwerse+ , dekoder mediabox+ czytałem, że należy też jakieś porty otworzyć, ale nie wiem jak to zrobić na liveboxie ....

              Komentarz


              • #8
                Przeniosłem temat do właściwego działu.

                Którą wersję liveboxa posiadasz?

                Komentarz


                • #9
                  2.0 sprawdzałem w liveboxie i wykrywa połączenie z dekoderem.

                  Komentarz


                  • #10
                    Sprawdź poziom zabezpieczeń w Liveboxie. Przy wysokim poziomie zabezpieczeń mogą być problemy.
                    Aby to zrobić:
                    • wpisz w przeglądarkę: http://192.168.1.1./
                    • zaloguj się - domyślnie: użytkownik: admin; hasło: admin
                    • kliknij -> zaawansowane -> konfiguracja zapory sieciowej
                    • jeśli poziom zabezpieczeń jest wysoki, zmień na średni

                    Komentarz


                    • #11
                      jest na średnim.

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) mateusz_united Zobacz post
                        2.0 sprawdzałem w liveboxie i wykrywa połączenie z dekoderem.
                        Wpisz ręcznie na mediaboxie dns 2 zamiast zer 008.008.008.008 powinno pomóc
                        Jakie urzadzenie wykorzystujesz do nc+go ?

                        Komentarz


                        • #13
                          napisał(a) misioDUE Zobacz post
                          Wpisz ręcznie na mediaboxie dns 2 zamiast zer 008.008.008.008 powinno pomóc
                          Konieczność zmiany DNS w dekoderze , to ciekawy i bardzo inspirujący wkład w dyskusję o aplikacji nc+GO.
                          Bardzo proszę o wyjaśnienie ogółowi czytających , co wspólnego może mieć DNS z poruszanym problemem?
                          Dlaczego tylko w miejsce DNS2, a nie od razu DNS1 ?
                          Nie mogę kwestionować Twojej wiedzy na temat aplikacji nc+GO, bo wydaje mi się iż jesteś jedynym człowiekiem, któremu aplikacja działa bezproblemowo. Przypomnę, że przekonywałeś nas o właściwym działaniu tej usługi u Ciebie wtedy, gdy nie świadczył jej operator.
                          Oczekuję z niecierpliwością na informacje o wpływie DNS na nc+GO. Podziel się wiedzą z nami , nie ukrywaj jej!
                          Pozdrawiam!
                          abonent od 01.03.2007r.

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) jjm Zobacz post
                            Konieczność zmiany DNS w dekoderze , to ciekawy i bardzo inspirujący wkład w dyskusję o aplikacji nc+GO.
                            Bardzo proszę o wyjaśnienie ogółowi czytających , co wspólnego może mieć DNS z poruszanym problemem?
                            Dlaczego tylko w miejsce DNS2, a nie od razu DNS1 ?
                            Nie mogę kwestionować Twojej wiedzy na temat aplikacji nc+GO, bo wydaje mi się iż jesteś jedynym człowiekiem, któremu aplikacja działa bezproblemowo. Przypomnę, że przekonywałeś nas o właściwym działaniu tej usługi u Ciebie wtedy, gdy nie świadczył jej operator.
                            Oczekuję z niecierpliwością na informacje o wpływie DNS na nc+GO. Podziel się wiedzą z nami , nie ukrywaj jej!
                            Pozdrawiam!
                            Mylisz OSOBY, mnie akurat nie działa, natomiast wkrótce wyjaśnie zalezność, gdybyś czytał to sprawa dot nagrywania zdalnego, a to wiąze się zarówno z dekoderem jak i nc+go.

                            Komentarz


                            • #15
                              W innych tematach mówisz, że Ci działa.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+