Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ustawienia APN Internet i MMS

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Ustawienia APN Internet i MMS

    Dzień dobry, co w sytuacji gdy po włożeniu karty sim nc+ mobile nie została wysłana autokonfiguracja punktów APN internetu i MMSów ? Jak można wymusić aby ów SMS konfiguracyjny został wysłany ? Jak to ogarnąć ?

    PS
    Proponuje utworzyć dział techniczny nc+ MOBILE (bo takowego brak)


    Pozdrawiam
    Attached Files

  • #2
    paulina3040,
    podam Ci wszytkie dane do konfiguracji podaj tylko jaki masz system operacyjny telefonu? Android/IOS?
    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

    Komentarz


    • #3
      Poproszę dane do konfiguracji dla obu systemów operacyjnych

      Komentarz


      • #4
        @paulina3040,

        Konfiguracja urządzeń z systemem operacyjnym Android Lollipop od 5.0 do 5.1.1

        Krok 1. Konfigurację urządzeń z systemem Android warto od odszukania ikony "Ustawienia".
        Krok 2. Wybierz pozycję "Sieci telefonii komórkowej".
        Krok 3. Wybierz pozycję "Nazwy punktów dostępu".
        Krok 4. Jeżeli na liście punktów dostępu wyświetla się już pozycja "nc+ INTERNET" aby móc edytować ustawienia wybierz ikonę "trybika".
        Krok 5. Jeżeli na liście punktów dostępu nie ma żadnych pozycji wybierz "DODAJ".
        Krok 6. Wprowadź dane zgodnie z poniższymi wskazówkami Transmisja danych - Internet (APN Internet)
        punkt dostępu (apn): internet
        numer dostępowy: *99#
        nazwa użytkownik: brak
        hasło: brak
        dns: dynamiczny

        Konfiguracja urządzeń z systemem operacyjnym iOS

        Krok 1. Konfigurację rozpocznij od kliknięcia w ikonę "Ustawienia".
        Krok 2. Wybierz pozycję "Sieć komórkowa".
        Krok 3. Wybierz pozycję "Sieć komórkowa danych" i wprowadź następujące dane:
        Dane sieci komórkowej
        APN: internet
        Użytkownik: internet
        hasło: brak

        MMS
        APN: mms
        Użytkownik: brak
        hasło: brak
        MMSC: http://mmsc.play.pl/mms/wapenc
        Proxy MMS: 10.10.25.5:8080

        Maks. wielkość MMS: 307200

        Krok 4. Wróć do "Sieć komórkowa", upewnij się, że w pozycji "Głosowe i danych" masz ustawioną opcję LTE.
        Krok 5. Ustaw "Dane sieci kom." na włączone.


        Jeśli skontaktujesz się z nami poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/ wyślemy SMS-a konfiguracyjnego.
        Ostatni raz edytowany przez Monika.W_nc+; 2017-11-06, 11:00.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          czy dział dalej działa tak samo ?

          Podział majątku
          Ostatni raz edytowany przez kolka1234; 2018-08-27, 13:58.

          Komentarz


          • #6
            kolka1234
            doprecyzuj proszę pytanie?
            Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
            Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.

            Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+